پاور ویندوز - پاور آینه - پاور سانروف

پاور ویندوز اسپورتیج

پاور ویندوز اسپورتیج

پاور ویندوز اسپورتیج

پاور ویندوز اسپورتیج/ نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد 

پاور ويندوز چيست؟

پاور ویندوز اسپورتیج یا شیشه برقی به شیشه اتومبیلی گفته می شود که توسط موتوری که توسط کلید کنترل می شود بالا و پایین می شود. این شیشه ها به تجهیزات استاندارد در وسایل نقلیه تبدیل شده اند و جایگزین سبک قدیمی تر میل لنگ دستی شده اند. هنگامی که سوئیچ فعال می شود، یک مدار را کامل می کند و برق را به موتور می فرستد و سپس پنجره را به سمت بالا یا پایین حرکت می دهد. بسیاری از پنجره های برقی دارای انواع ویژگی های اضافه شده مانند باز شدن با یک لمس، سوئیچ های قفل و “روشن با احترام” هستند.

ویژگی های پاور ویندوز اسپورتیج:

با کنار گذاشتن ویژگی عمومی بالا و پایین شدن پنجره ها تنها با لمس یک دکمه، پنجره های برقی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را کاربر پسندتر و راحت تر می کند. این ویژگی ها را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

خاموش شدن خودکار: این یک ویژگی بسیار متداول تقریباً در تمام شیشه های برقی است. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که تنها با یک بار زدن دکمه، پنجره ها را تا انتها پایین بیاورد. این سیستم از یک مدار برای نظارت بر مدت زمانی که سوئیچ پایین نگه داشته شده است استفاده می کند. اگر سوئیچ را برای کمتر از یک ثانیه نگه دارید، پنجره تا انتها پایین می‌رود تا کلید لیمیت را بزند و در آنجا متوقف می‌شود. در صورتی که دکمه برای مدت طولانی تری نگه داشته شود، مدار زمان را تجزیه و تحلیل می کند و به محض رها شدن دکمه، چرخاندن پنجره را متوقف می کند.پاور ویندوز اسپورتیج
Automatic Up: این ویژگی چندان رایج نیست زیرا دارای عوارض خاصی است. بالا بردن خودکار به همان روشی کار می کند که پایین آمدن خودکار. اما، ویژگی بالا آمدن خودکار خطر دارد. در حالی که پنجره بالا می رود، اگر چیزی مانع پنجره شود، مانند دست یک کودک یا سگ خانگی یا پنجه گربه، به احتمال زیاد به آنها آسیب می رساند. از آنجایی که پنجره تا زمانی که به سوئیچ حد نخورد نمی ایستد، خطر تصادف را درگیر می کند. تنها راه برون رفت از این مشکل، وارد کردن مدار دیگری به سیستم است که می تواند سرعت بالا آمدن پنجره را کنترل کند. از آنجایی که سرعت به دلیل انسداد کاهش می یابد، مدار برق را به موتور برمی گرداند و پنجره پایین می آید.
روشن کردن برق: همانطور که قبلاً گفته شد، شیشه های برقی فقط زمانی کار می کنند که اشتعال خودرو روشن باشد. اما برخی از خودروها دارای یک منبع برق پشتیبان هستند که حتی پس از خاموش شدن موتور به مدار پنجره عرضه می شود. در صورتی که فراموش کردید پنجره های خود را جمع کنید، این ویژگی شما را از دردسر روشن کردن مجدد سیستم جرقه زنی، فقط برای بالا کشیدن پنجره ها نجات می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *