سوزوکی, مانیتور - مولتی مدیا

مانیتور سوزوکی ویتارا

مانیتور سوزوکی ویتارا

مانیتور سوزوکی ویتارا

مانیتور اندروید سوزوکی ویتارا / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد 

سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو چیست؟

 مانیتور سوزوکی ویتارا

ممکن است اصطلاح «اطلاعات سرگرمی» را در رابطه با خودروها شنیده باشید، اما این به چه معناست؟ به طور خلاصه، این ترکیبی از “اطلاعات” و “سرگرمی” است و به صفحه نمایش (یا نمایشگرهای) براقی اشاره دارد که در داشبورد اکثر خودروهای مدرن خواهید یافت.

علاوه بر ارائه اطلاعات و سرگرمی، اینها اغلب راه اصلی تعامل و کنترل شما با بسیاری از عملکردهای خودرو هستند. با بسیاری از سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی مختلف و اصطلاحات خاص در مورد موضوع، پیدا کردن ذهن شما دشوار است. برای کمک به شما، در اینجا راهنمای بی‌معنی ما در مورد سیستم‌های اطلاعات سرگرمی خودرو و مواردی که هنگام انتخاب خودروی بعدی خود باید به آن توجه کنید، آورده شده است.

مانیتور سوزوکی ویتارا چیست ؟

مانیتور سوزوکی ویتارا

یک سیستم اطلاعات سرگرمی معمولاً به شکل یک صفحه نمایش یا نمایشگر لمسی است که در (یا روی) داشبورد در وسط خودرو نصب شده است. اندازه این تبلت‌ها در چند سال گذشته افزایش یافته است و برخی از آنها به بزرگی (یا حتی بزرگ‌تر) از تبلت‌هایی هستند که در خانه دارید.

تعداد ویژگی‌های موجود به قیمت و مشخصات خودرو بستگی دارد، مدل‌های گران‌تر یا لوکس‌تر دارای قدرت پردازش، برنامه‌ها و خدمات دیجیتال بیشتری هستند. اما حتی در ابتدایی‌ترین شکل آن‌ها، می‌توانید از یک سیستم اطلاعات سرگرمی انتظار داشته باشید که رادیو، ناوبری ماهواره‌ای (در صورت مشخص شدن)، اتصال بلوتوث به تلفن هوشمند یا دستگاه دیگر و اغلب دسترسی به اطلاعات خودرو مانند فواصل سرویس، فشار باد لاستیک‌ها و موارد دیگر را فراهم کند.

با دیجیتالی شدن خودروها، می توانید انتظار داشته باشید که بخش اطلاعات اهمیت بیشتری پیدا کند، زیرا اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت داخلی به شما امکان می دهد اطلاعات پارکینگ، پیش بینی آب و هوا و موارد دیگر را به صورت زنده دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *