Uncategorized

کیلس استارت اسپورتیج

کیلس استارت اسپورتیج

نصب کیلس استارت اسپورتیج/ نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب کیلس استارت اسپورتیج

نخریدن کیلس استارت خودرو از راه دور با برد کافی

محدوده برای اکثر مردم بی اهمیت است. بسیاری از مشتریان ما نیازی به راه اندازی وسایل نقلیه خود از فاصله بیش از 1000 متری ندارند. اما تقریباً همه می خواهند وسیله نقلیه را از داخل ساختمان راه اندازی کنند. اینجاست که قدرت فرستنده اهمیت پیدا می کند.

در مغازه ما، ما در مورد قدرت فرستنده صحبت می کنیم تا برد. مدل 500 متری ما مدلی است که بقیه بر اساس آن هستند. مدل 1500 متری ما قدرت “3X” در نظر گرفته می شود (3 برابر قدرت فرستنده مدل پایه ما). مدل 5000 متری ما قدرت “10X” در نظر گرفته می شود. ما احساس می کنیم که این به مشتریان ما نشان بهتری از آنچه می گیرند می دهد.

با برد فرستنده (قدرت) خود را کوتاه نکنید. قرار است از استارت خود در مکان های بیشتری نسبت به خانه یا محل کار خود استفاده کنید. شما می خواهید از آن در مراکز خرید، رویدادهای ورزشی، پارکینگ ها، بیمارستان ها، رستوران ها و غیره استفاده کنید. شما می خواهید ماشین شما وقتی به آن رسیدید کار کند!

عدم نصب حرفه ای استارت ماشین از راه دور
نصب حرفه ای کلید تجربه با کیفیت استارت خودرو از راه دور است. وسیله نقلیه خود را به کمترین قیمت پیشنهادی اعتماد نکنید! راه‌انداز از راه دور شامل نصب‌های پیچیده در وسایل نقلیه امروزی است، بنابراین مهم است که نصب به درستی انجام شود. یک اشتباه می تواند هزاران دلار خسارت ایجاد کند که تحت ضمانت خودرو شما پوشش داده نمی شود.

این را برای ترساندن شما نمی گویم. یک متخصص آموزش دیده می تواند این کار را به درستی انجام دهد، از اشتباهات پرهزینه اجتناب کند و به شما کمک کند تا لذت راه انداز ماشین جدید خود را به حداکثر برسانید.

در مورد گارانتی وسیله نقلیه شما، یک راه‌انداز خودرو از راه دور که به درستی نصب شده باشد، گارانتی وسیله نقلیه شما را لغو نمی‌کند، صرف نظر از اینکه فروشنده شما چه می‌گوید!

نصب را به خانواده خود یا مکانیک محلی خود اعتماد نکنید. شما وسیله نقلیه خود را برای تعمیرات اساسی موتور یا تعمیر گیربکس به نصاب لوازم الکترونیکی موبایل محلی نمی آورید. برو پیش متخصص!

مهمتر از همه، به پسر عموی خود، دوست خود یا دوست پسر عموی خود برای نصب اعتماد نکنید! مگر اینکه شخصی یک نصاب کارکشته با آموزش و تجربه در دنیای واقعی باشد، صلاحیت کار بر روی وسایل نقلیه امروزی را ندارد.

بدیهی است که ممکن است برخی استثناها برای این نظرات وجود داشته باشد، اما استثناها بسیار اندک هستند. مغرتو به کار بنداز!

ما را در آپارات دنبال کنید

برای دیدن محصول کیلس استارت و قیمت و.. کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *