برچسب سولار – شیشه دودی

برچسب سولار رانا

برچسب سولار رانا

برچسب سولار رانا نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

برچسب سولار و مزایا

گرمای سوزان تابستان، هجوم گرد و غبار و خاک و باران گاه به گاه می تواند خودروی شما را تحت تاثیر قرار دهد. دمای بالا نیز بر عملکرد بهینه تهویه مطبوع تأثیر می گذارد، که بیشتر منجر به شرایط ناخوشایند می شود.

برای مقابله با تمام مسائل مربوط به گرما، شیشه کنترل خورشیدی یک راه حل یکپارچه است. این نه تنها گرمای داخل خودرو را کاهش می دهد، بلکه اشعه های مضر فرابنفش (UV) و مادون قرمز (IR) را نیز مسدود می کند.

این شیشه‌های لمینت شده خودرو از دو ورقه شیشه با یک لایه پلاستیکی ویژه مانند پلی وینیل بوترل (PVB) در بین آن‌ها تشکیل شده است تا استحکام آن را افزایش دهد. شیشه کنترل خورشیدی یک قدم جلوتر می رود و لایه میانی پلاستیکی با یک لایه اضافی ترکیب می شود که تا 99٪ اشعه UV و IR را جذب یا منعکس می کند.

شیشه کنترل خورشیدی

در اینجا ما تعدادی از مزایای این لیوان بسیار موثر برای غلبه بر گرما را فهرست می کنیم:

بهبود بهره وری سوخت

با کاهش 10 تا 15 درصدی استفاده از تهویه مطبوع، شیشه کنترل خورشیدی باعث بهبود راندمان سوخت و کاهش انتشار دی اکسید کربن می شود. این منجر به کاهش بار برای کولر می شود و در نهایت در هزینه سوخت صرفه جویی می کنید.

راحتی برتر

پارک کردن زیر سایه همیشه ترجیح داده می شود، اما همیشه امکان پذیر نیست. گرمای انباشته مدتی طول می کشد تا از بین برود و در این بین باید رنج بکشید. شیشه جلویی با پوشش خورشیدی، اشعه مادون قرمز (IR) خورشید را جذب می کند که باعث گرمای بیش از حد می شود و دمای داخلی خودرو را پایین می آورد و راحتی کابین را افزایش می دهد. متخصصان شیشه اتومبیل مانند کارشناسان شیشه جلو در نویدا و سایر شهرها، همیشه شیشه کنترل خورشیدی را برای شیشه جلو اتومبیل شما توصیه می کنند.

عمر ثانویه یا لوازم داخلی بیشتر

پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، نشستن در داخل خودرو یا حتی نگه داشتن فرمان غیر قابل تحمل است. علاوه بر این، نور شدید خورشید می تواند به تدریج ظاهر اثاثه یا لوازم داخلی را مختل کند. شیشه کنترل خورشیدی از اثاثه یا لوازم داخلی در برابر قرار گرفتن مکرر در معرض دمای بالا محافظت می کند. علاوه بر این، از سایر اقلامی که در ماشین خود نگهداری می کنید مانند عینک آفتابی، کلید، بطری آب و غیره محافظت می کند.

محافظت در برابر اشعه فرا بنفش

اشعه مضر فرابنفش (UV) ساطع شده از خورشید می تواند مشکلات مختلفی ایجاد کند. ممکن است باعث برنزه شدن، آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست و آسیب چشم و در برخی موارد سرطان پوست شود. شیشه کنترل خورشیدی تا 99 درصد از تابش خورشید را مسدود می کند و مزایایی مشابه کرم ضد آفتاب با SPF 50+ دارد.

برچسب سولار
Windshield tinting installation

بدون بلوک سیگنال

آیا تا به حال در هنگام حرکت با اتصال کم در وسیله نقلیه خود مواجه شده اید؟ باعث تاخیر در رسیدن به موقع به محل می شود. با استفاده از شیشه کنترل خورشیدی می توانید اطمینان حاصل کنید که تمام وسایل برقی را می توان با دریافت بدون وقفه استفاده کرد. اکنون می توانید بدون مزاحمت در ماشین خود ارتباط برقرار کنید.

محدوده خودروهای الکتریکی بهتر

خودروهای برقی وسایل نقلیه آینده هستند. در حالی که آنها دوستدار محیط هستند و مسافت پیموده شده زیادی را ارائه می دهند، مقدار کمی اضافی هرگز ضرری ندارد. شیشه خورشیدی در دمای داخلی نفوذ می کند. با کاهش بار تهویه مطبوع، وسایل نقلیه الکتریکی می توانند مسافت سفر خود را افزایش دهند.

برای مشاهده محصولات برچسب سولار کلیک کنید.

ما را در آپارات دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *