پاور ویندوز - پاور آینه - پاور سانروف

پاور ویندوز پاور سانروف و پاور آیینه چانگان

پاور شیشه و پاور آیینه و پاور سانروف چانگان

پاور ویندوز پاور سانروف و پاور آیینه چانگان

 پاور ویندوز پاور سانروف و پاور آیینه چانگان / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

سانروف برقی چگونه کار می کند؟

 پاور ویندوز پاور سانروف و پاور آیینه چانگان

یک سانروف برقی خودرو از طریق دکمه فشاری یا سوئیچ فعال از داخل خودرو کار می کند. به طور معمول، یک کنترل سانروف برقی مستقیماً روی داشبورد خودرو یا روی کنسول وسط قرار دارد. کنترل سانروف برقی برای باز یا بستن سانروف کار می کند.

یک سانروف برقی، همراه با سایر لوازم جانبی خودرو، با نیروی الکتریکی تامین شده توسط باتری خودرو کار می کند. شبکه کوچکی از سیم‌های الکتریکی جریان الکتریکی را مستقیماً به سوئیچ سانروف می‌رساند که به نوبه خود جریان جریانی را کنترل می‌کند که اجازه می‌دهد سانروف باز یا بسته شود.

یک قطعه موتوری کوچک چیزی است که به صورت مکانیکی یک سانروف برقی را باز و بسته می کند. میله های کوچکی به سانروف واقعی متصل می شوند که به نوبه خود در انتهای مخالف به موتور سانروف متصل می شوند. هنگامی که موتور سانروف فعال می شود، موتور می چرخد ​​که به نوبه خود میله های متصل به سانروف را هل داده یا جمع می کند. این همان چیزی است که به سانروف اجازه می دهد یا باز یا بسته شود.

پاور ویندوز پاور سانروف و پاور آیینه چانگان  در تهران تیونینگ

پاور ویندوز پاور سانروف و پاور آیینه چانگان

سانروف برقی یک واحد مستقل است که به برنامه تعمیر و نگهداری معینی نیاز ندارد. با این حال، ممکن است مشکلاتی در رابطه با موتور سانروف، سیم کشی برق یا خود سانروف ظاهر شود. قطعات جایگزین را می توان از فروشگاه قطعات خودرو یا در انبار فروشنده خودرو تهیه کرد.

آنتن رادیویی برق خودرو با کنترل الکترونیکی کار می کند. بیشتر آنتن‌های برق برای روشن شدن در هنگام روشن شدن احتراق خودرو طراحی شده‌اند. هنگامی که یک کلید در سوئیچ استارت قرار می گیرد و به حالت “روشن” می چرخد، برق باتری به لوازم جانبی خودرو از جمله آنتن برق می رسد و آنها روشن یا فعال می شوند.

هنگامی که لوازم جانبی وسیله نقلیه خاموش می شوند، آنتن برق فرو می ریزد و در محفظه یا محفظه خاصی که روی دیواره گلگیر قرار دارد، قرار می گیرد. این یک ویژگی ایمنی است که برای محافظت از آنتن در برابر شکستگی یا آسیب در هنگام عدم استفاده طراحی شده است.تمام آنتن های برقی از طریق یک محفظه موتور کوچک مستقیماً زیر محفظه آنتن در گلگیر اتومبیل کار می کنند. یک موتور آنتن قدرت، که اساساً یک روتور استوانه‌ای است که می‌چرخد، بخشی است که با روشن شدن سوئیچ خودرو روشن می‌شود. این موتور پس از فعال شدن آنتن را به بیرون از محفظه خود به سمت بالا می راند و همچنین با خاموش شدن سوئیچ احتراق، آنتن را فرو می ریزد.اکثر قطعات تعویض آنتن برق را می توان از فروشگاه های معمولی قطعات خودرو یا در انبار قطعات فروشنده خودرو خریداری کرد. موتور آنتن برق و همچنین خود آنتن ممکن است به مرور زمان فرسوده یا آسیب ببیند و تعویض به موقع این قطعات برای دریافت صحیح رادیو خودرو ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *