مجله آموزشی

اسپرت کردن ماشین خودرو را اسپرت جلوه دهیم

اسپرت کردن ماشین

تیم تولید محتوای تهران تیونینگ در این مقاله قصد دارد در مورد راه کار هایی صحبت کند که توسط آن میتوانید خودرو خودرا اسپرت شده جلوه دهید اگر به اسپرت کردن ماشین علاقه مند هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اسپرت کردن ماشین
اسپرت کردن ماشین

اسپرت کردن ماشین (چگونه هر خودرویی را اسپرت جلوه دهیم)

بسیاری از مردم نمی دانند که می توانند ظاهر ماشین خود را تغییر دهند. آن‌ها فکر می‌کنند که تا آخر عمر ماشینشان به هر زیبایی که دارند چسبیده‌اند. این به سادگی درست نیست. راه‌های کم‌هزینه زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون صرف هزاران دلار برای تغییرات، به اسپرت کردن ماشین خود بپردازید و خودروی خود را اسپرت‌تر جلوه دهید.

اسپرت جلوه دادن ماشین شما را می توان با هزینه کم انجام داد. برخی از مدهای جعلی وجود دارد که می توانید انجام دهید که شبیه معامله واقعی هستند اما فقط کسری از قیمت هزینه دارند. علاوه بر این، برخی از تغییرات واقعی کم‌هزینه وجود دارد که می‌توانید برای بهبود سریع ظاهر خودروی خود، صرف نظر از اینکه چه خودرویی دارید، انجام دهید.

در این مقاله، برخی از این راه ها را مرور خواهم کرد. بسیاری از این کارها را من شخصا روی ماشین خود انجام دادم، بنابراین می توانم ثابت کنم که چقدر خنک تر به نظر می رسد. بیا شروع کنیم.

چه چیزی یک ماشین را “اسپرت” می کند؟

این تعریف بستگی زیادی به این دارد که از چه کسی می‌پرسید. برای من، یک ماشین اسپرت از نظر زیبایی شناختی دلپذیر است و ممکن است چیزی در یک فیلم Fast and Furious باشد.معمولاً این تصور را ایجاد می کند که مالک خودروها را دوست دارد و به وسیله نقلیه خود اهمیت می دهد.و به اسپرت کردن ماشین خود بپردازد.

استاندارد طلایی من وقتی صحبت از ورزش به میان می‌آید، یک Datsun، 270z یا S2000 اصلاح‌شده، سوپ‌آپ است. برای خودرویی که با تمام اجزای اصلی اسپرت به نظر می‌رسد، چیزی مانند تویوتا سوپرا، آئودی A8، نیسان NSX یا هر چیزی را که لامبورگینی به آن دست می‌دهد را انتخاب می‌کنم.

باز هم، این فقط تعریف شخصی من است. حتی می‌بینم که در حال غر زدن روی برنج‌هایی هستم (آیا هنوز هم می‌توانیم آن کلمه را بگوییم؟) که در جاده از کنارم رد می‌شوند.

اسپرت کردن ماشین هر چه ورزشی تر باشد، هزینه آن بیشتر است

قاعده کلی این است که خودروهای اسپرت تر هزینه بیشتری دارند. اگر اینطور نبود، آنها تمام درخواست خود را از دست می دادند.

اگرچه دوربین‌های کمری و سیویک جدید به طرز شگفت‌آوری زیبا به نظر می‌رسند، اما من از آنها برای توصیف اینکه یک خودروی اسپرت برای افراد عادی چه چیزی است، استفاده نمی‌کنم.

وقتی شروع به صحبت در مورد گزینه های اسپرت کردن ماشین می کنید که قبلاً به آنها اشاره کردم، می توانید انتظار داشته باشید که پول بسیار خوب بپردازید.

اضافات پس از فروش

قطعات پس از فروش ممکن است پرهزینه باشند و برای بسیاری از علاقه مندان به خودرو، مودها می توانند ناپسند باشند، من متوجه شدم. با این حال، می‌توانید از اضافات پس از فروش استفاده کنید تا ظاهر خودروی خود را به استایل دقیق خود با هزینه‌ای نه چندان زیاد ارتقا دهید.و به نحوی به اسپرت کردن ماشین خود بپردازید.

مدل‌های گران‌قیمت پس از فروش آن چیزی است که به یک خودروی اسپرت شیک وارد می‌شود، اما من در مورد آن صحبت نمی‌کنم. من در مورد راه‌های ساده، مقرون به صرفه و آسان صحبت می‌کنم که ماشین شما را اسپرت‌تر نشان می‌دهد.

به خاطر داشته باشید، اینها نحوه عملکرد ماشین شما را تغییر نمی دهند. این همه مربوط به ظاهر است. اسپورت جلوه دادن یک خودرو بسیار ساده تر از این است که واقعاً عملکردی اسپرت داشته باشد.

چگونه هر ماشینی را اسپرت جلوه دهیم

هدف این است که ماشین خود را به چیزی برجسته در پارکینگ تبدیل کنید. چگونه به آن دست یابید؟ در اینجا 20 راه برای تحقق آن وجود دارد. چند راه آخر گرانتر از دسته اول در این لیست هستند.

برای اسپرت کردن ماشین به آن یک موم خوب بدهید

بخشی از ظاهر اسپرت حول محور تمیز به نظر رسیدن است. این به ایده اسپورت بودن مربوط به مراقبت مالک از ماشین برمی گردد.یک راه ساده برای اینکه به اسپرت کردن ماشین خود بپردازید و فوراً خودروی خود را اسپرت‌تر نشان دهید، شستشوی خوب و واکس است. بله، حتی اگر خانه شما دارای آب سخت باشد، می توان این کار را انجام داد.

اگر زمان، ابزار یا حوصله ندارید که خودتان این کار را انجام دهید، همیشه می توانید آن را به متخصصان ببرید. قیمت یک شستشو و واکس حرفه ای بسته به محل شما متفاوت است.

به نظر من این نکته جایی است که همه باید شروع کنند. انجام این کار واقعاً آسان است و انرژی بسیار کمی می گیرد.

برای اسپرت کردن ماشین نوارهای نور را اضافه کنید

چیزی در مورد نوارهای نور وجود دارد که همه چیز را خنک تر نشان می دهد. اضافه کردن آنها به چارچوب تخت، پشت تلویزیون یا اطراف میز، بلافاصله اتاق شما را ارتقا می دهد.

در مورد ماشین شما هم همینطور است. نوارهای سبک با پشت چسب دار را می توان تقریباً در هر جایی از ماشین شما نصب کرد.

من پیشنهاد می کنم آن را دور فضای پای وسیله نقلیه خود بچسبانید، دور از چشم. آنها می توانند مستقیماً به دوشاخه USB یا فندک شما وصل شوند.

فقط کنترل از راه دور را بگیرید و ظاهر آن را تغییر دهید تا ظاهری مناسب به ماشین خود بدهید. من شخصا با رنگ آبی تیره در داخل می روم.

برخی از افراد همچنین نوارهای نوری را به نمای بیرونی وسیله نقلیه خود اضافه می کنند تا به خودرو درخشندگی کمتری بدهد.و به این صورت به اسپرت کردن ماشین خود بپردازند این اغلب اوقات غیرقانونی است، اما زمانی که در یک گردهمایی ماشین پارک شده است، عالی به نظر می رسد.

شیشه ها را دودی کنید

شیشه های رنگی برای هر خودروی اسپرت مراسمی است. شما می توانید تقریباً در هر خودرویی بر اساس ترجیح خود شیشه ها را رنگ آمیزی کنید

نه تنها ظاهر خنکی دارد، بلکه شیشه های رنگی اهداف زیادی را انجام می دهند. این می تواند از شما در برابر نور خورشید محافظت کند، فضای داخلی ماشین شما را نجات دهد و حریم خصوصی را که شایسته آن در جاده است به شما بدهد.

مهمتر از همه، به طرز دیوانه کننده ای جالب به نظر می رسد. البته قبل از افزودن هر رنگی، حتماً محدودیت های کشور خود را یاد بگیرید. برخی از کشور ها در مورد دودی کردن ماشین (برچسب سولار ) بسیار جدی هستند و افسران پلیس از کشیدن شما و نوشتن یک جریمه دریغ نمی کنند پس سعی کنید در مورد اسپرت کردن ماشین خود دقت کنید.

برای اسپرت کردن ماشین یک قلاب یدک کش تقلبی اضافه کنید

قلاب های یدک کش اغلب به وسایل نقلیه سوپ شده اضافه می شوند. من همیشه ظاهر را با یک ماشین رالی مرتبط می کنم و بلافاصله به وسیله نقلیه احترام می گذارم.

اگر می خواهید مقدار زیادی از پول خود را پس انداز کنید، می توانید یک قلاب یدک کش تقلبی بخرید و آن را به ماشین خود بچسبانید و با استفاده از آن به اسپرت کردن ماشین خود بپردازید

تعدادی گزینه در آمازون موجود است. به خاطر داشته باشید، اینها برای یدک کشیدن ماشین شما کار نمی کنند. اگر فقط به دنبال ظاهر هستید، پس این نباید خیلی شما را آزار دهد.

قلاب بکسل دارای یک چسب در پشت با دستورالعمل نحوه نصب آن خواهد بود.

چراغ های خود را ارتقا دهید

گاهی اوقات تغییراتی وجود دارد که می توان به طور قانونی در چراغ های شما انجام داد. برای خودروهای قدیمی، این ممکن است به معنای تعویض چراغ‌های LED باشد.

اسپرت کردن ماشین برای خودروهای جدیدتر، تا زمانی که در کشور شما قانونی باشد، می‌توانید یک فیلم روی چراغ‌های خود نصب کنید.

چراغ های جلوی مه آلود یا قدیمی بسیاری از جذابیت های خودروی شما را از بین می برد. برای اینکه اسپرت تر به نظر برسید، حتما شیشه را تمیز کنید.

برای اسپرت کردن ماشین خود یک اسکوپ تقلبی اضافه کنید

یکی دیگر از موارد افزودنی که می توانید به خودروی خود اضافه کنید یک کاپوت تقلبی است. خرید و نصب یک هود واقعی ممکن است مقدار بسیار زیادی هزینه داشته باشد.

تقلبی خیلی کمتره این فقط قسمت اسکوپ است و می تواند مستقیماً به هود شما بچسبد.

هر کسی که ماشین شما را ببیند فکر می کند که یک هود واقعی است، چیزی که ماشین های اسپرت دارند و میتوانید با استفاده از آن به اسپرت کردن ماشین خود بپردازید

اگر می خواهید زیبایی شناسی را بهبود ببخشید، حتماً اسکوپ تقلبی را رنگ کنید تا کاملاً با رنگ هود شما مطابقت داشته باشد.

دیفیوزرها را اضافه کنید

دیفیوزرها برای خودروهای اسپرت ضروری هستند. تعدادی سبک مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و همه آنها در قسمت های مختلف ماشین شما کار می کنند.

برخی از کناره‌های پشت در می‌روند، برخی دیگر به بالای ماشین شما می‌روند، و برخی در امتداد پایین وسیله نقلیه شما متصل می‌شوند و به کمک آن میتوانید به اسپرت کردن ماشین خود بپردازید

اکثر اینها نوعی چسب روی پایه دیفیوزر دارند. این به شما بستگی دارد که آنها را در نقاطی قرار دهید که در اطراف ماشین شما منطقی هستند.

برای اسپرت کردن ماشین خود یک اسپویلر نصب کنید

اسپویلرها همیشه یک خودرو را اسپرت تر جلوه می دهند. می‌دانم که همه از ظاهرشان خوششان نمی‌آید، اما من واقعاً آنها را بررسی می‌کنم.

اسپویلر بالای صندوق عقب شما می رود. در اصل، از اسپویلر برای افزودن نیروی رو به پایین به خودروهای مسابقه ای که به آن نیاز دارند استفاده می شود.

در کاربرد، آنها هیچ هدف واقعی برای هر ماشینی که در جاده می بینید خدمت نمی کنند. نیازی به نیروی رو به پایین اضافی نیست زیرا در بزرگراه با سرعت 60 مایل در ساعت حرکت می کنید.

صرف نظر از فیزیک، واقعیت ساده این است که اسپویلرها بسیار اسپرت به نظر می رسند. می توانید یک گزینه پس از فروش بخرید که آن را مستقیماً روی صندوق عقب خود بچسبانید.

با این حال، هشدار داده شود، بسیاری از این گزینه ها مستلزم حفاری در تنه شما هستند. اگر در انجام این کار راحت نیستید، می توانید برای کمک به یک بدنه فروشی یا مکانیک خودرو مراجعه کنید.

اگر ماشین شما برای خودتان نیست، قطعاً این کار را نکنید و به اسپرت کردن ماشین نپردازید

می توانید اسپویلر را مطابق رنگ رنگ خود رنگ کنید یا می توانید از گزینه مشکی یا فیبر کربنی استفاده کنید. هر گزینه ای که فکر می کنید برای وسیله نقلیه شما جذاب ترین به نظر می رسد.

آن را با کروم پخش کنید

به نظر می رسد کروم یک کد تقلب در مورد اسپرت کردن ماشین است. کروم را می توان در داخل و خارج نصب کرد. قطعات و پدال‌های پلاستیکی مکانی عالی برای افزودن کروم هستند.

استفاده متعادل از آن می تواند به بهبود ظاهر وسیله نقلیه شما کمک کند. اندکی تریم کرومی در اینجا و آنجا به آن استایلی مجلل و ظریف‌تر می‌دهد.

می‌توانید نوارهای کروم بخرید و آن‌ها را در هر کجا که می‌خواهید اعمال کنید

در اسپرت کردن ماشین هر گونه نقص سطح را برطرف کنید

برای اینکه بتوانید اسپورت‌تر به نظر برسید، باید پیش بروید و هرگونه نقص سطحی روی ماشین خود را برطرف کنید. این به فرورفتگی‌ها، خراش‌ها و رنگ‌های خرد شده در سواری شما اشاره دارد.

باز هم، یک خودروی تمیز بلافاصله اسپرت تر به نظر می رسد.

علاوه بر این، باید اقداماتی را انجام دهید تا از محو شدن رنگ خود جلوگیری کنید. اگر می خواهید بهترین زیبایی شناسی را داشته باشید، ماشین شما باید همیشه کاملا نو به نظر برسد و با اسپرت کردن ماشین این اتفاق می افتد

برگردان یا برچسب اضافه کنید

برگردان ها و برچسب ها راه دیگری هستند. آنها معمولاً بسیار ارزان هستند و استفاده از آنها آسان است میتوانید با استفاده از آن ها به اسپرت کردن ماشین خود بپردازید

در مورد برچسب‌ها، من فقط به چیزهایی مانند برچسب اسپانسر ماشین می‌چسبم. انداختن برچسب Sparco یا Recaro این ظاهر را به شما نشان می‌دهد که این مدل‌های خودروی پیشرفته را انتخاب کرده‌اید در حالی که واقعاً این کار را نکرده‌اید.

برچسب‌های اینستاگرام نیز محبوب هستند و از ظاهر کلی خودرو کم نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *