مجله آموزشی

آیا کیلس استارت خودرو برای وسیله نقلیه شما مضر است؟

نصب کیلس استارت

کیلس استارت نصب کنیم؟

آیا کیلس استارت (استارت راه دور) وسیله‌ای بی‌خطر است، یا یک روش غیرضروری است که آسیب جدی به خودروی شما وارد می‌کند؟

در تئوری، توانایی راه‌اندازی ماشین خود از راه دور بدون خروج از خانه با فشار دادن چند دکمه روی جا کلیدی به نظر یک پیشنهاد برد-برد است. اما مانند بسیاری از چیزهایی که برای واقعی بودن خیلی خوب به نظر می‌رسند، شروع‌کننده‌های راه دور( کیلس استارت )نیز بدون مخالف نیستند.

چند تصور منفی در مورد ایده راه اندازی خودرو از راه دور وجود دارد، برخی از افراد معتقدند که فشار غیرضروری به موتورها وارد می کند و برخی دیگر می گویند که می تواند باتری ها را به طور پیش از موعد تخلیه کند. اما آیا هیچ کدام از اینها واقعاً درست است؟ و اگر چنین است، آیا اثرات مضر آن بیشتر از راحتی ارائه شده توسط راه‌اندازهای راه دور است؟

آیا استارت از راه دور برای موتور خودرو مضر است؟


دو مکتب فکری وجود دارد که آیا کیلس استارت می تواند به موتور آسیب برساند یا خیر. تفاوت اصلی در این است که آیا فکر می کنید باید ماشین خود را قبل از رانندگی در زمستان برای مدت کوتاهی روشن کنید.

در آب و هوای سرد با ماه های طولانی زمستان، اجازه دادن به وسیله نقلیه برای گرم شدن یک استراتژی خوب برای راحتی راننده و عملکرد خودرو به نظر می رسد. اما برخی از کارشناسان خودرو بر این باورند که گرم کردن پیش‌گرم خودرو بیش از آنکه مفید باشد ضرر دارد و در واقع می‌تواند موتور را به مرور زمان از بین ببرد.

جیک مک‌کنزی از Auto Accessories Garage می‌گوید: «به طور کلی، استفاده از راه‌اندازی از راه دور برای گرم کردن خودرو در هوای سرد می‌تواند باعث سایش غیرضروری موتور شما شود. «موتور شما زمانی که هوا سرد است به سختی کار می‌کند و هیچ چیز به اندازه راندن آن آن را گرم نمی‌کند. هنگامی که وسیله نقلیه خود را توسط کیلس استارت  راه اندازی می کند در حالی که هنوز برای کار آماده می شوید، دوره گرم شدن را تا حد زیادی طولانی می کنید. و با گذشت زمان، تمام این فشارهای غیر ضروری روی موتور شما می تواند آسیب زا باشد.

سایر متخصصان اتوماسیون کمتر متقاعد شده اند.

برایان راجرز، مالک راجرز پرفورمنس، می‌گوید: «اگرچه ممکن است در مورد کیلس استارت نقد وجود داشته باشد، اما هیچ داده محکمی برای حمایت از چنین ادعاهایی وجود ندارد. “مردم ممکن است استدلال کنند که پیش گرم کردن مداوم ماشین شما می تواند مقدار مشخصی فرسودگی و فرسودگی بیشتری روی موتور شما وارد کند. اما در واقع، در واقع اجازه می دهد تا روغن موتور شما گرم شود و به وسیله نقلیه شما اجازه می دهد نرم تر کار کند – فشار وارده بر موتور شما را محدود می کند.

در نهایت، توجه به این نکته مهم است که هیچ یک از این استدلال‌ها موافق یا مخالف راه‌انداز خودرو از راه دور نیستند. نگرانی در مورد فرسودگی موتور – صرف نظر از اینکه آیا این نگرانی موجه است یا خیر – ناشی از بحث در مورد استارت زدن ماشین شما به طور کلی است، نه اینکه چگونه ماشین خود را روشن می کنید.

اگر فکر می کنید که راه اندازی ماشین در زمستان قبل از رانندگی برای موتور مضر است، این کار را نکنید. اما اگر دوست دارید ماشین خود را از قبل گرم کنید، واقعاً هیچ تفاوتی – حداقل برای موتور – بین سوار شدن و چرخاندن کلید و انجام همان کار از راه دور وجود ندارد.

نصب کیلس استارت

آیا استارت از راه دور برای باتری خودرو مضر است؟


ضربه دیگر کیلس استارت این است که می تواند به باتری خودرو آسیب برساند. این به نظر می رسد بر اساس افسانه های شهری و علم بد است. راه‌اندازی خودرو به معنای استارت زدن خودرو است و فرآیند احتراق موتور با انجام آن از راه دور تغییر نمی‌کند.

با این حال، یک نمونه وجود دارد که یک راه‌انداز از راه دور می‌تواند بیهوده از باتری شما مالیات بگیرد. اگر ماشین شما دارای راه‌انداز از راه دور نیست و می‌خواهید یک مدل پس از فروش نصب کنید، نصب نادرست می‌تواند منجر به مشکلاتی در باتری و سیستم‌های الکتریکی شما شود.

لورن فیکس از CarCoachReports.com گفت: «استارترهای نصب شده در کارخانه نباید مشکلی ایجاد کنند. استارترهای پس از فروش باید به صورت حرفه ای نصب شوند. اگر به درستی نصب نشده باشد، به راحتی می توان یکی از سیم ها را زمین کرد و باتری خود را زودتر خالی کرد. [استارت] همچنین باید سوئیچ ایمنی داشته باشد تا آسیبی به سیستم الکتریکی وارد نشود.

نصب کیلس استارت پس از فروش چقدر سخت است؟ فیکس گفت: «اگر تجربه برقی دارید، پیروی از دستورالعمل‌ها ساده است. “اگر این کار را نمی کنید، از یک متخصص حرفه ای آن را نصب کنید.”

امروزه افراد زیادی هستند که چنین لحظه بدی را تجربه کرده اند که به دلیل مشکل باتری در کنار جاده به دلیل نقص استارت در ماشین خود گیر افتاده اند. بیشتر خرابی استارت برقی خودرو به دلیل خوردگی باتری یا شارژ کم باتری است. اهمیت این تحقیق حل این مشکل است. استارت یک بخش حیاتی از وسیله نقلیه است، بدون آن هیچ وسیله نقلیه خودرویی قادر به کار نخواهد بود. این استارت‌ها یک موتور احتراق داخلی را می‌چرخانند تا کار موتور را با قدرت خود آغاز کنند. استارت‌ها نیز ممکن است به دلیل خوردگی اتصالات الکتریکی یا شارژ کم باتری دچار اختلال شوند. برای حل این مشکل می توان از این سیستم استفاده کرد. این سیستم از انرژی انسان با استفاده از قطعات مکانیکی برای تولید نیروی الکتریکی استفاده می کرد. برای تولید جریان الکتریکی، نیروی کار با چرخاندن چرخی که قبلاً با تسمه به هم وصل شده است، اعمال می شود و از این چرخش ها نیروی مغناطیسی ایجاد می شود و جریان الکتریکی تولید می کند و آن را به باتری می رساند. این سیستم به دو توسعه تقسیم می شود. توسعه سخت افزار و توسعه نرم افزار. توسعه سخت افزار درگیر، دستگاه مکانیکی که استفاده می شود و دستگاه الکتریکی مانند مانیتور. برای توسعه نرم افزار، از Fritzing برای ساخت مدار استفاده می شود.

شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا تمامی رزومه و نصب های کیلس استارت مدل های مختلف خودرو ها را که توسط تهران تیونینگ انجام شده است مشاهده کنید.

بهترین کیلس استارت های در دنیا

Crimestopper RS7-G5: Best overall

با Crimestopper استارت از راه دور و ورود بدون کلید برای دو وسیله نقلیه را دریافت کنید. این سیستم راه انداز از راه دور( کیلس استارت ) دارای ارتباط دو طرفه، صفحه نمایش ال سی دی، و شمارش معکوس از مدت زمانی که وسیله نقلیه شما کار کرده است. RS7-G5 Crimestopper با اکثر وسایل نقلیه سازگار است و دارای برد 3000 فوتی است، بنابراین می توانید موتور ماشین خود را از آن طرف پارکینگ یا پایین خیابان روشن کنید.

در حالی که یک برنامه تلفن همراه برای کاربران iOS و Android در دسترس است، شما باید واحدی را که کنترل گوشی هوشمند را ارائه می دهد به طور جداگانه خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که فوب های کلیدی گزارش شده که از باتری ها استفاده می کنند.

Avital 4105L: Best for budgets

هنگامی که شما فقط اصول اولیه را می خواهید، به یک کیلس استارت Avital نگاه کنید. دارای دو جا کلیدی است که ورود بدون کلید، رها کردن صندوق عقب و راه اندازی از راه دور را تا فاصله 1500 فوتی فراهم می کند. همچنین می‌توانید مدت زمان کارکرد وسیله نقلیه خود را با استارت از راه دور برنامه‌ریزی کنید، که اگر بهینه‌سازی سوخت مورد توجه شما باشد، ویژگی بسیار خوبی است.

نقطه ضعف این است که کنترل از راه دور Avital فقط ارتباط یک طرفه دارد، به این معنی که شما نمی توانید تأیید کنید که وسیله نقلیه خود پاسخ داده است. اما برای قیمت مقرون به صرفه، شاید برایتان مهم نباشد که برای بررسی از خانه یا محل کار خود به بیرون از پنجره نگاه کنید.

Viper 5305V: Best security

سیستم‌های کیلس استارت Viper کادیلاک استارت‌های خودرو هستند که دارای ویژگی‌هایی هستند که به برندهای دیگر برای پول خود عمل می‌کنند. این پیجر دو طرفه دارای صفحه نمایش ال سی دی، خروجی صندوق عقب و نمایشگر دمای خودرو است. همه اینها امتیازات خوبی هستند، اما ویژگی های امنیتی واقعاً این مدل را متمایز می کند. سیستم Viper مجهز به آژیر شش صدا و رمزگذاری از راه دور، بخشی از راه‌اندازی از راه دور، بخشی از زنگ هشدار خودرو است.

با توجه به قیمت، انتظار دارید که کنترل گوشی هوشمند را دریافت کنید، اما مانند سایر راه‌اندازهای ماشین از راه دور در لیست ما، باید برنامه و ماژول را جداگانه خریداری کنید. با این حال، Viper’s Smart Start نقدهای مثبتی را از کاربران iOS و Android دریافت می کند.

Prestige APS997Z: Best range

Prestige APS997Z با قیمت متوسط اما پر از امکانات، برد قابل توجه یک مایل دارد.

تمام کارهایی را که می‌خواهید کیلس استارت انجام دهد، انجام می‌دهد: برای مثال، استارت را روشن کنید و دمای مناسب را برای شما تنظیم کنید، درها را قفل/باز کنید، چراغ‌ها را روشن کنید، صندوق عقب را باز کنید، و خاموش شدن خودکار که باعث کاهش دور آرام می‌شود.

اما همچنین دارای آژیر زوزه‌کش، سیستم هشدار خودروی بی‌صدا و سنسور شوک در صورتی که کسی با وسیله نقلیه شما تهاجمی شود نیز دارد.

اگر اشتراک CarLink را اضافه کنید، می‌توانید عملکرد وسیله نقلیه خود را نیز کنترل کنید و از ویژگی ردیابی GPS استفاده کنید تا ببینید نوجوان شما خودرو را از کجا می‌گذراند (یا بدتر از آن، اگر به سرقت رفته است).

با تمام این ویژگی ها، ماژول احتمالاً نیاز به نصب حرفه ای دارد. ما از بسیاری از علاقه مندان و حتی برخی از مکانیک ها دیدیم که به نمودارهای اضافی یا کمک خدمات مشتری نیاز داشتند.

چگونه از سرقت خودکار با سیستم استارت از راه دور جلوگیری کنیم
یک سیستم کیلس استارت با ویژگی های امنیتی می تواند به جلوگیری از سرقت کمک کند، اما وسیله نقلیه شما را غیرقابل نفوذ نمی کند. با نکات زیر خطر سرقت خودرو را کاهش دهید.

تنظیمات خود را سفارشی کنید برخی از سیستم‌ها به شما امکان می‌دهند تنظیمات مجاورت را به‌روزرسانی کنید یا مشخص کنید که دکمه فوب کلید قبل از راه‌اندازی یا باز کردن قفل خودرو فشار داده شود. سردرگم؟ از یک نصاب حرفه ای بخواهید که در تنظیم تنظیمات شما کمک کند.
اقدامات امنیتی را نصب کنید. قفل فرمان، آلارم خودروهای پس از فروش، و حتی دوربین های امنیتی خانه با نمای مسیر، همه اقدامات امنیتی اضافی هستند که همگی می توانند دزدان را از هدف قرار دادن وسیله نقلیه شما منصرف کنند.
ایمنی را تمرین کنید. کارهای عقل سلیمی را انجام دهید که کارشناسان برای ایمنی توصیه می کنند، از جمله پارک کردن ماشین خود در مکان هایی با نور خوب و پنهان کردن اشیاء قیمتی دور از دید.

کلام پایانی
اگر به دنبال بهترین راه‌انداز ماشین از راه دور برای روشن نگه داشتن وسیله نقلیه خود در تمام موتورها هستید با مشاورین ما در تهران تیونینگ تماس بگیرید تا بر اساس نیاز شما بهترین پیشنهاد را به شما بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *