کیلس استارت

کیلس استارت 207

کیلس استارت207

نصب کیلس استارت 207/نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب کیلس استارت 207

بررسی اجمالی پژو207

موتورها، عملکرد و درایو
سهولت در رانندگی یکی از ویژگی های کلیدی پژو 207 است. فرمان و پدال های آن سبک و آسان برای سوار شدن هستند و خودرو در اطراف شهر سرحال و چابک است. رانندگی به اندازه فورد فیستا، به خصوص در جاده های باز، دقیق و سرگرم کننده نیست، اما 207 در مسافت های طولانی به اندازه کافی راحت است. مجموعه عظیمی از موتورهای بنزینی و دیزلی وجود دارد، اما خودروهای بنزینی سطح ابتدایی ممکن است کمی احساس قدرت کنند و در هنگام فشار دادن پر سر و صدا شوند. بهتر است سراغ یکی از دیزل ها بروید. اگرچه اینها می توانند در هنگام راه اندازی کمی تند باشند، اما با سرعت پایین می آیند و پاسخ مناسب و کارایی خوبی ارائه می دهند.

MPG، CO2 و هزینه های جاری
قیمت ها با بقیه کلاس سوپرمینی رقابتی است، اما از آنجایی که پژو 207 مدتی است به فروش می رسد، ارزش آن را دارد که با فروشنده خود در مورد تخفیف مذاکره کنید. اگر می توانید آن را بپردازید، ارزش آن را دارد که از مدل های Access سطح ابتدایی نیز اجتناب کنید. تریم Active سیستم تهویه مطبوع، جلو پنجره ها و آینه های برقی، بلوتوث و اتصال USB را به همراه دارد، در حالی که خودروهای Allure رینگ های آلیاژی و سنسورهای پارک نیز دارند. دیزلی ها گزینه بهتری برای هزینه های جاری پایین هستند و به ویژه به مدل های Oxygo توجه کنید – اینها کمتر از 100 گرم در کیلومتر CO2 منتشر می کنند، که به این معنی است که خریداران مجبور نیستند برای مالیات جاده بپردازند.

داخلی، طراحی و تکنولوژی
پژو 207 منظره ای بسیار آشنا در جاده ها است، زیرا فروش بزرگی را برای این شرکت به اثبات رسانده است. با این حال این چیزی از ظاهر خوب آن کم نمی کند. دماغه بزرگ پژو و جلوپنجره دهانه گشاد به خودرو کمک می‌کند تا خودرو را متمایز کند، در حالی که مدل‌های میان‌رده آلور به بالا به رینگ‌های آلیاژی جذاب به صورت استاندارد مجهز شده‌اند. در داخل، خودرو شروع به نشان دادن سن خود کرده است، با طراحی کاملاً مدرن و تیز مانند رقبایی مانند جدیدترین فورد فیستا و فولکس واگن پولو. و اگرچه روکش بسیار بهتر از 206 قدیمی است، 207 اکنون از نظر کیفیت داخلی از رهبران کلاس عقب مانده است.

عملی بودن، راحتی و فضای صندوق عقب
بدیهی است که نسخه پنج در پژو 207 از نظر کاربردی نسبت به سه در برتری فوری دارد، اما هر کدام که بخواهید، فضای پای عقب بسیار عالی است. رقبای مدرن تر مانند فورد فیستا، فولکس واگن پولو و کیا ریو مطمئناً در اینجا برتری دارند. فضای صندوق عقب نیز بهترین خودروهای کلاس را دنبال می کند. 207 270 لیتر فضای بار را با صندلی های عقب در جای خود ارائه می دهد. آنها را می توان به صورت صاف تا کرد، اما این به اندازه سایر سوپرمینی ها ساده نیست. همچنان در جلو یک جعبه دستکش با اندازه مناسب قرار دارد و در خودروهای دارای تهویه مطبوع، بخشی از آن خنک می شود.

قابلیت اطمینان و ایمنی
Euro NCAP به پژو 207 پنج ستاره برای محافظت از سرنشینان در تست‌های تصادف مستقل خود اعطا کرد و این خودرو به صورت استاندارد دارای شش کیسه هوا است. با این حال، کنترل پایداری گزینه‌ای است به جز جدیدترین مدل‌های Oxygo و Oxygo+ با مشخصات بالا – برای مدلی که توسط بسیاری از رانندگان جوان به عنوان اولین خودروی خود در نظر گرفته می‌شود، ناامیدکننده است. کیفیت ساخت کابین همچنان باعث نگرانی است، به خصوص در مقایسه با پیشروان کلاس مانند فورد فیستا، فولکس واگن پولو و کیا ریو. قابلیت اطمینان نیز نقطه قوت خاصی نیست، زیرا ایرادات الکتریکی اغلب توسط مالکان گزارش می شود، اما 207 عملکرد بهتری در بررسی های رضایت راننده ما نسبت به سوپرمینی های قبلی پژو داشته است.

ما را در آپارات دنبال کنید

برای دیدن محصولات بیشتر پژو و ایران خودرو کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *