مجله آموزشی

نصب انواع آپشن روی خودرو و پرهزینه ترینها

آپشن خودرو

نصب انواع آپشن روی خودرو و کاربردهای آنها

نصب آنواع آپشن خودرو و هزینه آنها و حتی گران قیمت ترین خودرو ها بر اساس آپشن های آنها تمام مواردی است که بعد از خواندن این مقاله متوجه خواهید شد.

نصب صندلی ماشین

هنگام خرید صندلی ماشین، نکات کاربردی وجود دارد که خوب است به آنها توجه کنید. چنین مواردی شامل گزینه های نصب و قرار گرفتن صندلی ماشین در ماشین شما می شود. تمامی این سوالات ضروری در این مقاله گنجانده شده است.

گزینه های مختلف نصب صندلی ماشین(آپشن خودرو)
هنگام خرید صندلی ماشین، یکی از موارد کاربردی که باید بدانید دو گزینه نصب مختلف است: ISOFIX و اتصال کمربند ایمنی.

ISOFIX یک سیستم اتصال برای صندلی‌های خودرو است که استاندارد بین‌المللی است و به طور کلی راه آسان‌تری برای نصب صندلی‌های خودرو است.
اتصال کمربند ایمنی به این معنی است که نصب از کمربند ایمنی سه نقطه ای خود خودرو برای نصب استفاده می کند.
از نظر ایمنی، فرقی نمی‌کند که صندلی ماشین کودک شما با ISOFIX نصب شده باشد یا با اتصال کمربند ایمنی. با این حال، نصب ISOFIX به طور کلی ساده است و خطر خطاهای نصب انسانی را کاهش می دهد.

بیش از 50 درصد از همه صندلی‌های خودرو تا حدی به اشتباه نصب شده‌اند،(آپشن خودرو) بنابراین مطمئن شوید که صندلی خودرویی را انتخاب کنید که نصب را آسان و روان کند. به همین دلیل ما به  تهران تیونینگ افتخار میکنیم که به بهترین صورت اینکار را انجام می  دهد. اتصال کمربند ایمنی نیز به راحتی قابل نصب است، Axkid Minikid ویژگی های منحصر به فردی را برای نصب آسان تر ارائه می دهد. تسمه های خود سفت شونده و پشت سر خودکار که به طور خودکار با طول کودک تنظیم می شود، نصب ساده و صحیح را تضمین می کند.

چگونه بفهمم که صندلی ماشین در ماشین من جا می شود؟
اگر مطمئن نیستید که صندلی ماشین در ماشین شما جا می شود، لطفاً با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما به شما مشاوره بدهند. بررسی کنید تا بهترین راهنمایی ممکن را در خرید خود دریافت کنید. همچنین خوب است به خاطر داشته باشید که نقاط مختلف خودرو ممکن است برای انواع مختلف صندلی خودرو سازگار باشد. برای مثال، همان خودرو می‌تواند با ISOFIX و صندلی‌های خودروی متصل به کمربند ایمنی در نقاط مختلف خودرو سازگار باشد. این بدان معناست که اگر چند فرزند دارید، می‌توانید از صندلی‌های خودرو و صندلی‌های خودرو ISOFIX به کمربند ایمنی استفاده کنید.

آپشن خودرو

مانیتور خودرو

وسایل نقلیه به طور فزاینده ای مجهز به راهی برای سرگرم نگه داشتن همه مسافران در طول یک سفر جاده ای یا دادن جهت در طول یک سفر طولانی است که رابطه مستقیمی با آپشن خودرو دارد. نصب مانیتور LCD در ماشین شما سرگرمی بصری و عملکرد عملی را اضافه می کند. مانیتور LCD می تواند برای تماشای دی وی دی، بازی های ویدیویی یا سیستم های ناوبری GPS استفاده شود.

بسیاری از دارندگان وسایل نقلیه روی نمایشگرهای LCD که برای مشاهده پشت خودرو در نظر گرفته شده اند، سرمایه گذاری می کنند. این نوع مانیتور LCD به سیستم مانیتورینگ دوربین معکوس معروف است. مانیتور زمانی که خودرو در دنده عقب است فعال می شود و به راننده اطلاع می دهد که پشت خودرو چه چیزی وجود دارد.

مانیتورهای LCD را می توان در سه مکان در یک وسیله نقلیه قرار داد: وسط داشبورد یا قسمت کنسول، سقف یا سقف داخلی در خودروهای شاسی بلند یا ون، یا در داخل پشتی صندلی های جلو وصل شود.

مانیتور LCD نصب شده در داشبورد معمولاً برای اهداف ناوبری و ویدیو استفاده می شود. اکثر مانیتورهای LCD صفحه نمایش لمسی هستند و مقدار معمولی ذخیره سازی ویدئو دارند.

پنج گزینه گران قیمت خودرو

گران ترین گزینه های خودرو و آپشن های خودرو  کدامند و چه کسی آنقدر دیوانه است که آنها را بخرد؟ در حالی که نمی‌توانیم جواب دومی را بدهیم، ادامه دهید و آماده شوید تا ذهن خود را منفجر کنید.

قسمت جلویی فراری لافراری از فیبر کربن
آ فراری – هیچ راهی وجود نداشت که نتواند جایگاه اول را بگیرد. فراری  با وزن 1.15 میلیون پوندی، در سال 2013 رونمایی شد و دارای موتور قدرتمند 6.3 لیتری V12 در وسط و موتور الکتریکی بود که ترکیبی 963 اسب بخار (708 کیلووات) تولید می کرد.
در ابتدا در یک کوپه و بعداً به شکل Aperta در دسترس بود، کمتر از 1000 دستگاه از جمله تنها 50 Aperta تولید شد که آن را واقعاً منحصر به فرد می کند. اما برای دارندگان لافراری که خواهان سطح بعدی از حقوق خود هستند، فراری یک قسمت جلویی فیبر کربنی به قیمت 335000 دلار (تقریباً 250000 پوند) ارائه کرد. فقط بگذارید فرو برود… از نوامبر 2020، متوسط ​​خانه نیمه مستقل در بریتانیا 251,846 پوند هزینه داشت.

روکش کربنی بوگاتی ویرون
اگر لافراری نداشتید و در بازار خانه جدید نبودید، شاید می توانستید توسط فیبر کربن بوگاتی Veryron – تمام 250000 یورو آن – وسوسه شوید.

تنها 450 دستگاه بوگاتی ویرون از سال 2005 تا 2015 تولید شد که هر کدام به یک موتور 8 لیتری چهار توربوشارژ W16 مجهز بودند. گرند اسپورت ویتسه، نسخه کانورتیبل سوپر اسپرت، در سال 2013 به سریع ترین رودستر جهان تبدیل شد و به سرعت 254.04 مایل در ساعت رسید.
وقتی مالکان در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون پوند برای خودرو خرج می کنند، 200 هزار پوند اضافی چه چیزی است، درست است؟

ساعت Breitling Bentley Bentayga
نه بنتلی و نه برایتلینگ نیازی به معرفی ندارند،پر از آپشن خودرو  و  و فکر همکاری بین این جفت کافی است تا ما را در زانو ضعیف بفرستد. همانطور که این برچسب قیمت…

زمانی که بنتلی بنتایگا در سال 2015 عرضه شد، قبلاً مجلل بود. اما یک گزینه، به ویژه، برجسته بود. با 132000 پوند، رانندگان می‌توانند یک ساعت داشبورد مخصوص Breitling، تقریباً به اندازه خود خودرو، تعیین کنند.

بله، ممکن است از طلای جامد و الماس پوشانده شده باشد، و دارای پیچیده ترین مکانیسم های ساعت – مولینر مکانیکی – باشد، اما به جز زیبا نشستن و اعلام زمان، کار کمی انجام می دهد. ارزشش را داشت یا نه، هرگز نخواهیم فهمید…

با این حال، یک چیز مطمئن است: با سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت حدوداً چهار ثانیه، بعید است که کسی که پشت فرمان است دیر شود.

رنگ فلزی مایع پورشه 918 اسپایدر
اکنون به زیر 100 هزار پوند رسیده ایم ولی هنوز آپشن خودرو فراوان است. خریداران پورشه 918 اسپایدر 672000 پوندی با چندین گزینه مشخصات مهم روبرو بودند – و هیچ کدام به اندازه رنگ نقره ای فلز مایع که با قیمت خیره کننده 52000 پوند به فروش می رسید بحث برانگیزتر نبود.

البته دلیلی برای قیمت باورنکردنی داشت. برای دستیابی به ظاهر فلز مایع باورنکردنی، ده لایه رنگ (به جای چهار لایه معمولی) روی پانل‌های بدنه کربن اعمال شد، با سنباده‌ای ملایم بین هر کدام و در نهایت، یک پوشش شفاف فوق‌العاده ضخیم در بالای آن.

مرسدس-مایباخ گرانیت داخلی
آیا تا به حال به مرسدس مایباخ نگاه کرده اید و فکر کرده اید که “من می دانم که به چه چیزی نیاز دارد – گرانیت”؟ نه، ما نه، اما ظاهراً کسی این کار را کرده است…

طبق گزارشات، تزئینات داخلی غیرمعمول از 40000 پوند برای بسته اولیه هزینه داشته است که در خودروهایی مانند Landaulet به 49500 پوند و بالاتر می رسد.

برنامه سفارشی Designo سازنده مسئول طراحی ظاهری بود، و صادقانه بگویم، آنها کار بسیار خوبی را انجام دادند، با طراحی زیبا (و برچسب قیمت آن) که نهایت شکوه را ارائه می کرد.

چرا خودروهای جدید اینقدر گران هستند؟آیا به آپشن خودرو مربوط است؟

با گذشت زمان، هزینه خرید خودرو به دلیل پیشرفت در مهندسی، فناوری، ایمنی و طراحی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. قیمت استیکرها امروز در مقایسه با 30 سال پیش، پس از تعدیل تورم به طور قابل توجهی بالاتر است. به نوبه خود، این بدان معناست که خریداران خودرو اکنون بیش از هر زمان دیگری بودجه خود را افزایش می دهند.

راحتی و آسایش(مهمترین آپشن خودرو)
خودروهای مدرن از هر زمان دیگری ویژگی‌های بیشتری دارند، از درب‌های آسانسوری و دوربین‌های پشتیبان گرفته تا فرمان گرم شونده و صندلی‌های دارای تهویه. دوران تبلیغ شیشه های برقی و تهویه مطبوع به عنوان امکانات رفاهی سطح بالا مدت زیادی است که گذشته است. حتی در تریم پایه، بسیاری از وسایل نقلیه به خوبی مجهز به ویژگی هایی هستند که راحتی و راحتی را به روش های جدید و شگفت انگیزی افزایش می دهند. بسیاری از این زنگ ها و سوت ها امتیاز قابل توجهی را به قیمت نهایی خودرو اضافه می کنند. علاوه بر این، هرچه سطح تریم بالاتر باشد، محتوای گران‌قیمت بیشتری وجود دارد که به خودروسازان این فرصت را می‌دهد تا قیمت‌های بالاتری را اعمال کنند و از حاشیه سود بیشتری برخوردار شوند.

پیشرفت های مهندسی
ارائه عملکرد و قابلیت بیشتر به یک وسیله نقلیه به معنای سرمایه گذاری بیشتر برای تحقیق و توسعه مهندسی (R&D) است. با افزایش بودجه تحقیق و توسعه برای خودروسازان، این هزینه ها به مصرف کننده منتقل می شود. فورد اکسپلورر فعلی با پیشرانه استاندارد EcoBoost خود خروجی، کارایی و ظرفیت بکسل بسیار بیشتری نسبت به مدل 1991 دارد. اما به ازای هر اسب بخار اضافی یا مایل در هر گالن به دست آمده، خریدار ناگزیر افزایش قیمت را تحمل خواهد کرد.

سازه و معماری
از نظر ساختاری، طراحی خودرو به لطف استفاده از فولاد با استحکام بالا راه طولانی را طی کرده است. نتیجه خودرویی است که قوی تر و سبک تر است، عملکرد بهتر، کارایی بیشتر و سطح بالاتری از ایمنی سرنشینان را ارائه می دهد. استفاده گسترده از فولاد با کیفیت بالاتر در حال تبدیل شدن به استاندارد است، اما با هزینه بالاتر. علاوه بر این، از نقطه نظر معماری، بسیاری از SUV ها از شاسی بدنه روی قاب کامیون مانند به یک بدنه یکپارچه ماشین مانند تبدیل شده اند، مانند اکسپلورر در سال 2011. اما هزینه طراحی و تولید آن بیشتر از ساختارهای قاب سنتی است.

سایز کردن
با بزرگتر شدن وسایل نقلیه، ساخت آنها به مواد بیشتری نیاز دارد. مواد بیشتر هزینه بیشتری دارد. فورد اکسپلورر 1991 دارای طول 184 اینچ، عرض 70 اینچ و ارتفاع 67 اینچ بود. برای مقایسه، فورد اکسپلورر 2020 198 اینچ طول، 79 اینچ عرض و 70 اینچ ارتفاع دارد. همانطور که وسایل نقلیه طولانی تر، عریض تر و بلندتر می شوند، قیمت پایه همچنان بالاتر خواهد رفت.

سرگرمی و اتصال
سرگرمی های داخل خودرو از استریوهای ساده با شش بلندگو به سیستم های اطلاعات سرگرمی پیچیده مانند Ford Sync 4 تبدیل شده است. این سیستم های مدرن از نمایشگرهای لمسی بزرگ و اتصالات داده مبتنی بر سلول برای ارائه خدماتی مانند ناوبری با ترافیک زمان واقعی استفاده می کنند. علاوه بر این، بسیاری از خودروها Android Auto و Apple CarPlay استاندارد را برای عملکرد گوشی های هوشمند در داشبورد و همچنین اتصال به اینترنت Wi-Fi ارائه می دهند. توسعه و تولید همه چنین سیستم های الکترونیکی هزینه بر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *