برچسب سولار – شیشه دودی

برچسب سولار 206

برچسب سولار 206

برچسب سولار 206

برچسب سولار 206 نصب بر روی خودرو /نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

شیشه رنگی خورشیدی در خودروها چیست؟

برچسب سولار 206

رنگ آمیزی پنجره با قوانین و مقررات بسیاری همراه است که باید در مورد مکان هایی که می توانید تیره کنید، جایی که نمی توانید و سطح محافظت ارائه شده رعایت شود. درست؟ در واقع، آخرین فناوری امروزی همه اینها را از بین می برد. زیرا یک بچه جدید در بلوک وجود دارد که محافظت عالی از خورشید را بدون ایجاد مانع در دید ارائه می دهد.

این چه جادوی است، ما می شنویم که گریه می کنی؟ خوب، این شیشه به عنوان شیشه رنگی خورشیدی شناخته می شود و چیزی است که بسیاری از سازندگان خودروهای سطح بالا در خودروهای سطح بالای خود استفاده می کنند.

مزایا برچسب سولار 206

برچسب سولار 206

شیشه رنگی خورشیدی به طور خلاصه نوعی پنجره است که دارای مواد رنگی خورشیدی در خود شیشه پنجره است. اشعه ماوراء بنفش را مسدود می کند، تابش خیره کننده را کاهش می دهد، و به طور معجزه آسایی، تقریباً شفاف است.

کجا می توانم ثبت نام کنم؟ بله، ما صدای شما را می شنویم… پس از همه، تصور کنید که نگران قوانین سختگیرانه رنگ آمیزی نباشید که هر بار که از یک خط دولتی عبور می کنید، تغییر می کند. با این حال، شیشه‌های رنگی خورشیدی چیزی نیست که بتوان به صورت گذشته‌نگر اضافه کرد، چیزی که ما را به خوبی به «معایب» شیشه‌های رنگی خورشیدی هدایت می‌کند.

معایب شیشه های رنگی خورشیدی

در حالی که شیشه رنگی خورشیدی، باید بگوییم، یک محصول بسیار عالی است، زیرا ویژگی های آن در خود خودرو تعبیه شده است، پس تنها در صورتی در دسترس است که گزینه ای را برای خودرویی که از جدید خریداری کرده اید انتخاب کنید. این یک اشتباه بزرگ است، فکر نمی کنید.

اما نترسید، زیرا جایگزینی به شکل رنگ پنجره با تکنولوژی پیشرفته وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *