مجله آموزشی

شرکت کنوود و نقش آن در بازار امروزه و عملکرد آن

کنوود

شرکت کنوود و نقش آن در بازار:

شرکت کنوود یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های لوازم الکترونیکی ژاپنی است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات مصرفی الکترونیکی را برای بازارهای جهان طراحی ، تولید و به بازار عرضه می کند ، از جمله مواردی با تکنولوژی بالا مانند تقویت کننده ها ، بلندگوها ، محصولات صوتی خانگی و خودرو ، گیرنده ها ، دستگاه های پخش سی دی ، عرشه های کاست ، دستگاه های شخصی درجه یک. قطعات رایانه ، تلفن های همراه ، اسیلوسکوپ و رادیوهای تلفن همراه. بیشتر درآمدهای این شرکت از فروش تجهیزات و محصولات صوتی حاصل می شود ، اما ورود کنوود به بازارهای جدید مانند گیرنده های ماهواره هواشناسی هر سال بیشتر و بیشتر درآمد کسب می کند.

محصولات الکترونیکی با نام تجاری شرکت کنوود از محبوب ترین محصولات در ایالات متحده است و بسیاری از موفقیت های این شرکت را می توان به زیرمجموعه شرکت تحت مدیریت Kenwood USA Corporation واقع در لانگ بیچ ، کالیفرنیا نسبت داد. کنوود علاوه بر حضور در ایالات متحده ، دارای امکانات تولیدی و دفاتر فروش در بسیاری از کشورهای جهان است.

تاریخ اولیه:

گروهی از کارآفرینان که در سال 1946 به عنوان شرکت رادیویی کسوگا معرفی شدند ، تصمیم گرفتند از بازار رو به رشد محصولات مصرفی پس از جنگ استفاده کنند. از آنجا که بسیاری از ژاپن در اثر جنگ جهانی دوم نابود شده بود ، این کشور مشتاق و آماده ایجاد مجدد اقتصاد ملی خود بود. یکی از بازارهای رو به رشد جهانی شامل تجهیزات الکترونیکی بود ، بنابراین شرکت رادیویی Kasuga در ناگانو ژاپن تاسیس شد تا قطعات الکترونیکی پیچیده و تجهیزات رادیویی آماتور را تولید کند. در مدت زمان کوتاهی ، این شرکت یکی از پیشروترین شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی در کشور بود و در سال 1949 شرکت رادیویی کسوگا با معرفی اولین ترانسفورماتور فرکانس بالا ، جهش بزرگی در تولید پرهزینه فناوری انجام داد.

در طول دهه 1950 ، این شرکت به توسعه محصولات نوآورانه برای صنایع محصولات مصرفی الکترونیکی ادامه داد. بار دیگر ، در سال 1957 ، مهندسان این شرکت با توسعه و ساخت اولین تیونر FM در ژاپن به پیشرفت بزرگی در تحقیقات دست یافتند. تقریباً در همان زمان ، شرکت همچنین تولید طیف وسیعی از ابزارهای دقیق اندازه گیری و آزمایش ، از جمله مواردی مانند اسیلوسکوپ ، ولتومتر و منبع تغذیه DC تنظیم شده را آغاز کرد. به منظور انعکاس ارزش ها و کارایی یک شرکت مدرن ، مدیریت تصمیم گرفت نام شرکت را به Trio-Kenwood Corporation تغییر دهد

کنوود

خوشبختانه ، با گسترش اقتصاد ملی ژاپن ، کنوود بر موج تداوم رونق و توسعه اقتصادی سوار شد. با فرا رسیدن دهه 1960 ، این شرکت در نظر داشت عملیات خود را از مرکز ملی به بین المللی تغییر دهد. پس از تکمیل یک برنامه استراتژیک جامع برای توسعه در اواخر دهه 1950 ، مدیریت شرکت اولین گام خود را در سال 1963 با تأسیس شرکت Kenwood Electronics ، Inc در لس آنجلس ، کالیفرنیا برداشت. این شرکت به عنوان یک توزیع کننده شکل گرفت و شروع به فروش و فروش محصولات Trio با نام تجاری منحصر به فرد Kenwood کرد. اولین شرکت ژاپنی که در ایالات متحده با نام خود فعالیت می کرد. Kenwood طی چند سال به بهترین های بازار لوازم الکترونیکی مصرفی در ایالات متحده تبدیل شد. در همان زمان ، این شرکت زیرمجموعه های اصلی تولید و بازاریابی را در فرانسه ، بلژیک ، ایتالیا ، آلمان غربی ، کانادا ، انگلستان ، استرالیا ، هنگ کنگ و سنگاپور تأسیس کرد. در اواسط دهه 1960 ، Trio-Kenwood در حال تولید انبوه تجهیزات صوتی ، ارتباطی و آزمایش در سراسر جهان بود. تا سال 1969 ، این شرکت آنقدر بزرگ شد که در بخش اول بورس توکیو فهرست شد و فروش سهام به مردم را آغاز کرد.

رشد و گسترش

دهه 1970 بهترین زمان برای این شرکت در تاریخ آن بود. فروش همچنان افزایش می یابد و در نتیجه سود و قیمت سهام با ارزش تر می شود. امکانات Trio-Kenwood در سراسر جهان تولید محصولات الکترونیکی مصرفی با سرگیجه ای بود. در اواسط دهه 1970 ، شرکت کنوود در ایالات متحده بیش از 70 درصد بازار رادیو آماتور در این کشور را تصاحب کرد. با این حال ، چیزی که شرکت را به پیش برد ، نبوغ خلاقانه و خلاقانه مهندسان در بخش تحقیق و توسعه آن بود. در سال 1976 ، Trio-Kenwood اولین تقویت کننده DC ساخت ژاپن و اولین تقویت کننده با دو منبع تغذیه را معرفی کرد. در سال 1977 ، این شرکت یک گیرنده 40 واتی تولید کرد که کمتر از 300 دلار فروخته شد ، بنابراین یک نقطه عطف قیمت گذاری در صنعت را شکست. طی دو سال بعد ، این مدل گیرنده بیشتر از سایر مدلهای موجود در بازار بین المللی فروخت. همچنین در سال 1977 ، Trio-Kenwood هم تقویت کننده قدرت مستقیم و هم یک پایه گردان بتنی را طراحی و تولید کرد که به طور گسترده ای بازخورد مکانیکی و صوتی را از بین می برد.

در سال 1985 ، Trio-Kenwood اولین سیستم دریافت ماهواره را معرفی کرد ، که توجه قابل توجهی را به تحقیقات شرکت در زمینه فناوری الکترونیک پیشرفته جلب کرد. در همان سال ، مهندسان شرکت یک مدار جدید VIG-DLD را طراحی و تولید کردند. اولین بلندگوی صوتی خودرو که از دیافراگم صفحه خطی عسلی در طراحی و ساخت آن استفاده کرده است. اولین سیستم صوتی خودرو که دارای کاهش حجم خودکار بود. و اولین سی دی پلیر این شرکت که مخصوص خودرو طراحی شده و ساخته شده است ، دارای سیستم تعلیق منحصر به فرد است که تا حد امکان شوک جاده ای را به حداقل می رساند. یک سال بعد ، مدیران شرکت تصمیم گرفتند نام شرکت را تغییر دهند تا نمایانگر یک سازمان کارآمد و کارآمد باشد. شرکت کنوود نام رسمی شرکت شد و همچنین برای محصولات نام تجاری آن مورد استفاده قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *