Uncategorized

ردیاب هوندا کلیک

ردیاب هوندا کلیک

ردیاب هوندا کلیک

ردیاب هوندا کلیک و خرید ردیاب خودرو/ نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد 

به دلیل سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن، Bouncie GPS Car Tracker انتخاب ما برای بهترین ردیاب GPS خودرو است. دانلود برنامه، ثبت نام و وصل کردن دستگاه فقط چند دقیقه طول می کشد و فوراً به شما امکان می دهد به ردیابی بی درنگ دسترسی داشته باشید.

Bouncie از 4G LTE برای انتقال داده های رانندگی استفاده می کند، بنابراین اشتراک لازم است. بیشتر اشتراک‌های ردیاب GPS بین 20 تا 25 دلار در ماه است، در حالی که Bouncie فقط حدود 8 دلار هزینه دارد و حتی ویژگی‌های بیشتری نسبت به رقبا ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی
هزینه ردیاب: حدود 80 دلار
هزینه اشتراک: 8 دلار در ماه
داده های ردیابی در زمان واقعی
رفرش خودکار سفر 15 ثانیه ای
اپلیکیشن موبایل گسترده
به پورت OBD-II متصل می شود
ضمانت مادام العمر همراه با اشتراک

در جعبه چیست؟

ردیاب هوندا کلیک

تجربه ما
بین دقت Bouncie به عنوان یک ردیاب و ارزش فوق العاده آن، ما آن را 4.8 از 5 ستاره قرار دادیم. اگرچه وقتی ماشین ما کار نمی کرد، ردیابی متوقف شد، اما هر چیز دیگری در مورد آن این نقص طراحی جزئی را جبران کرد.

ردیابی: Bouncie هر 15 ثانیه یکبار به‌روزرسانی موقعیت مکانی را با دقت قابل توجهی به ما می‌داد. ما مشکلات کمی با نقاط کور یا خرابی خدمات داشتیم. یکی از ایرادات این است که Bouncie زمانی که ماشین روشن نیست خاموش می شود، بنابراین در صورت یدک کشی، انتظار نداشته باشید که ماشین خود را ردیابی کنید.
سهولت استفاده: نصب آسان یک مزیت بزرگ با Bouncie بود. توانستیم آن را وصل کنیم و برویم. راه اندازی این برنامه زمان کمی را صرف کرد و همچنین رابط کاربری دوستانه ای داشت.
ارزش: کل هزینه Bouncie، از جمله اشتراک یک ساله، تقریباً 175 دلار است. این به شما امکان می‌دهد به منابعی از جمله ردیابی موقعیت مکانی، گزارش‌های مربوط به سلامت خودرو، و اطلاعاتی برای بهبود رانندگی خود دسترسی داشته باشید. بسیاری از رقبا برای ویژگی‌هایی مانند این هزینه اضافی دریافت می‌کنند که Bouncie را به یک ارزش عالی تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *