کیلس استارت

کیلس استارت s5

کیلس استارت جک s5

کیلس استارت جک s5

کیلس استارت جک s5 / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

استارت اتوماتیک خودرو

کیلس استارت جک s5

احتراق کلید یک خودرو دو هدف را دنبال می کند: تضمین می کند که تنها شخصی که کلیدها را حمل می کند می تواند ماشین را روشن کند و آن را دور کند و نه تنها موتور را روشن می کند بلکه تمام سیستم های الکترونیکی و مکانیکی دیگر خودرو را فعال می کند. همین کلید اغلب به صندوق عقب و شاید حتی یک جعبه دستکش قابل قفل دسترسی می دهد.

در حالی که برخی از خودروها اکنون از جرقه زنی بدون کلید استفاده می کنند، کلید خودرو هنوز برای اکثر خودروهای جدید در جهان استفاده می شود. اکنون کلیدها معمولاً متقارن هستند، به طوری که رانندگان می توانند آنها را در هر دو طرف وارد کنند – برای مثال، برخلاف اکثر کلیدهای خانه.

کیلس استارت جک  s5 در تهران تیونینگ

کیلس استارت جک s5

همانطور که کلید به داخل شکاف می لغزد، مجموعه ای از لیوان های احتراق را به یک الگوی دقیق فشار می دهد تا کلید چرخانده شود تا مدار احتراق بسته شود. سپس آن مدار نیرو را به موتور استارت می رساند که موتور را می چرخاند تا شمع ها روشن شوند و موتور کار کند.

برخی از خودروهای جدید، سیگنال‌های کدگذاری شده از فوب را نیز به احتراق اضافه می‌کنند، یا از آن‌ها به عنوان جایگزینی برای محور کلید فلزی با بریدگی‌ها یا الگوهای دیگر روی آن استفاده می‌کنند. تغییرات دیگر در کلیدهای احتراق شامل کلید نوکر است – که فقط با احتراق کار می کند، بنابراین ماشین را می توان حرکت داد، اما صندوق عقب یا محفظه دستکش را نمی توان حرکت داد، و حتی ممکن است قدرت خروجی ماشین را محدود کند. کلیدهای فقط صندوق عقب نیز وجود دارد که نمی توانند ماشین را روشن کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *