گرمکن صندلی

نصب گرم کن صندلی ماشین

نصب گرم کن صندلی ماشین
نصب گرم کن صندلی ماشین

نصب گرم کن صندلی ماشین/نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب گرم کن صندلی ماشین

آیا باید صندلی های گرمکن پس از فروش را اضافه کنید؟
هنگام تصمیم گیری در مورد اضافه کردن صندلی های گرمکن پس از فروش به وسیله نقلیه خود، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید.

اولین مورد، البته آب و هوای است که در آن زندگی می کنید. اگر زمستان های سردی را تجربه می کنید و در حین رانندگی گرمای بیشتری می خواهید، صندلی های گرم شونده گزینه بسیار خوبی هستند.

در حالی که صندلی‌های گرمکن پس از فروش هزینه‌ای هستند که از جیب شما خارج می‌شود، اما می‌توانند در درازمدت در هزینه شما صرفه‌جویی کنند. اگر به دنبال یک خودروی جدید هستید، خرید وسیله نقلیه بدون گرمکن صندلی و نصب آن‌ها بعداً ممکن است گزینه بهتری باشد.

این به این دلیل است که وسایل نقلیه ای که قبلاً با صندلی های گرم شونده عرضه می شوند دارای ویژگی های دیگری نیز هستند که هزینه کلی خودرو را بالا می برد.

بنابراین، اگر به سایر زنگ‌ها و سوت‌ها [ناوبری، صندلی‌های خنک‌کننده، سانروف، نظارت بر نقاط کور و غیره] نیازی ندارید، نصب صندلی‌های گرمکن پس از این واقعیت باعث صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود.

اگر یک وسیله نقلیه کارکرده دارید که پولش پرداخت شده است، ممکن است ارزش خرید یک ماشین جدیدتر را فقط برای گرم کردن صندلی‌ها نداشته باشد. در عوض، می‌توانید صندلی‌های گرم شونده را نصب کنید و از وسیله نقلیه دست دوم خود برای مدتی طولانی‌تر لذت ببرید.

همچنین صندلی های گرم شونده فواید درمانی دارند. برای مثال، اگر شما فردی هستید که از کمردرد رنج می‌برید، صندلی‌های گرم شده می‌توانند به کاهش این درد کمک کنند.

فرآیند نصب صندلی های گرمکن پیچیده نیست، اما بهتر است آن را به متخصصان بسپارید. متأسفانه، این بدان معنی است که شما باید ماشین خود را به یک مغازه ببرید و از آنها بخواهید که نصب را برای شما انجام دهند.

توجه به این نکته ضروری است که صندلی های گرمکن متفاوتی وجود دارد و همه مغازه ها با هر نوع صندلی آشنایی ندارند. بنابراین، بهتر است قبل از سوار شدن به ماشین خود تحقیق کنید.

چگونه صندلی های گرمکن را نصب کنم؟
برای نصب صندلی های گرم شونده، خود صندلی باید از خودرو جدا شود. سپس بالشتک صندلی باید از روکش جدا شود.

پس از برداشتن بالشتک، سیم کشی و عنصر گرمایش قابل مشاهده خواهد بود. سیم کشی باید به باتری یا جعبه فیوز وصل شود و عنصر گرمایش باید به کنترل های گرمایش وصل شود.

برای قرار دادن کنترل های گرمایش نقاطی را در دایره ایجاد کنید. علاوه بر این، ممکن است لازم باشد قسمت هایی از داشبورد را جدا کنید تا سیم کشی به جعبه فیوز یا باتری متصل شود.

صندلی های گرم شونده باید طوری نصب شوند که به خودرو آسیبی نرسد و از دید پنهان باشند. پس از اتمام نصب، روکش صندلی و بالشتک را می توان در جای خود قرار داد و صندلی را دوباره در خودرو نصب کرد.

توجه به این نکته ضروری است که برخی از کیت‌های صندلی گرم کن دارای گارانتی هستند و نصب حرفه‌ای آنها تضمین می‌کند که گارانتی معتبر باقی می‌ماند.

نصب صندلی های گرمکن چقدر طول می کشد؟
نصب حرفه ای صندلی های گرم کن ممکن است یک روز طول بکشد. البته این بستگی به نوع صندلی های گرم شونده انتخابی شما، پیچیدگی نصب و تعداد صندلی هایی که نیاز به نصب دارند دارد.

این امکان وجود دارد که صندلی های گرمکن را خودتان نصب کنید، اما این کار برای افراد ضعیف نیست. این می تواند یک فرآیند دشوار باشد و اگر ندانید چه کار می کنید، می توانید به ماشین خود آسیب برسانید. علاوه بر این، اگر اولین بار است که یک صندلی گرمکن نصب می‌کنید، این فرآیند می‌تواند زمان‌بر باشد.

جمع بندی

افکار نهایی
گرمکن صندلی برای هر خودرویی افزوده می شود و می تواند در ماه های زمستان بسیار مفید باشد. با این حال، مهم است که قبل از نصب آنها، خطرات آن را بسنجید. اگر می خواهید صندلی های گرم شونده را به ماشین خود اضافه کنید، پس داشتن یک حرفه ای این کار را ایمن تر می کند.

ما را در آپارات دنبال کنید

برای دیدن محصولات گرم کن صندلی ماشین کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *