ام وی ام, مانیتور - مولتی مدیا

نصب مانیتور مولتی مدیا MVM 315

نصب مانیتور مولتی مدیا MVM 315

نصب مانیتور مولتی مدیا MVM 315

نصب مانیتور (مولتی مدیا ) بر روی خودرو MVM 315 و نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

مانیتور 10.1 اینچی HD برای مینی تلویزیون و پخش کننده فیلم خودرو و نمایشگر کامپیوتر صفحه نمایش رنگی TFT LCD برای دوربین پشتیبان خودرو و سیستم امنیتی خانه داخلی با پشتیبانی از بلندگو BNC / AVI / VGA / HDMI

مشخصات دستگاه

نصب مانیتور مولتی مدیا MVM 315 صفحه نمایش کامپیوتر 10.1 اینچی: وضوح بالا: 1024*600 RGB; نسبت تصویر: 16:9؛ بلندگوی داخلی؛ منبع تغذیه: 9-30 ولت DC (آداپتور AC: 12 ولت)؛ سیستم ویدئو: PAL / NTSC.
صفحه نمایش مینی تلویزیون چند منظوره: از VGA / AVI / HDMI / DVD / PC / دوربین مدار بسته / تلویزیون پشتیبانی می کند، سازگار با سیستم امنیتی، مانیتور خودرو، سیستم دوربین پشتیبان، مناسب برای بازی، رایانه و غیره.
ورودی‌های ویدیوی ۲ کاناله: هنگام پشتیبان‌گیری از خودرو، به‌طور خودکار به تصویر دوربین پشتیبان تبدیل می‌شود. و پس از اتمام دنده عقب به فیلم DVD/VCD خود برگردید.
نصب و بسته بندی آسان: پایه کاملاً مناسب است و به شما امکان می دهد زاویه دید را تنظیم کنید و صفحه را بچرخانید تا تمام نیازهای شما را برآورده کند. قابل حمل برای حمل به طوری که می توانید از نمایش های مورد علاقه خود در خانه، ماشین یا در طول سفر لذت ببرید. در پشت مانیتور چهار سوراخ تعبیه شده است تا بتوانید آن را به عنوان تلویزیون به دیوار آویزان کنید. (پیچ گنجانده نشده است). شامل یک کنترل از راه دور است که به باتری دکمه ای CR2025 نیاز دارد. (باتری شامل نمی شود)
خدمات بدون نگرانی: خدمات بازگشت وجه 30 روزه. تعویض 12 ماهه، هر گونه سوال، لطفا با ما تماس بگیرید، ما ظرف 18 ساعت پاسخ خواهیم داد.

محصولات دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند که در ایران هم با توجه به شرایط بومی سازی انجام شده و مورد استفاده قرار میگیرد. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این محصول ممکن است برای استفاده در مقصد شما به آداپتور یا مبدل نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *