ردیاب

نصب ردیاب موتور یاماها

نصب ردیاب موتور یاماها

نصب ردیاب موتور یاماها /نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

ردیاب خودرو

نحوه نصب ردیاب GPS در خودرو
خرید ردیاب خودرو جی‌پی‌اس برای وسیله نقلیه شما می‌تواند در بازیابی خودرو پس از سرقت، ردیابی وسیله نقلیه در حین حمل‌ونقل، یا حتی اطمینان از اینکه رانندگان نوجوان شما بیشتر از خانه دور نمی‌شوند، تفاوت زیادی در جهان ایجاد کند. شما اجازه می دهید امروزه انواع بسیاری از دستگاه های ردیاب در دسترس هستند و این بدان معناست که می توان از روش های مختلف نصب استفاده کرد.

در زیر، روش هایی را که می توانید برای نصب ردیاب GPS در ماشین خود با استفاده از CarLock استفاده کنید، بررسی خواهیم کرد.

نصب ردیاب موتور یاماها

بندر OBD II
یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای نصب ردیاب GPS در خودرو استفاده از دستگاه OBD II است. این ردیاب خودرو به سادگی مستقیماً به درگاه 16 پین وسیله نقلیه شما متصل می شود، بنابراین می تواند شروع به ردیابی وسیله نقلیه شما و ثبت اطلاعات مهم در مورد نحوه رانندگی خودرو کند. برای نصب ردیاب خودرو نیز نیازی به داشتن ابزار خاصی ندارید. این یک دستگاه پلاگین و بازی ساده برای استفاده است.

به باتری متصل شده است
یکی دیگر از گزینه‌های نصب ردیاب GPS در خودرو، اتصال دستگاه به باتری است. در حالی که این یک عملیات نسبتا ساده است، کاری است که باید توسط یک مکانیک حرفه ای انجام شود. آنها می توانند ردیاب را سیم کشی کنند، بنابراین به جای اینکه در وسیله نقلیه شما باشد و به پورت OBD II وصل شود، نزدیک باتری شما باشد. یکی از مزایای این گزینه برای نصب ردیاب خودرو، از بین رفتن آن است. دزدها در هنگام دزدی یا شکستن ماشین، کمتر متوجه می شوند که آنجاست.

دستگاه با باتری
گزینه سومی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، تهیه یک دستگاه بی سیم است. این دستگاه قابل حمل در حال حاضر فقط از CarLock در ایالات متحده موجود است. این دستگاه کوچکی است که نیازی به نصب ندارد. به سادگی مکانی را در ماشین خود برای قرار دادن دستگاه انتخاب کنید و مطمئن شوید که روشن است و در حال انتقال است. این همان ویژگی ها و عملکردهایی است که از سایر دستگاه ها انتظار دارید، اما می توان آن را در خودرو پنهان کرد تا قابل توجه نباشد.

با این حال، از آنجایی که با باتری کار می کند، به این معنی است که باید هر از گاهی آنها را عوض کنید.

ما را در آپارات دنبال کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال ما مشاورین ما ارتباط برقرار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *