دیلایت, هدلایت

دیلایت و هدلایت جک s5

هدلایت و دیلایت جک s5

نصب دیلایت و هدلایت جک s5/نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب دیلایت و هدلایت جک s5

انواع چراغ در خودرو

مهم نیست که چه نوع وسیله نقلیه ای دارید، مطمئناً مجبور شده اید از چراغ های آن استفاده کنید، به خصوص هنگام رانندگی در شب یا زمانی که باران می بارد. در حالی که چراغ‌های جلو معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند، خودرو، کامیون یا SUV شما چراغ‌های دیگری دارد که ممکن است با آن‌ها آشنا نباشید اما همچنان مهم هستند. گاهی اوقات این چراغ ها نیاز به تعویض دارند. به همین دلیل است که ما از رتبه بندی آمازون برای گردآوری این راهنمای انواع چراغ ها در خودرو استفاده کردیم.

شب را با این میله های نوری با رتبه برتر برای کامیون خود روشن کنید
چراغ ماشین چیست؟
در حالی که می‌دانید چراغ‌های خودرو جزء ضروری وسیله نقلیه شما هستند، آیا می‌دانستید که آنها چندین مزیت را به همراه دارند؟ این شامل:

رانندگی ایمن تر: چراغ های جلو با افزایش دید شما تا حدود 100 درصد، رانندگی در شب و در باران را ایمن تر می کند. آنها همچنین دیدن ماشین شما را برای سایر رانندگان آسان تر می کنند.
ارتباط با سایر رانندگان: چراغ‌های نشانگر به شما امکان می‌دهند تا اهداف خود را به سایر رانندگان اعلام کنید. وقتی می‌خواهید بپیچید یا ترمز می‌گیرید، چراغ‌ها به سایر رانندگان اطلاع می‌دهند. همچنین می‌توانید از چراغ‌های خطر خود برای نشان دادن این موضوع استفاده کنید که مشکلی در وسیله نقلیه شما وجود دارد و سایر رانندگان باید هنگام نزدیک شدن به وسیله نقلیه شما با احتیاط رانندگی کنند.
راندمان بهبود یافته: اگر می‌خواهید مسافت پیموده‌شده بنزین بهتری داشته باشید، ممکن است بخواهید لامپ‌های هالوژن خودرو خود را برای مجموعه‌ای از چراغ‌های LED خاموش کنید. چراغ های جلو LED نور بیشتری تولید می کنند در حالی که انرژی کمتری مصرف می کنند. این بدان معناست که آنها مجبور نیستند سوخت زیادی مصرف کنند یا انرژی زیادی از باتری ماشین شما بگیرند.
ظاهر پیشرفته: مجموعه ای زیبا از چراغ های جلو یا عقب می تواند ظاهر خودروی شما را بهبود بخشد. اگر می‌خواهید وسیله نقلیه خود را سفارشی کنید، می‌توانید نوارهای نور LED یا چراغ‌های زیر نور اضافه کنید.
افزایش ارزش: ارتقاء چراغ‌های خودروی شما می‌تواند آن را برای خریداران جذاب‌تر کند، چیزی که در صورت برنامه‌ریزی برای فروش مجدد یا معامله در وسیله نقلیه خود باید به خاطر داشته باشید.
انواع چراغ در خودرو
انواع چراغ‌هایی که به‌صورت استاندارد در خودرو وجود دارند یا می‌توانید آن‌ها را به بازار اضافه کنید، شامل موارد زیر است:

چراغ های جلو
هنگام بارندگی یا هنگام رانندگی در شب، چراغ های جلو مسیر شما را روشن می کنند. چراغ های جلو برای تولید نور از لامپ های هالوژن، LED یا تخلیه با شدت بالا (HID) استفاده می کنند. آنها دارای تنظیمات نور پایین و تنظیم نور بالا هستند. هنگام رانندگی در شب در جاده ای منزوی و بدون نور، نور بالا به کارتان می آید. نور پایین بدون کور کردن سایر رانندگان دید را به شما می دهد.

تراشه‌های Osram جدید 2021 180 واتی DOT 500% روشن‌تر ضد تابش H6054 چراغ‌های جلوی LED 5×7 7×6، با سیگنال چرخش DRL سلام/نور مهر و موم پایین سازگار با جیپ چروکی XJ رانگلر YJ Ford Chevy GMC تویوتا نیسان و غیره
HWSTAR amazon.com
89.99 دلار
هم اکنون خرید کنید

چراغ های ترمز
چراغ‌های ترمز به راننده‌ای که پشت سر شما حرکت می‌کند می‌داند که ترمزهای خود را فشار می‌دهید و برای جلوگیری از برخورد باید سرعت خود را کاهش دهند. مانند چراغ‌های عقب LED، چراغ‌های ترمز LED به دلیل روشن‌تر بودن محبوب‌تر می‌شوند. همچنین وقتی ترمز می گیرید، آنها سریعتر از چراغ های هالوژن روشن می شوند.

چراغ های رانندگی در روز
چراغ‌های رانندگی در روز دید را هنگامی که هوای بیرون ابری است، فراهم می‌کند اما در طول روز به اندازه کافی باران نمی‌بارد که روشن کردن نور بالا را توجیه کند. این چراغ‌ها معمولاً زمانی که ماشین خود را روشن می‌کنید روشن می‌شوند، اگرچه برخی از وسایل نقلیه به شما این امکان را می‌دهند که آنها را غیرفعال کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار کار کنند تا در طول روز با شرایط نوری سازگار شوند.

Dreamseek LED DRL برای هیوندای النترا 2019 2020 چراغ مه شکن رانندگی چراغ روشنایی روز با چراغ راهنما
Dreamseek amazon.com
69.99 دلار
هم اکنون خرید کنید
چگونه چراغ ها را برای ماشین خود انتخاب کنید
هنگام انتخاب چراغ برای ماشین خود، مهم است که موارد زیر را در نظر بگیرید:

مارک و مدل خودروی شما: با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که چراغ های سایز مناسب برای خودروی خود را خریداری می کنید.
قیمت: تعیین مقداری که می‌خواهید برای چراغ‌های خودرویتان خرج کنید، به شما کمک می‌کند تا گزینه‌های خود را محدود کنید و در عین حال از خرج کردن بیش از حد جلوگیری کنید.
محدودیت‌های حالت: در حالی که چراغ‌های جلو LED در مجموعه‌ای از رنگ‌ها عرضه می‌شوند، برخی از ایالت‌ها رانندگان را از استفاده از چراغ‌های سفید یا زرد در وسایل نقلیه خود محدود می‌کنند. ایالت شما همچنین ممکن است محدودیت هایی برای روشنایی چراغ های جلو داشته باشد یا چراغ های زیر نور را ممنوع کند. دستورالعمل های ایالت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چراغ های خودروی شما قانونی هستند.
روشنایی: اگر در ایالتی زندگی می کنید که محدودیتی برای روشنایی چراغ جلو قائل نیست، ممکن است بخواهید با درخشان ترین چراغ های ممکن استفاده کنید. بسته بندی محصول را از نظر تعداد لومن در هر لامپ بررسی کنید. هر چه مجموعه چراغ‌های جلو دارای لومن بیشتری باشند، روشن‌تر هستند.
نصب: اگر متخصص خودرو هستید، احتمالاً نصب مشکلی ندارد. با این حال، اگر تجربه زیادی در کار بر روی ماشین خود ندارید، ممکن است بخواهید یک مجموعه چراغ ساده با قابلیت نصب و راه اندازی انتخاب کنید یا یک متخصص حرفه ای را برای نصب چراغ های خود استخدام کنید. به خاطر داشته باشید که هزینه های نصب بر هزینه آن تأثیر می گذارد.
عصر خودرو: بسته به اینکه ماشین شما چند ساله است، ممکن است نخواهید زمان یا هزینه ای را صرف چراغ های جدید کنید، به خصوص اگر به خرید آن فکر می کنید.
نحوه تعویض/نصب چراغ در خودرو
سلب مسئولیت: دستورالعمل های این مقاله کلی هستند و به معنای جایگزینی دستورالعمل ها برای وسیله نقلیه خاص شما نیستند. لطفاً قبل از اقدام به تعمیر، با دفترچه راهنمای مالک یا راهنمای تعمیرات خود مشورت کنید.

برای نصب چراغ های جدید، ابتدا باید چراغ های قدیمی را از خودرو جدا کنید. با استفاده از یک پارچه میکروفیبر خشک، مطمئن شوید که سیم کشی تمیز است. سپس طبق دستورالعمل روی بسته بندی، چراغ های جدید خودروی خود را نصب کنید. چراغ ها را تست کنید تا مطمئن شوید که کار می کنند.

ما را در آپارات دنبال کنید

برای دیدن محصولات بیشتر دیلایت و هدلایت کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *