آینه برقی, ایران خودرو

نصب پاور ویندوز و آیینه برقی پرشیا

نصب پاور ویندوز و آیینه برقی پرشیا

نصب پاور ویندوز و آیینه برقی پرشیا

نصب پاور ویندوز و آیینه برقی پرشیا توسط  تهران تیونینگ با سابقه 15 سال فعالیت در حوزه تیونینگ خودرو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل و… میباشد

آینه درب برقی سمت راننده برای مدل های منتخب

نصب پاور ویندوز و آیینه برقی پرشیا

جایگزینی عالی – مهندسی معکوس به گونه‌ای
مونتاژ کامل – شامل همان شیشه آینه، محفظه، براکت و فناوری همان قسمت اصلی که روی خودرو آمده است.
مقرون به صرفه و قابل اعتماد – عملکردی مشابه قطعه اصلی دارد اما بسیار ارزان تر از جایگزینی از نمایندگی یا سازنده اصلی است.
نصب آسان – برای نصب این قطعه جدید به ابزار یا تجهیزات خاصی نیاز نیست
از تناسب اطمینان حاصل کنید – برای اطمینان از اینکه این قطعه دقیقاً با خودروی شما مطابقت دارد، مارک، مدل و سطح تریم خود را در گاراژ آمازون وارد کنید.

نکته مهم تهران تیونینگ :

محصولات دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده و اروپا طراحی شده اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این محصول برای استفاده در ایران به آداپتور یا مبدل نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید با کارشناسان ما در تهران تیونینگ مشورت کنید و سوالات خود را مطح کنید تا بتوانید بهترین خرید را تجریه کنید.

تهران تیونینگ با درک نیاز جامعه به استفاده تکنولوژی روز دنیا در زمینه خودرو و در راستای فروش آپشن های اصلی و باکیفیت خودروی های وارداتی تاسیس گردیده است. این شرکت یک مجموعه بازرگانی بوده واز فعال ترین مجموعه خدمات خودرویی در ایران است. رسالت تهران تیونینگ خدمات فروش و نصب کلیه آپشن ها مطابق با کیفیت نصب فابریکی شرکت های عرضه کننده خودرو می باشد. با نصب آپشن های روز دنیا بر روی خودرو، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و لذت از کلیه امکانات خودرو خویش، با آرامش و اطمینان خاطر از رانندگی خود لذت ببرید. این شرکت در طول سالهای فعالیت خود توانسته رضایتمندی کلیه مشتریان خویش را به همراه داشته باشد و این با ارزشترین سرمایه کاری مجموعه خواهد بود.نصب پاور ویندوز و آیینه برقی پرشیا  و بسیاری از مشتریان جدید ما، توسط مشتریان سابق و بدلیل رضایتمندی از ارائه خدمات با ما آشنا شده اند. ما با اعتقاد و رعایت اصول اخلاق حرفه ای نقطه آغازین خویش را بنا نموده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *