کیلس استارت

کیلس استارت سانتافه

کیلس استارت سانتافه

[aparat id=”fyBDQ”]

نصب کیلس سانتافه / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب کیلس استارت سانتافه

بررسی اجمالی سانتافه

آیا هیوندای سانتافه یک SUV خوب است؟
هیوندای سانتافه 2022 یک شاسی بلند متوسط ​​خوب با قیمت عالی است. قیمت سانتافه پنج صندلی از حدود 27000 دلار شروع می شود، اما با ویژگی های استانداردی مانند کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور و Apple CarPlay همراه است. فضای داخلی، هم برای مسافران و هم برای بار جادار است و با مواد مرغوب تزئین شده است. سانتافه همچنین به خوبی کار می‌کند و می‌تواند 26 مایل بر گالن را در رانندگی مختلط شهر/بزرگراه بازگرداند. همچنین دارای گارانتی طولانی 10 ساله/100000 مایلی پیشرانه است. به دلیل ترکیبی عالی از کیفیت و ارزش کلی، ما سانتافه را بهترین شاسی بلند دو ردیفه برای پول 2022 نامیدیم. همچنین به دلیل ترکیب جامد از فضای بار و سرنشین، رتبه‌بندی ایمنی و قابلیت اطمینان، نظرات مثبت خبرنگاران خودرو، و ویژگی‌های مناسب خانواده در دسترس، فینالیست جایزه بهترین شاسی‌بلند 2 ردیفه برای خانواده‌ها در سال 2022 بود.

تنها مشکلات مربوط به عملکرد سانتافه است. موتور استاندارد در اطراف شهر پر جنب و جوش است اما در سرعت های بالاتر بی حال است. موتور توربوشارژ موجود در سراسر صفحه عضلانی است، اما گیربکس اتوماتیک دوکلاچه آن می‌تواند در ترافیک توقف و حرکت دچار اضطراب شود. همچنین، سواری خودرو کمی محکم‌تر از آن چیزی است که از یک کراس اوور SUV انتظار می‌رود، اگرچه نه بیش از حد.

آیا باید هیوندای سانتافه بخرم؟
اگر به دنبال یک شاسی بلند دو ردیفه هستید، سانتافه 2022 شایسته نگاه است. این یک ارزش فوق العاده و یک همراه عملی برای خانواده های پرمشغله است، اما تنها گزینه در این بخش نیست. قبل از خرید، ممکن است بخواهید شاسی بلندهای جمع و جور دو ردیفه مانند هوندا CR-V، نیسان روگ، تویوتا راو4 یا توسان خود هیوندای را نیز در نظر بگیرید.

ما را در آپارات دنبال کنید

دیدن محصول کیلس سانتافه

برای دیدن و بررسی دیگر محصولات کیلس استارت کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *