پاور ویندوز - پاور آینه - پاور سانروف

نصب پاور ویندوز شاهین

پاور ویندوز

نصب پاور ویندوز شاهین و نصب انواع اپشن خودروهای داخلی و خارجی توسط تیم تهران تیونینگ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

پاور ویندوز ماشین

پاور ویندوز به شیشه اتومبیل گفته می شود که توسط موتوری که توسط کلید کنترل می شود بالا و پایین می شود. این شیشه‌ها به تجهیزات استاندارد وسایل نقلیه تبدیل شده‌اند و جایگزین سبک قدیمی‌تر میل لنگ دستی شده‌اند. هنگامی که سوئیچ فعال می شود یک مدار کامل می شود و برق را به موتور می فرستد و سپس پنجره را به سمت بالا یا پایین حرکت می دهد. بسیاری از پنجره های برقی دارای انواع ویژگی های اضافه شده مانند باز شدن با یک لمس، سوئیچ های قفل و “روشن با احترام” هستند.

شیشه برقی برای اولین بار توسط Packard در دهه 1940 برای استفاده در خودروها معرفی شد و برای سال ها به عنوان یک ویژگی لوکس بالا باقی ماند. برای مدت طولانی، آنها تنها در منحصر به فرد ترین مدل ها، مانند لیموزین های کادیلاک، نمایش داده می شدند. اکثر خودروها دارای شیشه‌هایی بودند که با میل لنگ دستی کار می‌کردند و شیشه برقی تنها در دهه‌های 1970 و 1980 به یک گزینه محبوب تبدیل شد. به تدریج آنها به یک ویژگی استاندارد تبدیل شدند و در دهه 2000 بسیاری از سازندگان وسایل نقلیه، شیشه های دستی را به طور کامل حذف کردند.

پاور ویندوز

یکی دیگر از امکانات محبوب، کلید قفل شیشه برقی است که به راننده این امکان را می دهد تا از کارکردن شیشه ها توسط مسافران، اغلب کودکان، جلوگیری کند. برخی از خودروها با استفاده از کنترل از راه دور اجازه کار با پنجره را از بیرون خودرو می دهند. بسیاری از خودروها نیز مجهز به قابلیتی به نام «روشن کردن با ادب» هستند. این ویژگی به پنجره ها اجازه می دهد تا پس از برداشتن کلید احتراق برای مدت کوتاهی به کار خود ادامه دهند تا بدون قرار دادن مجدد کلید تنظیم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *