گیرنده تلویزیون خودرو

تی وی تیونر i40

تی وی تیونر i40

تی وی تیونر i40

تی وی تیونر i40 / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد 

تیوی تیونر در تهران تیونینگ

تی وی تیونر i40

در طول سفر به رویدادهای ورزشی یا ماجراجویی در مناطق طولانی بین ایالتی، لازم نیست نمایش های مورد علاقه خود را از دست بدهید. با تیونر تلویزیون دیجیتال خودرو در خودرو، می‌توانید سیگنال‌های تلویزیون را در حال حرکت به داخل کابین بکشید، زیرا این محصول با استفاده از یک آنتن قدرتمند، سیگنال واضح و واضحی را به تلویزیون می‌کشد. در eBay، ده‌ها محصول تیونر تلویزیون دیجیتال خودرو با قیمت پایین برای وسایل نقلیه اسپرت، کامیون‌ها و شاسی‌بلندها وجود دارد.

ویژگی های کلی تیونر تلویزیون دیجیتال ماشین چیست؟
تیونرهای تلویزیون دیجیتال دارای ویژگی های داخلی هستند که در مرحله پیکربندی قابل دسترسی هستند. بسیاری از تیونرها در eBay دارای ویژگی های زیر هستند:

عملکردهای کانال دستی/اتوماتیک: هنگامی که یک تیونر به تلویزیون متصل است، باید سیگنال های موجود در جو را اسکن کند. این فرآیند می تواند به صورت دستی یا خودکار انجام شود. عملکرد دستی به کاربر امکان می دهد ایستگاه های تلویزیون محلی را جستجو کند و گزینه خودکار دارای برنامه ریزی است که به طور خودکار سیگنال ها را با اسکن همه کانال ها به ترتیب پیدا می کند.
تیونرهای دوقلو: محصولات دارای تیونرهای دوقلو می توانند سیگنال تلویزیونی را هنگام حرکت سریع خودرو در جاده تشخیص دهند. تیونرهای دوقلو همچنین می توانند سیگنال قابل اعتمادی را در زمانی که وسیله نقلیه پارک شده است بکشند.
گزینه های سخت افزاری برای تیونر تلویزیون دیجیتال چیست؟
همه تیونرهای دیجیتال دارای پورت هایی برای سیم کشی هستند که سیگنال MPEG4 یا سیگنال MPEG2 را ارسال می کند. برخی از واحدها نیز ممکن است گزینه هایی برای هر دو فرمت ویدئو داشته باشند. اگر یک واحد دارای دو گزینه انتقال باشد، سخت افزار می تواند فرمت ها را مبادله کند. اگر همراه با تیونر تلویزیون دیجیتال باشد، می توانید با استفاده از کنترل از راه دور، تنظیمات قالب و سایر تغییرات را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *