سایپا, مانیتور - مولتی مدیا

مانیتور کوییک

مانیتور کوییک در تهران تیونینگ

مانیتور کوییک

 مانیتور اندروید کوییک / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد 

صفحه مانیتور اندروید

 مانیتور کوییک

سیستم های مانیتور اندروید خودرو اغلب شامل صفحه نمایش های لمسی هستند که از LCD (نمایشگر کریستال مایع) یا TFT (ترانزیستورهای فیلم نازک) ساخته شده اند تا گرافیک های پیچیده و پویا را به نمایش بگذارند و عملکرد بهینه را برای کاربران ارائه دهند. سیستم‌های اطلاعات سرگرمی معمولاً با نمایشگرهایی با اندازه‌های 2 تا 12 اینچی عرضه می‌شوند، اما می‌توانید آن‌هایی را نیز پیدا کنید که دارای نمایشگرهای HD با عرض 20 اینچ هستند و تجربه پیچیده‌تری را به کاربران ارائه می‌دهند.

به لطف اتصال بلوتوث، سازندگان می توانند گوشی های هوشمند را با سیستم های خودرو جفت کنند. با انجام این کار، کاربران می توانند از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی به ویژگی های تلفن دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، کاربران می توانند تماس های ورودی، خروجی و کنفرانس را مدیریت کنند، لیست مخاطبین خود را مشاهده کنند، گزارش تماس ها را ببینند یا حتی ایمیل ها یا پیامک ها را بخوانند و ارسال کنند.

مانیتور کوییک چه تفاوتی دارد

 مانیتور کوییک

Android Auto و Apple CarPlay دو پلتفرم هستند که به کاربران کمک می‌کنند تا گوشی‌های هوشمند خود را با سیستم اطلاعات سرگرمی خودروی خود یکپارچه کنند. Android Auto از برنامه‌های Google مانند Google Maps یا Google Play Music از طریق تلفن هوشمند مبتنی بر Android پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر، Apple CarPlay از برنامه های مبتنی بر iOS از فروشگاه App Apple پشتیبانی می کند.

سیستم‌های اطلاعات سرگرمی خودرو از ویژگی‌هایی پشتیبانی می‌کنند که به کاربران کمک می‌کنند از وسایل نقلیه خود نهایت استفاده را ببرند و ایمنی را بهبود بخشند. این ویژگی ها شامل کمک پارک، کنترل آب و هوا در خودرو، نشانگر چراغ های روشنایی روز (DRL) و دستیارهای صوتی است که عملکردهای سیستم را کنترل می کنند.

شاید برایتان مفید باشد : ردیاب کوییک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *