آینه برقی

آیینه تاشو اسپورتیج

آیینه تاشو اسپورتیج

آیینه تاشو اسپورتیج

آیینه تاشو اسپورتیج / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد 

آینه های تاشو برقی

آیینه تاشو اسپورتیج

برای جلوگیری از آسیب‌های تصادفی، آینه‌های تاشو برقی به‌طور خودکار هنگام پارک کردن به داخل تا می‌شوند. به محض باز کردن درب، آنها به طور خودکار به سمت بیرون جمع می شوند.

برای روشن یا خاموش کردن ویژگی تاشو خودکار آینه ها از منوی تنظیمات خودرو در صفحه نمایش اطلاعات استفاده کنید. این اطلاعات را می توان در کتابچه راهنمای مالک نیز یافت

مراحل ذکر شده یا ویدیوی زیر به توضیح نحوه همگام سازی مجدد آینه های تاشو برقی خود در صورت جابجایی دستی کمک می کند.

بسته به اینکه دکمه آینه روشن یا دکمه کنترلی دارید، فقط دکمه را فشار دهید یا دستگیره را به سمت عقب بکشید تا آینه ها به داخل تا شوند.
یک کلیک می شنوید تا به شما اطلاع دهد که در حال همگام سازی مجدد هستند.
اگر آن را نمی شنوید، از دکمه استفاده کنید تا آینه ها را به بیرون و دوباره داخل کنید تا زمانی که این کار را انجام دهید.
اکنون آینه های شما باید به طور عادی کار کنند.

توجه: برخی از خودروها از شما می خواهند که آینه ها را به صورت دستی به جلو فشار دهید، سپس در حالی که کلید آینه برقی را فشار می دهید، آنها را به صورت دستی به سمت داخل هدایت کنید تا به حالت تا شده برگردند.

تهران تیونینگ

آیینه تاشو اسپورتیج

تصاویر و اطلاعات نشان داده شده در سراسر این وب سایت ممکن است منعکس کننده آخرین مشخصات بریتانیا نباشد، رنگ ها ممکن است متفاوت باشند، گزینه ها و/یا لوازم جانبی ممکن است با هزینه اضافی نمایش داده شوند و مکان ها و وسایل نقلیه مورد استفاده ممکن است خارج از بریتانیا باشند.

سیاست فورد یکی از توسعه مداوم محصول است. حق تغییر مشخصات، رنگ مدل ها و مواردی که در این وب سایت نشان داده شده و توضیح داده شده است در هر زمان محفوظ است.

[†] برای وسایل نقلیه مسافربری: این قیمت پیشنهادی سازنده «در جاده» برای مدل نشان داده شده است. این شامل تحویل به فروشنده، 12 ماه مالیات غیر مستقیم خودروهای دولتی، هزینه ثبت اول دولت، هزینه شماره گذاری (تخمینی) و مالیات بر ارزش افزوده (با 20٪) است، اما هر گونه پس انداز مشتری خرده فروشی موجود را شامل نمی شود.

[‡] این قیمت خرده فروشی پیشنهادی اولیه بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و بدون احتساب هرگونه پس انداز مشتری در دسترس، و هزینه های «در راه» مانند تحویل به فروشنده، عوارض 12 ماهه خودروهای دولتی، هزینه ثبت نام اولیه دولتی و هزینه شماره گذاری است.

[*] این قیمت «در جاده» پیشنهادی سازنده برای مدل نشان داده شده است. این شامل تحویل به فروشنده، 12 ماه مالیات غیر مستقیم خودروهای دولتی، هزینه ثبت اول دولت، هزینه شماره گذاری (تخمینی) و مالیات بر ارزش افزوده (با 20٪) است، اما هر گونه پس انداز مشتری خرده فروشی موجود را شامل نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *