Uncategorized

نصب مانیتور پژو206

نصب مانیتور پژو206/نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب مانیتور پرشیا

مزایای مانیتور سلامت خودرو
در جریان باشید. وقتی صحبت از چراغ های داشبورد به میان می آید، هرگز حدس نزنید. حتی کم دانش ترین مالک خودرو نیز می تواند اکثر مشکلات موجود را تشخیص دهد.
هرگز بیش از حد شارژ نشوید. وقتی با توجه به اسکنر OBD خود مشکلاتی که ممکن است وسیله نقلیه شما داشته باشد را بررسی می کنید، دقیقاً می دانید که چه چیزی باید برطرف شود و چقدر باید هزینه داشته باشد.
آسان برای استفاده. با توجه به اطلاعاتی که بهترین کدخوان های OBD-II می توانند به شما بدهند، باور نکردنی است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را وصل کنید.
یک سفر را ذخیره کنید. برخی از فروشگاه‌های خودرو خدمات نظارت بر سلامتی را ارائه می‌دهند – برخی حتی آن را به صورت رایگان ارائه می‌کنند. اما اگر نزدیک خود ندارید یا نمی‌خواهید در هر زمان مشکلی به فروشگاه بروید، استفاده از آن در خانه می‌تواند راحت‌تر باشد.
انواع مانیتور سلامت خودرو

چرا به ما اعتماد کنید
بررسی‌های ما با ترکیبی از آزمایش‌های عملی، ورودی متخصص، ارزیابی‌های «خرد جمعی» از خریداران واقعی و تخصص خود ما انجام می‌شود. هدف ما همیشه ارائه راهنماهای واقعی و دقیق است تا به شما در یافتن بهترین انتخاب ها کمک کند.

OBD1
OBD مخفف OnBoard Diagnostics است. این سیستم چندین دهه است که در خودروهای معمولی استفاده می شود. اولین تکرار (OBD1) در اوایل دهه 1990 جایگزین شد، به همین دلیل است که ابزارهای OBD-II بسیار رایج تر هستند.

OBD-II
تا سال 1996، هر وسیله نقلیه ای که تولید می شد، به طور رسمی سیستم جدیدتر OnBoard Diagnostic را پذیرفت. OBD-II نسبت به نسخه قبلی خود یک پیشرفت بزرگ است و اطلاعات بسیار دقیق تری را ارائه می دهد. همانطور که این سیستم ها قابلیت های تشخیصی را بهبود بخشیدند، کدهای آنها پیچیده تر شد. بنابراین امروزه، به همین دلیل است که طیف گسترده ای از دستگاه های تشخیص وجود دارد.

پلاگین
رایج ترین نوع دستگاه OBD-II اسکنر است که به وسیله نقلیه شما متصل می شود و اطلاعات را روی صفحه نمایش داخلی نمایش می دهد. این گزینه‌ها از گزینه‌های قیمت پایین، که می‌توانند هر کد Check Engine را نشان دهند، تا محدوده قیمت ممتاز، که توانایی نمایش کدهای بسیار متنوع‌تری را دارند، متغیر است.

بی سیم
اسکنرهای بی‌سیم OBD-II – که در توضیحات آنها به اسکنرهای بلوتوث یا وای‌فای نیز گفته می‌شود – دستگاه‌های تشخیص سلامت کوچکی هستند که به پورت OBD وصل می‌شوند و اطلاعات تشخیصی را به تلفن یا رایانه شما ارسال می‌کنند.

برندهای برتر
نوآوری
Innova طیف گسترده ای از ابزارهای تشخیص خودرو را ارائه می دهد که هر کدام ویژگی های مفید و بهترین اسکنرهای OBD-II را ارائه می دهند. دفتر مرکزی این شرکت در ایروین، کالیفرنیا قرار دارد. در حالی که 3100j Innova بهترین انتخاب ما است، این شرکت بزرگترین انتخاب دستگاه‌های مانیتور سلامت خودرو را برای برآوردن نیازهای مکانیکی و محدودیت‌های بودجه‌ای هر کسی، از 3030h مقرون به صرفه تا 3160g ممتاز، دارد.

فاکسول
فاکسول برای بیش از یک دهه پیشرو در صنعت خودرو بوده است. چندین نوع مختلف از ابزارهای تشخیصی را ارائه می دهد که همه آنها به عنوان قابل اعتماد و نوآورانه مورد استقبال قرار گرفته اند. NT630 یکی از بهترین اسکنرهای OBDII در رنج قیمتی برتر است.

نوندا
Nonda واقع در Mountain View، کالیفرنیا، به دلیل ساخت برخی از بهترین آداپتورهای بلوتوث OBD-II و بهترین اسکنرهای بی سیم OBD-II قابل توجه است. ZUS به دلیل دسترسی به چندین پلتفرم تلفن همراه و یک الگوریتم پیش‌بینی که به شما امکان می‌دهد از مشکلات احتمالی قبل از وقوع آنها مطلع شوید، بسیار محبوب است.

فسئال
علیرغم اینکه Foseal یک شرکت کوچک استارتاپی است، در سال های اخیر با محصولات قابل اعتماد و استفاده آسان خود نامی برای خود دست و پا کرده است. ابزار اسکن OBDII آن اغلب بهترین اسکنر OBD-II برای آیفون ها در نظر گرفته می شود.

قیمت مانیتور سلامت خودرو
25 دلار و کمتر: ابتدایی ترین مانیتورها دستگاه های کوچکی هستند (معمولاً دارای بلوتوث) که برای تشخیص وسیله نقلیه شما به برنامه ها یا وب سایت های نظارت بر سلامت شخص ثالث نیاز دارند.
40 تا 80 دلار: برخی از بهترین اسکنرهای OBD-II برای پول، در این محدوده قیمت معمولاً یک دستگاه پلاگین با صفحه نمایش داخلی و توانایی خواندن کدهای Check Engine را می بینید.
100 دلار و بیشتر: محدوده قیمت بالاتر این مانیتورهای سلامت خودرو ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد – توانایی خواندن هر چراغ داشبورد و تجزیه و تحلیل کامل برای کمک به برنامه ریزی هزینه های مکانیکی.
ویژگی های کلیدی
کدهای موتور را بررسی کنید
هر اسکنر OBD-II می تواند کدهای Check Engine را نظارت کند. هرچه یک محصول ارزان تر باشد، کمتر می توانند با کدها انجام دهند. اسکنرهای مدل پایه می توانند کد چراغ Check Engine را بخوانند و به شما بگویند که چه چیزی باعث آن می شود. دستگاه های نظارتی پیشرفته تر می توانند مشکل را تشخیص داده و کد را پاک یا بازنشانی کنند. گران ترین مدل ها معمولا نیازهای تعمیرات خاص و هزینه های تخمینی را توضیح می دهند.

سایر چراغ های داش
برخی از اسکنرهای OBD-II فقط می توانند چراغ های Check Engine را نظارت کنند. دستگاه‌های پیشرفته‌تر می‌توانند هر چراغی که ماشین شما ممکن است داشته باشد را بخوانند. این شامل چراغ های ABS (یا ترمز)، چراغ های کمربند ایمنی، چراغ های کیسه هوا و چراغ های تعمیر و نگهداری باتری است.

ثبت داده ها
چه ابزار تشخیصی شما یک مانیتور دارای بلوتوث باشد یا یک دستگاه پلاگین، بسیاری از شرکت‌ها توانایی پیگیری تاریخچه تعمیرات خودروی شما را ارائه می‌دهند. گزارش‌های داده می‌توانند روندها را به شما نشان دهند، مشکلات آینده را پیش‌بینی کنند و هزینه‌های خرج شده برای رفع مشکلات را در طول سال‌ها پیگیری کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *