کیلس استارت

کیلس استارت چانگان

کیلس استارت چانگان

نصب کیلس استارت چانگان / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب کیلس استارت چانگان

سیم پیچ های موتور کیلس استارت چیست و چگونه کار می کنند؟

سیم پیچ میدان استارت، سیم پیچی از خطوط میدان مغناطیسی است که آرمیچر موتور استارت خودرو را احاطه کرده است. آنها در اصل آهنرباهای الکتریکی هستند که یک میدان مغناطیسی برای چرخش آرمیچر ایجاد می کنند. چرخش زمانی اتفاق می افتد که جریان از سیم پیچ های سیم پیچ دو مجموعه عبور کند. نحوه عملکرد استارتر استارت شما واقعا یک موتور الکتریکی است. احتراق را به حالت “اجرا” بچرخانید و با چرخاندن موتور و مکیدن هوا کار می کند. در موتور، یک صفحه فلکس یا فلایویل با چرخ دنده حلقه در اطراف لبه ها به انتهای میل لنگ متصل می شود. استارت دارای چرخ دنده هایی است که برای قرار گرفتن در شیار طراحی شده اند. شنت ها معمولاً برای محافظت از کنترل کننده سرعت در برابر بارهایی که جریان زیادی را می کشند یا برای محدود کردن سرعت موتورهای نصب شده استفاده می شوند. اگر می خواهید سریع و شل با این کنترلر بازی کنید، اما تشنه سرعت هستید، یک ترفند ساده وجود دارد.

سیم پیچ میدان استارت، سیم پیچی از خطوط مغناطیسی است که آرمیچر موتور استارت خودرو را احاطه کرده است. .. در اصل آهنرباهای الکتریکی هستند که میدان مغناطیسی برای چرخش آرمیچر ایجاد می کنند. چرخش زمانی اتفاق می افتد که جریان از سیم پیچ های سیم پیچ دو مجموعه عبور کند.

سیم پیچ میدان استارت چیست؟
سیم پیچ میدان استارت، سیم پیچی از خطوط میدان مغناطیسی است که آرمیچر موتور استارت خودرو را احاطه کرده است. آنها در اصل آهنرباهای الکتریکی هستند که یک میدان مغناطیسی برای چرخش آرمیچر ایجاد می کنند. چرخش زمانی اتفاق می افتد که جریان از سیم پیچ های سیم پیچ دو مجموعه عبور کند.

موتور استارت چگونه کار می کند؟
در یک موتور استارت خودرو معمولی، سیم پیچ میدان در قاب میدان نگه داشته می شود. آنها با هسته آهنی (همچنین به عنوان کفشک قطبی شناخته می شود) کار می کنند تا نیروی کافی برای چرخش موتور تولید کنند. در موتورهای استارت، سیم پیچ میدان و هسته آن فاصله خالی می گذارند. فقط به اندازه ای که امکان چرخش آرمیچر بدون مانع را فراهم کند.

وظیفه سیم پیچ میدان موتور چیست؟
موتورهای DC میدان مغناطیسی ایجاد می کنند که در آن آرمیچر در حین چرخش واکنش نشان می دهد. در یک ژنراتور، سیم پیچ میدان یا در قسمت دوار (روتور) یا قسمت ثابت (استاتور) ماشین الکتریکی قرار دارد. در دینام، سیم پیچ روتور تحریک را فراهم می کند.

هدف از سیم پیچ شنت استارتر چیست؟
با این پیکربندی، موتور ترکیبی می‌تواند به گشتاور راه‌اندازی خوب و سرعت کار ثابت دست یابد. برای محدود کردن سرعت موتور استارت از یک سیم پیچ میدانی شنت استفاده می شود. استارت درگیری مثبت فورد همچنین از یک سیم پیچ شنت برای درگیر شدن درایو استارت استفاده می کند.

ما را در آپارات دنبال کنید

برای دیدن محصولات بیشتر کیلس استارت کلیک نید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *