مجله آموزشی

ساخت مانیتور ماشین و مروری بر تاریخچه آن

مانیتور ماشین

ساخت مانیتور ماشین و مروری بر تاریخچه آن

سرگرمی در ماشین: از رادیو گرفته تا مانیتور ماشین :

شاید تعجب کنید که بدانید در سال 1904 بود که اولین سیستم سرگرمی داخل ماشین – به شکل رادیو ماشین – در نمایشگاه خرید لوئیزیانا (نمایشگاه قدیمی جهان) توسط خود پدر رادیو به نمایش گذاشته شد. خود خودروها مفهومی بسیار جدید هستند و رادیو هم خیلی قدیمی نیست. اصلاً از نظر تجاری قابل دوام نبود، اما آیا می توانید تصور کنید؟

در دهه 1920، نصب رادیو در خودروها آغاز شد، به طوری که تعداد خودروهای مجهز به رادیو AM تا اواخر دهه چهل به 9 میلیون رسید.

FM، نوار، و فراتر از آن
در دهه پنجاه است که سرگرمی های داخل ماشین شبیه آنچه امروز در ماشین ها می بینیم(مانیتور ماشین) شروع شد. اول رادیو FM بود. در دهه شصت نوازندگان نوار به صورت کاست  شروع به ظهور کردند. اکنون می توانید موسیقی خود را در ماشین خود انتخاب کنید. چقدر فوق العاده است؟

از آنجا، پخش‌کننده‌های سی‌دی در دهه نود منفجر شدند و به دنبال آن دستگاه‌های DVD کلاسیک «پشت صندلی» برای بچه‌ها، جعبه‌های satnav که به شیشه جلو می‌چسبید، دوربین‌های داشبورد، لوازم جانبی، ورودی USB، شیارهای کارت SD، همگام سازی بلوتوث و حتی اتصال WiFi. رک و پوست کنده باورنکردنی است که چقدر سریع از یک کیسه سی دی در محفظه دستکش به پادکست شما منتقل شده ایم و همان جایی که ماشین خود را روشن می کنید آن را از جایی که گذاشته بودید برداریم.

مانیتور ماشین

دستگاه‌ها و برنامه‌های مانیتور ماشین خودرو چگونه کار می‌کنند؟
همه ما دوست داریم بدانیم که تا آنجا که می توانیم ایمن رانندگی می کنیم. با سیستم‌های مانیتورینگ خودرو یا دستگاه‌های تله‌ماتیک، این در واقع اکنون امکان‌پذیر است. دستگاه‌های نظارت بر خودرو از طریق برنامه‌ای در گوشی هوشمند شما کار می‌کنند که داده‌های کلیدی در مورد نحوه رانندگی شما را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند. جزئیاتی مانند موقعیت مکانی GPS و سرعت رانندگی شما همگی در پایگاه داده ای قرار می گیرند که عملکرد شما را در جاده هر بار که در حال رانندگی هستید ثبت می کند. پس از مدتی، اگر عادات رانندگی شما ایمن باشد، بیمه خودرو شما ممکن است حق بیمه شما را کاهش دهد.

بسیاری از شرکت های بیمه دستگاه های نظارت بر بیمه خودرو را ارائه می دهند که به گوشی هوشمند شما متصل می شوند و عادات رانندگی شما را کنترل می کنند. در بیمه خانواده آمریکایی، ما از یک برنامه گوشی هوشمند استفاده می‌کنیم که می‌تواند عادات رانندگی شما را بدون نیاز به دستگاه «تلماتیک» جداگانه کنترل کند. این برنامه بخشی از برنامه بیمه مبتنی بر استفاده ما است که می تواند به شما کمک کند با رانندگی ایمن در بیمه خودرو خود صرفه جویی کنید.

مانیتور ماشینبهترین برند های مانیتور ماشین و مشخصات انها:LeeKooLuu:نکات برجسته محصول
ip 69 ارتقا یافته ضد آب. ضد آب با کارایی بالا، هرگز نگران آب داخل دوربین نباشید. دوربین پلاک hd رنگی با زاویه دید 149 درجه و 6 چراغ led سفید رنگی شفاف را هم در شب و هم در روز ارائه می دهد. دوربین از طریق سیم مستقیم به مانیتور متصل می شود (تهیه شده).
نمایشگر 4.3 اینچی ال سی دی مجهز به براکت مغناطیسی، می توانید آن را 360 درجه بچرخانید، می توانید مانیتور ماشین را روی داشبورد یا شیشه جلو نصب کنید.
وصل و بازی، نصب بسیار آسان. این سیستم با اتصال به چراغ های دنده عقب برای استفاده زمانی که وسیله نقلیه در دنده عقب است، تغذیه می شود. یا می توان با اتصال مستقیم به جعبه فیوز منبع 12 ولت یا فندک/نقطه قدرت/سوئیچ احتراق برای استفاده مداوم، برق را تامین کرد.
منوی صفحه نمایش ال سی دی 4.3 اینچی چند منظوره: شما می توانید عرض خطوط پارکینگ را تنظیم کنید، با حرکت به چپ/راست/بالا/پایین آن را با شرایط واقعی مطابقت دهید. همچنین اگر نمی خواهید آن را خاموش کنید. چرخش بین آینه (نمای عقب) و رو به (نمای جلو). می توانید از دوربین به عنوان دوربین عقب یا دوربین جلو اختیاری استفاده کنید.
دستورالعمل نصب گنجانده شده است. محصول دارای 2 سال گارانتی و پشتیبانی فنی مادام العمر است، در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد محصول با ما تماس بگیرید. Rohent:نکات برجسته محصول
سیستم سیمی ارتقا یافته: مانیتور ماشین با 2 ورودی ویدیو (کانال av1 و av2)، بنابراین می توانید یک دوربین دوم برای نمای عقب / نمای جلو / نمای عقب / نمای جانبی اضافه کنید. اگر به دوربین دوم نیاز دارید، برای دریافت آن با ما تماس بگیرید. سیستم دوربین اصلی با کابل برق 23 فوت. اگر ماشین شما بیش از حد طولانی است، ما می خواهیم کابل برق اضافی (33ft/50ft/66ft)، j…
صفحه نمایش 4.3 اینچی روی داشبورد یا شیشه جلو شما نصب می شود. دکمه منو کلیک کنید می تواند روشنایی / کنتراست / رنگ / رنگ / زوم / خطوط راهنما / زبان را تغییر دهد و از حالت منو خارج شود. سیستم دوربین برای اتومبیل ها / suv / کمپینگ / کامیون / کامیون / کامیون / RV و غیره سازگار است.
نصب آسان: کیت دوربین ارتقا یافته 2021 که فقط با یک منبع تغذیه تغذیه می شود. راه اول: دوربین و مانیتور با استفاده از آداپتور فندک برای رانندگی مداوم/معکوس. راه دوم: دوربین و مانیتور ماشین با چراغ‌های معکوس یا چراغ‌های راه‌انداز برای رانندگی مداوم/معکوس کار می‌کنند. با این حال، سایر سیستم‌های سیمی مشابه به دو منبع تغذیه جداگانه نیاز دارند.
دوربین با استاندارد ضد آب ip69 و 5 چراغ LED ارتقا یافته به زاویه دید 150. یک سوئیچ هوشمند برای خطوط راهنما روشن/خاموش، تنظیم عرض/طول/زاویه خطوط راهنما، دوربین پشتیبان تعویض شده بین دوربین دید عقب/دوربین جانبی/جلو دوربین.
 اگر مشکلی دارید یا نیاز به پشتیبانی فنی دارید، فقط با ما تماس بگیرید LeeKooLuu:نکات برجسته محصول
【وصل و بازی:】سیستم دوربین دید عقب را می توان با اتصال به چراغ های عقب برای استفاده در زمانی که وسیله نقلیه در دنده عقب است تغذیه کرد. یا می توان با اتصال مستقیم به جعبه فیوز منبع 12 ولت یا فندک/نقطه قدرت/سوئیچ احتراق برای استفاده مداوم، برق را تامین کرد.
【خطوط شبکه پارکینگ خودکار:】سیستم دوربین پشتیبان می تواند عرض خط پارکینگ را تنظیم کند، آنها را به چپ/راست/بالا/پایین حرکت دهد تا شرایط واقعی را به تصویر بکشد، یا همچنین می توانید خطوط راهنمای پارکینگ را که ترجیح می دهید خاموش کنید.
【 اتخاذ فناوری های جدید:】استفاده از دوربین ahd 1080p (آنالوگ با کیفیت بالا)، دوربین پشتیبان با کیفیت بالا، متفاوت از سایر دستگاه ها، فناوری ahd می تواند به طور موثر نویز رنگ را در ناحیه فرکانس بالا کاهش دهد، تولید مثل تصویر بهتر است.
【سیستم های چند منظوره:】سیستم دوربین معکوس از دو دوربین پشتیبانی می کند، می توانید دوربین دوم را به عنوان نمای جلو/عقب اضافه کنید. همچنین می توانید از دوربین دوم این مانیتور ماشین به عنوان آینه ماشین کودک استفاده کنید، به راحتی حرکت کودک را مشاهده کنید، برای دریافت دوربین دوم با ما تماس بگیرید. بدون هزینه
【خدمات و گارانتی قابل اعتماد】 سیستم دوربین پشتیبان خودروی ما دارای 2 سال گارانتی و 24 ساعت پشتیبانی فنی و خدمات تعویض است. اگر سوالی درباره محصول دارید، لطفاً از طریق آمازون یا روش تماس با ما که در دستورالعمل کاربر مشخص شده است با ما تماس بگیرید. Padarsey:نکات برجسته محصول
2) صفحه نمایش قابل چرخش نسبت صفحه نمایش 16:9/4:3 قابل تنظیم است. روشنایی، کنتراست، رنگ قابل تنظیم
4) صفحه نمایش نور پس زمینه LED تمام رنگی. تصویر با وضوح بالا بدون ورودی یا خروجی صدا. بسته شامل: 1 x 7 اینچ مانیتور ماشین، 1 x نگهدارنده، 1 x قاب، 1 x کابل ویدئو و برق، 1 x کنترل از راه دور، 1 x دفترچه راهنمای کاربر.
1) مانیتور ماشین ال‌سی‌دی رنگی 7 اینچی با نور پس‌زمینه LED. کاملاً با دوربین‌های دید عقب خودرو کار می‌کند، از دی‌وی‌دی خودرو، دوربین سرویس‌دهی، stb، گیرنده ماهواره‌ای و سایر تجهیزات ویدئویی پشتیبانی می‌کند.
3) با ورودی 2 av. av1 به دی وی دی ماشین، وی سی آر و سایر تجهیزات ویدئویی متصل می شود. av2 به دوربین پشتیبان ماشین.
5) توجه: لطفاً در صورت عدم اطلاع از نحوه نصب اینستا، لطفاً از یک شخص حرفه ای سوال بپرسید یا پس از خرید به فروشگاه خودرو 4s برای نصب مراجعه کنید. Samfiwi:نکات برجسته محصول
【دید در شب مادون قرمز】دوربین ماشین کودک دارای تراشه دید در شب نور ستاره و چراغ های LED مادون قرمز است که می تواند هر حرکت کودک را حتی در شب ثبت کند و به وضوح آن را روی صفحه نمایش نشان دهد. نور led مادون قرمز بسیار ضعیف است، بنابراین لازم نیست نگران تأثیرگذاری بر فعالیت ها یا خواب کودک خود باشید.
【نصب آسان】فقط باید دوربین را از طریق بند روی پشت سری ثابت کنید، زاویه دوربین را تنظیم کرده و آن را تعمیر کنید. از فندک usb یا سیم برق برای اتصال به منبع برق استفاده کنید، صفحه نمایش را روشن کنید و صفحه به طور خودکار به صندلی عقب کودک تبدیل می شود.
【ایمن و ایمن】 بر خلاف دیگر آینه های ماشین کودک، صفحه دوربین ماشین کودک ما را می توان در کنسول مرکزی ماشین قرار داد. سپس می توانید به وضوح هر حرکت کودک را مشاهده کنید. با استفاده از این کالای کودک، هرگز لازم نیست به عقب نگاه کنید یا به بالا نگاه کنید تا کودک خود را در حین رانندگی ببینید، این به میزان زیادی شاخص ایمنی در هنگام رانندگی را بهبود می بخشد، خانواده شما را از خطرات امنیتی دور نگه می دارد.
【نمای کامل نوزاد】پس از استفاده از دوربین و مانیتور ماشین کودک، میدان دید وسیع تری نسبت به آینه سنتی کودک برای ماشین خواهید داشت. همچنین می توانید زاویه بالا و پایین دوربین را با توجه به مدل ماشین خود و اندازه صندلی ماشین تنظیم کنید تا بهترین دید را داشته باشید.
【پایدار بدون لرزش】 مانیتور ماشین و دوربین ارتقا یافته ماشین کودک مانند آینه ماشین کودک در حین رانندگی نمی لرزد. همیشه می تواند ثابت بماند و به شما و کودکتان این امکان را می دهد که به راحتی یک سفر ایمن، جالب و زیبا را به پایان برسانید. ERapta:نکات برجسته محصول
►تصویر شفاف و شفاف دید در شب خوب: ویدیوی بسیار شفاف، 6 لنز شیشه ای، 100٪ بازتولید رنگ واقعی، 100٪ تراشه به روز شده. تصویر واضح به ما کمک می کند تا با حال و هوای دلپذیر رانندگی کنیم یا به عقب برگردیم. 8 چراغ LED برای گرفتن یک تصویر رنگارنگ زیبا در تاریکی کار بسیار خوبی انجام می دهند. دوربین دید عقب عالی برای دنده عقب و رانندگی ایمن.
دوربین معکوس سطح ضد آب IP69: دوربین پشتیبان بسیار ضد آب با کیت های مانیتور. دوربین از رزین با خلوص بالا ساخته شده است، با استاندارد بین المللی ip 69 ضد آب است. بنابراین می توانید با جسارت از آن در هر زمان که بارانی/برفی/گرم است استفاده کنید.دوربین پشتیبان خودکار ایده آل :جعبه دوربین را می توان بالا و پایین تنظیم کرد تا زاویه ای را که ترجیح می دهید پیدا کنید؛ طراحی زاویه دید عالی 149 درجه؛ پلاک عقب …
►دوربین این مانیتور ماشین پشتیبان سیمی عالی با کیت مانیتور، طراحی شده برای ماشین، وانت، شاسی بلند، مینی ون و سدان.
◄ نصب آسان: فقط باید برق دوربین را به نور معکوس متصل کنید، برق مانیتور را با شارژر ماشین یا سیم کشی دریافت کنید، سپس دوربین و مانیتور را با کابل rca 26 فوت وصل کنید. کیت های کامل و نصب آسان در وقت ما صرفه جویی می کند.
►روی ماشین‌های قدیمی، ماشین‌های جدید یا ماشین‌های کارکرده به خوبی کار کنید. روی خودروهای 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2016 2006 2007 2017 2013 کاملاً کار می‌کند. Samfiwi:نکات برجسته محصول
【نمای کامل نوزاد】پس از استفاده از دوربین و مانیتور ماشین کودک، میدان دید وسیع تری نسبت به آینه سنتی کودک برای ماشین خواهید داشت. همچنین می توانید زاویه بالا و پایین دوربین را با توجه به مدل ماشین خود و اندازه صندلی ماشین تنظیم کنید تا بهترین دید را داشته باشید.
【ایمن و ایمن】 بر خلاف سایر آینه ها برای مانیتور ماشین پشت صندلی ماشین کودک، می توانید مانیتور کودک را روی کنسول مرکزی ماشین قرار دهید، سپس می توانید به وضوح هر حرکت کودک را مشاهده کنید. با استفاده از این کالای کودک، شما هرگز نیازی به نگاه کردن به عقب یا نگاه کردن به بالا ندارید تا کودک خود را در حین رانندگی ببینید، این به میزان زیادی شاخص ایمنی در هنگام رانندگی را بهبود می بخشد، خانواده شما را از امنیت دور نگه می دارد.
【نصب آسان】فقط باید دوربین را از طریق بند روی پشت سری ثابت کنید، زاویه دوربین را تنظیم کرده و آن را تعمیر کنید. از فندک usb یا سیم برق برای اتصال به منبع برق استفاده کنید، صفحه نمایش را روشن کنید و صفحه به طور خودکار به صندلی عقب کودک تبدیل می شود.
【دید در شب مادون قرمز】این دوربین دارای یک تراشه دید در شب نور ستاره و چراغ های LED مادون قرمز است که می تواند هر حرکت کودک را حتی در شب ثبت کند و آن را به وضوح روی صفحه نمایش نشان دهد. نور led مادون قرمز بسیار ضعیف است، بنابراین لازم نیست نگران تأثیرگذاری بر فعالیت ها یا خواب کودک خود باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال و….با ما تماس بگیرید

 

کیلس ام وی ام 530

کیلس آزرا

کیلس چانگان CS35

کیلس سانتافه

کیلس سراتو

کیلس سوناتا

کیلس کرولا

کیلس لیفان X50

کیلس L90

کیلس rav4

کیلس پرادو

کیلس پژو 2008

کیلس تیبا

کیلس جک J4

کیلس جک J5

کیلس داستر

کیلس برلیانس h330

کیلس زانتیا

کیلس ساینا

کیلس سمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *