کیلس استارت

نصب کیلس استارت پژو206

نصب کیلس استارت پژو206

 

نصب کیلس استارت پژو206/نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

 

نصب کیلس استارت پژو206

عملکرد کیلس استارت

این روزها ویژگی‌های ضد سرقت زیادی در خودروها وجود دارد، اما اگر دزدان واقعاً بخواهند ماشین شما را بدزدند، می‌توانند از آن‌ها عبور کنند، بنابراین این سوال به این سوال منجر می‌شود که آیا راهی برای جلوگیری از بردن ماشین شما توسط دزد وجود دارد. ?

اگر قفل کردن درها، داشتن دزدگیر ماشین و داشتن سیستم ضد سرقت کارساز نیست، پس چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟

خوب، پاسخ این است که می توانید یک سوئیچ کشتن مخفی نصب کنید. در این مقاله، نگاهی عمیق به چیستی سوئیچ kill، نحوه استفاده صحیح از آن و همچنین انواع مختلف سوئیچ‌های کیل خواهیم انداخت.

برای یادگیری همه چیزهایی که باید در مورد سوئیچ های کش مخفی در وسیله نقلیه خود بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

سوئیچ ها – انواع – مخفی – کشنده – و – چگونه – کار می کنند
انواع مختلف سوئیچ های کش مخفی و چگونه کار می کنند؟
چیست؟
قبل از پرداختن به انواع مختلف سوئیچ های کشتن مخفی، ابتدا بحث خواهیم کرد که سوئیچ کشتن مخفی چیست. سوئیچ کشتن مخفی سوئیچی است که باید آن را فشار دهید تا یک مدار کامل شود، بنابراین ماشین شما قادر به راه اندازی است.

دلیل پنهان بودن آن این است که هیچ کس نمی داند کجاست، بنابراین نمی دانند آن را فشار دهند. مسئله این است که می‌توانید به روش‌های مختلفی یکی را مخفی کنید که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

همچنین انواع مختلفی از سوئیچ های کش وجود دارد که می توان آنها را نصب کرد که در زیر به بررسی هر کدام می پردازیم.

انواع سوئیچ های کش
پنج نوع اصلی سوئیچ کش که می توانید در خودرو نصب کنید عبارتند از:

شیر خاموش کننده خط سوخت
سوئیچ قطع باتری خودرو
سوئیچ باتری ماشین کنترل از راه دور
کلید کشنده جعبه فیوز
کلید کشنده سیم جرقه زنی
در زیر به جزئیات هر یک خواهیم پرداخت و اینکه چه کاری انجام می دهد و چگونه کار می کند.

  1. شیر خاموش کننده خط سوخت
    پنج نوع اصلی سوئیچ کش وجود دارد
    پنج نوع اصلی سوئیچ کش وجود دارد
    اولین نوع سوئیچ کش که ما به آن نگاه خواهیم کرد، شیرهای خاموش کننده خط سوخت هستند. این نوع سوئیچ کشتن از رسیدن سوخت به موتور شما جلوگیری می کند که یک راه مطمئن برای اطمینان از روشن نشدن وسیله نقلیه شما است.

با این حال، مزیت کلید کشنده خط سوخت این است که موتور همچنان میلنگ است، اما سوخت کافی برای چرخاندن ندارد.

  1. سوئیچ قطع باتری خودرو
    نوع بعدی سوئیچ کشتن مخفی برای یک راننده روزانه بهتر است. کلید قطع باتری ماشین است.

برای روشن و خاموش کردن این کاپوت باید بیشتر اوقات کاپوت را باز کنید، اما این بهتر از هر بار خزیدن زیر ماشین است.

بسته به نحوه اتصال و سیم کشی آن، همیشه مجبور نیستید این کار را انجام دهید.

می‌توانید سیم را اجرا کنید تا سوئیچ را بتوان در جایی در داخل ماشین نصب کرد و در حالی که بیشتر اینها دستگیره‌هایی هستند که می‌چرخانند، برخی سوئیچ هستند یا برخی نیاز به کلید دارند.

نحوه عملکرد سوئیچ قطع باتری خودرو به این صورت است که شما قلاب سرب منفی خودرو را باز می کنید و سپس کلید کش را مستقیماً به ترمینال منفی باتری وصل می کنید.

سپس سرب منفی را به سوئیچ kill وارد می کنید. هنگامی که دستگیره یک طرفه چرخانده می شود، مدار کامل می شود و ماشین به طور معمول کار می کند و روشن می شود.

اگر آن را از جهت دیگر بچرخانید، ماشین برق نخواهد داشت. این بدان معنی است که وقتی شخصی برای روشن کردن ماشین می رود، اصلا صدایی در نمی آورد زیرا استارت قدرت ندارد.

این باعث می شود که دزد فکر کند باتری آن مرده است. یکی دیگر از معایب این نوع سوئیچ کشتن این است که هر بار پس از استفاده باید ساعت و رادیو خود را تنظیم مجدد کنید زیرا با انرژی باتری در حافظه باقی می مانند.

به همین دلیل است که یکی از کلیدهای کشنده دیگر ممکن است گزینه بهتری برای شما باشد.

  1. سوئیچ باتری ماشین کنترل از راه دور
    نوع بعدی سوئیچ کشتن مخفی یکی دیگر از مواردی است که روی باتری شما کار می کند، اما این کلید دکمه ای برای چرخاندن ندارد. در عوض، با یک کنترل از راه دور فعال می شود که می توانید روی کلیدهای خود نگه دارید.

این خوب است زیرا لازم نیست همیشه زیر کاپوت بروید تا آن را روشن و خاموش کنید و همچنین خوب است زیرا می توانید آن را در هر جایی فعال کنید.

این به این معنی است که اگر نمی‌خواهید مجبور نیستید آن را روشن کنید و اگر فعالیت مشکوکی مشاهده کردید و می‌خواهید خودروی خود را ایمن نگه دارید، می‌توانید آن را در یک لحظه روشن کنید.

همچنین، خوب است که می توانید آن را با ریموت خود فعال کنید، زیرا این بدان معناست که می توانید این کار را مخفیانه انجام دهید که یکی از نکات اصلی یک سوئیچ کشتن مخفی است.

سوئیچ‌های کشتن، اگر دزد بداند وجود دارد، هیچ فایده‌ای ندارند، بنابراین اینکه بتوانید آن را فعال کنید و کسی متوجه نشود، یک امتیاز عالی است.

نحوه عملکرد سوئیچ باتری کنترل از راه دور به این صورت است که شما ترمینال شیر برقی الکترومغناطیسی را به باتری خود وصل می کنید مانند کلید قطع کننده باتری دیگر خودرو که ما پوشش داده ایم.

سپس وقتی دکمه ای را فشار می دهید، از آهنربای قوی برای حرکت دادن یک قطعه فلزی در داخل استفاده می کند که مدار را باز یا بسته می کند.

اگر در حالت باز باشد، ماشین استارت نمی خورد چون از باتری برق نمی گیرد، اما اگر در حالت بسته باشد، ماشین مثل حالت عادی استارت می خورد.

نکته خوب این است که این دستگاه تنها برای چند لحظه پس از فشار دادن دکمه برق می گیرد. فشار دادن دکمه برق را به یکی از آهنرباها یا دیگری می فرستد، اما پس از فعال شدن از برق برای کمک به آهنربا برای نگه داشتن بازکن یا بستن مدار استفاده نمی شود.

کیلس استارت

نتیجه
سوئیچ های کش مخفی یک راه عالی برای ایمن نگه داشتن وسیله نقلیه شما در بالای سیستم ضد سرقت ماشین شما است.

شما می توانید آنها را در ارتباط با سیستم فعلی خود استفاده کنید و در واقع می توانید بیش از یک نوع را برای افزودن حفاظت نصب کنید.

اکنون اصول اولیه نصب سوئیچ کشتن مخفی را می دانید و پنج نوع رایج را می شناسید.

می دانید که می توانید سوخت را با یک سوپاپ قطع کننده خط سوخت متوقف کنید یا می توانید سیم جرقه را مستقیماً قطع کنید و یک سوئیچ با کلید کشنده سیم جرقه زنی نصب کنید.

همچنین می‌دانید که می‌توانید با استفاده از سوئیچ کشتن جعبه فیوز یا سوئیچ کشتن قطع باتری، برق بخشی یا تمام خودروی خود را قطع کنید تا از سرقت آن جلوگیری کنید.

سوئیچ‌های کشتن مخفی مختلفی وجود دارد، و همه آنها مزایا و نکات منفی خود را دارند و اکنون می‌دانید که چه هستند، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که چه نوع سوئیچ کشتن مخفی برای شما و نیازهای شما مناسب است.

ما را در آپارات دنبال کنید

برای دیدن محصولات بیشتر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *