Uncategorized

بهترین خودرو ها در سال 2020

بهترین خودرو ها در سال 2020
بهترین خودرو ها در سال 2020

ما را در آپارات دنبال کنید

بهترین خودرو ها در سال 2020 که با توجه به میانگین همه موارد مورد توجه گردآوری شده است.

10 ماشین برتر

یک ماشین جدید برای اولین بار رانندگان باید ارزان، آسان برای رانندگی و ایمن باشد. در اینجا 10 بهترین ماشین اول وجود دارد

فولکس واگن!
هیوندای i10
فولکس واگن پولو
کیا پیکانتو
اشکودا فابیا
تویوتا آیگو ایکس
فیات پاندا
داچیا ساندرو
واکسهال کورسا
فیات 500

در ماشین اول به دنبال چه چیزی باشیم


یکی از بزرگترین موانعی که رانندگان جدید باید بر آن غلبه کنند، هزینه های بالای بیمه است. به عنوان یک راننده جدید، کمبود تجربه شما از نظر یک بیمه گر به حساب می آید. اگر بتوانید به مدت 12 ماه از دردسر خودداری کنید، یک تخفیف بدون ادعا به شما تعلق می گیرد که درصدی از حق بیمه شما را کاهش می دهد. اگر همچنان به هیچ گونه ادعایی بیمه نپردازید، این تخفیف تنها در طول سال ها افزایش خواهد یافت. حتی برخی معاملات مالی وجود دارد که شامل بیمه رایگان می شود، اگرچه این معمولاً پرداخت های ماهانه را به شدت افزایش می دهد.

در مورد نیازهای خود صادق باشید
آیا برای رفتن به کلاس یا محل کار هر روز یا فقط برای ماجراجویی آخر هفته به ماشین نیاز دارید؟ آب و هوای محل زندگی شما چگونه است – برفی، بارانی یا گرم؟ سبک زندگی و شرایط رانندگی که اغلب با آن روبرو هستید را ارزیابی کنید. تحقیق خود را انجام دهید: درباره ویژگی‌ها و گزینه‌های مختلف و نحوه تأثیرگذاری آنها بر قیمت خودرو بیاموزید.
2
به بودجه و بودجه خود فکر کنید
نگاهی واقع بینانه به امور مالی خود نیز بیندازید. این نه تنها شامل قیمت خرید، بلکه شامل بودجه بندی برای استفاده و مراقبت از خودروی آینده شما، از جمله نگهداری، بیمه، بنزین، تعمیرات و پارکینگ می شود. در مورد هزینه واقعی داشتن ماشین بیشتر بدانید.

معمولاً برای وام شما نیازی به پیش پرداخت نیست، اما تهیه آن معمولاً ایده خوبی است: شما مجبور نخواهید بود مقدار زیادی وام بگیرید و پرداخت ماهانه شما کمتر خواهد بود. (به طور کلی، طبق داده‌های ادموندز در نوامبر 2017، به ازای هر 1000 دلاری که پرداخت می‌کنید، پرداخت ماهیانه ماشین شما به طور کلی 15 دلار به 18 دلار کاهش می‌یابد). پرداخت.

3
گزینه های خود را کاوش کنید
خرید اولین ماشین برای شما بسیار راحت تر از والدینتان است. اینترنت انبوهی از فروشندگان را فراتر از منطقه محلی شما ارائه می دهد (که ممکن است ماشین ها را به منطقه شما ارسال کنند، که ممکن است با هزینه باشد)، که می تواند به معنای انتخاب های بیشتر در محدوده قیمت شما باشد. می‌توانید با نگاه کردن به رتبه‌بندی‌های آنلاین خودرو در دسته‌هایی مانند ایمنی یا نوع خودرو (مانند خودروهای شاسی‌بلند، هیبریدی) درباره انتخاب‌ها تحقیق کرده و آن‌ها را محدود کنید. درباره نحوه خرید و حتی تامین مالی خودرو به صورت آنلاین بیشتر بدانید.

برای خودروهای جدید، از چند فروشنده بخواهید که قیمت‌ها را به شما اعلام کنند. اگر به خودروهای دست دوم نگاه می‌کنید، حتماً گزارش کارفکس را بخواهید که تاریخچه خودروهای دست دوم را شامل می‌شود.
4
امتیاز اعتباری خود را بشناسید
امتیاز اعتباری شما به تعیین نرخ بهره ای که برای وام خودرو پرداخت می کنید کمک می کند. اعتبار بهتر ممکن است به شما کمک کند تا نرخ بهره مطلوب تری داشته باشید، که به نوبه خود بر بودجه کلی خرید خودرو تأثیر می گذارد. همچنین ممکن است بتوانید امتیاز اعتباری خود را به صورت رایگان از طریق ارائه دهنده کارت اعتباری خود دریافت کنید.

قبل از اینکه آماده خرید شوید، گزارش اعتباری خود را بررسی کنید تا زمانی را برای بهبود امتیاز اعتباری خود اختصاص دهید. از AnnualCreditReport.com دیدن کنید تا یک نسخه رایگان از گزارش اعتباری خود را از هر یک از سه دفتر اعتباری اصلی (Experian، Equifax و TransUnion) دریافت کنید.

5
برای وام اقدام کنید
خرید وام خودرو قبل از خرید خودرو ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما مفید است. این به شما ایده می‌دهد که چقدر می‌توانید وام بگیرید (و با چه نرخ بهره)، و این بدان معناست که نیازی به تصمیم‌گیری در مورد تأمین مالی ندارید. از بانک یا اتحادیه اعتباری خود شروع کنید، سپس از سایر وام دهندگان قیمت بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین نرخ را دریافت می کنید. درباره منبع خرید آنلاین خودرو بانک آمریکا بیشتر بدانید.

شما مقاله بهترین خودرو ها در سال 2020 را مطالعه کردید

برای دیدن محصولات تهران تیونیگ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *