بیشتر بدانید

مقایسه سیستم عامل اندروید و ویندوز مانیتور خودرو

مقایسه سیستم عامل اندروید و ویندوز مانیتور خودرو

مقایسه سیستم عامل اندروید و ویندوز در مانیتور خودرو

مانیتورهای موجود در بازار با دو سیستم عامل (ویندوز و اندروید) ارائه می شوند که بسته به کاربر دارد مورد استفاده قرار میگیرند
• تاریخ به وضوح نشان می دهد که چگونه ویندوز برتری بیشتری نسبت به هر یک از رقیبانش داشته است. ولی تا زمانی که مانیتور اندروید معرفی شد .

• با توجه به این که سیستم عامل ها به طور مداوم با به روزرسانی های نرم افزار جذاب تر و بدون ایراد می شن، وقتی صحبت از مشخصات فنی میشه، سیستم عامل ویندوز به فضای ساده و روان خودش میباله که معتقد هست به دور از پیچیدگی باشه. سیستم عامل اندروید هم به دلیل ویژگی های اضافی بیش از حدی که داره به پردازنده های خودش افتخار میکنه که میتونه محیطی باز در اختیار کاربر قرار دهد که خود کاربر اونو شخصی سازی کنه.

کیفیت و اندازه صفحه نمایش

• به طور کلی هنگامی که برای خرید مانیتور لمسی مراجعه می‌کنید نمونه های فابریکی برای خودروهای مختلف وجود دارد که هر کدام دارای اندازه صفحه نمایش مشخصی هستند. در این میان ممکن است سایزهای مختلفی از صفحه نمایش برای یک خودرو وجود دارد که در برخی موارد سایز صفحه نمایش کوچک‌تر با کلیدهای فیزیکی و و در موارد دیگر سایز صفحه نمایش بزرگ‌تر با کلیدهای لمسی یا بدون کلید وجود دارد. انتخاب در این زمینه به سلیقه خریدار باز می‌گردد. لازم به ذکر است که در انتخاب مانیتور لمسی باید به میزان پیکسل ان در هر اینچ، براق یا مات بودن صفحه و میزان نور آن توجه کنید و بهترین حالت آن را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۹۵۷۳۴۲ – ۰۲۱۴۴۹۵۷۳۴۳ – ۰۲۱۴۴۹۵۷۳۴۴ – . تیم فروش تهران تیونینگ تماس حاصل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *