کروز کنترل - کلید فرمان

نصب کروز کنترل بر روی جک s5

نصب کروز کنترل جک s5

نصب کروز کنترل بر روی جک s5 و نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب کروز کنترل بر روی جک s5

کروز کنترل قابلیتی است که اکنون در بسیاری از مدل های خودرو به صورت استاندارد ارائه می شود. بسیاری از رانندگان ترجیح می دهند با وسیله نقلیه ای رانندگی کنند که کروز کنترل در آن نصب شده است، زیرا آن راحتی است. اگر اهل رفت و آمد هستید، کروز کنترل به شما امکان می دهد با سرعت ثابت رانندگی کنید. کروز کنترل یک وسیله الکترونیکی است که به راننده وسیله نقلیه اجازه می دهد تا پدال گاز را با سرعت خاصی قفل کرده و پای خود را از روی پدال بردارد. کروز کنترل طوری طراحی شده است که در جاده ها بدون توقف مکرر، پیچ ها یا مانورهای رانندگی مورد نیاز استفاده شود. یک بزرگراه بین استانی مکان ایده آلی برای استفاده از ویژگی کروز کنترل وسیله نقلیه شماست. نحوه اعمال کروز کنترل در اینجا آمده است: 

ابتدا شرایط رانندگی در بین استانی را ارزیابی کنید. کروز کنترل برای استفاده در شرایط آب و هوایی خطرناک طراحی نشده است. هنگام تصمیم گیری برای استفاده از کروز کنترل وسیله نقلیه خود از قضاوت خوب استفاده کنید. قبل از اعمال کروز کنترل، موانع پیش رو را بررسی کنید، به خصوص اگر اولین بار است که از سیستم استفاده می کنید. 

سرعت مجاز برای کروز کنترل

سرعت خود را بسازید در صورت رانندگی در بین جاده ای ، حداکثر سرعت مجاز معمولاً بین 100 تا 120کیلومتر در ساعت است. این محدوده سرعت برای کروز کنترل ایده آل است. سعی نکنید کروز کنترل وسیله نقلیه خود را با سرعتی بالاتر از حد مجاز تنظیم کنید. این هم خطرناک است و هم غیرعاقلانه.

تهران تیونینگ به طور متمرکز در زمینه لوازم جانبی خودرو فعالیت داشته و توانسته در مدت حیات خود سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد که این امر ناشی از قیمت مناسب، حذف واسطه ها، کیفیت خوب، خدمات شایسته و به روز بودن کالا ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *