Uncategorized, کیلس استارت

کیلس استارت ام وی ام 315 MVM

نصب کیلس استارت ام وی ام 315

کیلس استارت ام وی ام 315 MVM

نصب کیلس استارت ام وی ام 315 MVM/ نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد 

عیب یابی استارتر 

احتمالاً هرگز نیازی به تعمیر یا تعویض ترمز نخواهم داشت، زیرا من، مانند اکثر دارندگان خودروهای برقی، تقریباً به طور انحصاری از ترمز احیا کننده استفاده می کنم. نه تنها صرفه جویی آشکار در هزینه وجود دارد، بلکه در زمان نیز صرفه جویی می شود. همچنین regen یک طرح پشتیبان خوب است اگر ترمزهای من تصمیم به خرابی بگیرند.
فضای بیشتر! پیشرانه‌های EV به فضای بسیار کمتری نیاز دارند (حتی با باتری‌ها) که به خودروهای با اندازه‌های مشابه اجازه می‌دهد فضای داخلی غاردار و چیزهایی مانند تسلا فرنک یا فضای بزرگ کابین شوروی بولت داشته باشند.
من می توانم بخاری ماشینم را با درب گاراژ پایین در زمستان روشن کنم. برخی از وسایل نقلیه مانند تسلا به شما این امکان را می دهند که بخاری خود را از راه دور از تخت خود یا حتی با تایمر روشن کنید تا مطمئن شوید که با دمایی که دوست دارید وارد ماشین خود می شوید. با یک EV، درب گاراژ حتی لازم نیست تا زمانی که در داخل و گرم و دنج نباشید باز شود. حتی خودروهای ICE با استارت از راه دور باید درب گاراژ باز داشته باشند تا از مسمومیت با مونوکسید کربن جلوگیری شود.

نصب کیلس استارت ام وی ام 315 MVM  در تهران تیونینگ

کشیدن یک ماشین ICE به داخل گاراژ هر روز بوی اگزوز را به جای می گذاشت. گاراژ من بوی اگزوز یا نفت نمی دهد. چیزهایی که ما در گاراژ ذخیره می کنیم نیز چنین نیست. در واقع، کل مسیر من تمیزتر است و هیچ زمانی بهتر از زمستان برای دیدن آن وجود ندارد. برف راهروی من سفید است، نه سیاه با دوده اگزوز. بچه های من هم مجبور نیستند در آن دوده بازی کنند. به جز آن نقطه ای که آن کامیون UPS لعنتی بیکار نشسته بود. وقتی صحبت از برف شد، کنترل شتاب موتورهای EV بسیار بهتر از ICE است.
من می‌توانم ساعت‌ها با AC یا گرما روشن باشم بدون اینکه خودم یا اطرافیانم را بکشم – به خصوص در فضاهای بسته. باتری چند روز دوام می آورد! هیچ سر و صدایی وجود ندارد و با این حال تمام وسایل الکترونیکی و تهویه مطبوع خودرو می توانند کاملاً انفجاری باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *