ایران خودرو

نصب مانیتور پرشیا

نصب مانیتور پرشیا

نصب مانیتور پرشیا /نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب مانیتور پرشیا

مانیتور خودرو – ضرورت لوکس



آیا فرزندان شما روی صندلی عقب خسته شده اند؟ آیا می خواهید ناوبری روی یک مانیتور داخلی نمایش داده شود اما ندارید؟ یا شاید لازم باشد مسافران خود را در سفرهای طولانی با اتوبوس سرگرم کنید؟ مانیتور خودرو می تواند راه حلی عالی برای تمامی این چالش ها باشد. بیایید نگاهی دقیق تر به آنها داشته باشیم.

مانیتورهای داخل داشبورد خودرو مانیتورهای پشت سر مانیتورهای تکیه گاه بازو مانیتورها را به پایین برگردانید

برای اکثر رانندگان، مانیتور خودرو به معنای نمایشگری است که در کنسول مرکزی تعبیه شده است. خوب، اجازه دهید ابتدا در مورد آنها صحبت کنیم.

مانیتور ماشین داخل داش
مانیتورهای داخل داشبورد خودرو معمولا بر روی کنسول مرکزی نصب می شوند. اگر فکر می کنید که فقط رانندگان بدون نمایشگر در اتومبیل خود مایل به نصب مانیتور اتومبیل هستند، قطعاً در اشتباه هستید. نمایشگر OEM ممکن است عملکردهای چندرسانه ای ضعیفی داشته باشد که باعث می شود برای گسترش آنها یک رابط ویدیویی ماشین یا یک مانیتور جدید خریداری شود. با این حال، اغلب مانیتورهای خودرو توسط کسانی خریداری می شود که دلشان برای خودروی مورد علاقه خود تنگ شده است. شما می توانید جعبه ناوبری، دوربین دید عقب، پخش کننده دی وی دی یا گیرنده تلویزیون را بدون آداپتورهای اضافی به مانیتور پس از فروش متصل کنید و این به شما امکان می دهد سیستم سرگرمی داخل خودرو خود را شخصی سازی کنید.

مانیتورهای داخل داشبورد خودرو، به عنوان یک قاعده، برای مارک ها و مدل های خاص خودرو طراحی می شوند، به عنوان مثال. ولوو، سوبارو، پژو، مرسدس بنز. با این حال، مانیتورهای جهانی خودرو نیز در محدوده محصولات ما موجود است.

مانیتور LCD خودرو برای سوبارو Legacy / مانیتور LCD TFT خودرو Outback برای مانیتور صفحه نمایش لمسی خودرو پژو 307
مانیتور برای سوبارو Legacy / مانیتور Outback برای پژو 307 مانیتور ماشین جهانی

با توجه به نوع نصب، مانیتورهای داخل داشبورد را می توان به نمایشگرهای هموار، پاپ آپ و مانیتور کشویی موتوری طبقه بندی کرد.

مانیتور لمسی خودرو برای Land Rover Freelander 2 Car TFT مانیتور لمسی LCD برای Volvo C30/S40/V50/C70 مانیتور صفحه نمایش لمسی خودرو برای Volvo New S80 / V70 / XC70
نظارت برای
مانیتور پاپ آپ Land Rover Freelander 2 برای
مانیتور موتوری ولوو C30/S40/V50/C70 برای
Volvo New S80 / V70 / XC70

مانیتورهای خودروی داخل داشبورد عمدتاً برای رانندگان و سرنشینان صندلی جلو طراحی شده اند، بنابراین در مورد سایر همسفران، به ویژه کودکان چه می شود؟ هر پدر و مادری می گوید که سرعت و راحتی سفر خانواده در درجه اول به فرزندان بستگی دارد. ما یک راه حل ارائه می دهیم.

مانیتورهای پشت سر
مانیتورهای پشت سر یک راه حل ایده آل برای سرگرمی سرنشینان عقب هستند. خودتان قضاوت کنید، مانیتورهای پشت سری را می‌توان به گونه‌ای انتخاب کرد که با تودوزی مطابقت داشته باشند تا فضای داخلی خودرو را خراب نکنند. ثانیاً، اکثر مانیتورهای پشت سری از قبل به یک پخش کننده DVD تعبیه شده و پورت USB مجهز شده اند، بنابراین از هزینه های اضافی جلوگیری می شود. ما همچنین مانیتورهای پشت سری بسته بندی شده با دیسک های بازی و جوی استیک را می فروشیم (وقتی فرزندانتان به جای پرت کردن حواس راننده، مطمئناً از این کار قدردانی خواهید کرد). ثالثاً نصب ساده است و نیازی به برداشتن نیمی از ماشین ندارد. شما می توانید مانیتور پشت سری را خودتان با استفاده از یکی از راهنماهای آنلاین متعدد وصل کنید، اما پیشنهاد می کنیم یک متخصص آن را برای شما وصل کند. خرید هدفون بی سیم مادون قرمز را نیز توصیه می کنیم تا مسافران هنگام تماشای فیلم یا بازی مزاحم یکدیگر و راننده نشوند.

ما پشت سر با مانیتورهایی داریم که برای مدل‌های خاص خودرو و همچنین مدل‌های جهانی طراحی شده‌اند. پشتی‌های سر در رنگ‌ها، مواد و بافت‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شوند که به شما امکان می‌دهد مطابقت کامل را با فضای داخلی خودرو خود پیدا کنید. همچنین باید اشاره کنیم که برخی از مانیتورها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که استفاده از عملکردهای چند رسانه ای را ساده می کند.

مانیتور پشت سری برای تویوتا RAV4 Headrest با مانیتور صفحه نمایش لمسی و پخش کننده DVD پشت سر با مانیتور صفحه نمایش لمسی و پخش کننده DVD
مانیتور پشت سر برای
پشت سری تویوتا RAV4 با مانیتور 7 اینچی
و پخش کننده دی وی دی مانیتور پشت سر صفحه لمسی
با پخش کننده DVD

هنوز هم اگر مانیتورهای مناسب برای پشت سر وجود نداشته باشد یا اگر کسی نتواند دو پشت سر را بخرد، چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ البته، ما یک راه حل داریم (ما راه حل های خودرو هستیم، اینطور نیست؟ ☺).

مانیتورهای دسته بازو
چنین مانیتورهایی بر روی دسته مرکزی نصب می‌شوند و پایه‌های قابل تنظیم آن‌ها را قادر می‌سازد تا عملاً با هر خودرویی سازگار شوند. فقط مانیتور را به تکیه گاه بچسبانید، نمایشگر را در یک موقعیت راحت تنظیم کنید، کابل برق را به ظرف فندک یا مستقیماً به سیستم الکتریکی خودرو و voila وصل کنید – مسافران شما در حال تماشای فیلم یا بازی هستند.

بازو مانیتور دی وی دی بازو مانیتور دی وی دی
مانیتور تکیه گاه 8.5 اینچی با پخش کننده DVD

همانطور که در مورد مانیتورهای پشت سر، هدفون IR سفر شما را بسیار آرام تر می کند. هنگامی که از مانیتور تکیه گاه استفاده نمی کنید، می توانید آن را تا کنید تا در فضا صرفه جویی کنید.

برای دیدن محصولات مانتیور پشت سری کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *