ام وی ام

نصب مانیتور mvm530

نصب مانیتور mvm530

نصب مانیتور mvm530 و نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

 

سیستم مانیتورینگ داخل خودرو (IVMS) چیست؟

یک دستگاه IVMS می تواند داده ها را برای بازیابی بعدی ذخیره کند یا آن را به گیرنده ارسال کند. سپس اطلاعات به منظور ارزیابی ایمنی و شیوه های رانندگی راننده تجزیه و تحلیل می شود. سیستم های نظارت بر داخل خودرو از این طریق به سازمان هایی که از وسایل نقلیه تجاری استفاده می کنند کمک می کند تا میزان تصادفات و سایش زودرس خود را کاهش دهند.

برنامه های کاربردی رایج
فناوری IVMS در تعدادی از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است و تا حد زیادی توسط سازمان های درگیر در معدن، نفت و گاز و حمل و نقل عمومی استفاده می شود. این سیستم های مانیتورینگ بسته به سازنده و نوع دستگاه، ویژگی ها و فناوری های مختلفی را در خود جای می دهند.

دستگاه‌های IVMS ممکن است داده‌های تله‌ماتیک مانند ردیابی ناوگان GPS را ضبط کنند، اما برخی از سیستم‌های مانیتورینگ داخل خودرو شامل دوربین‌های داخل کابین (به سمت داخل یا رو به بیرون) هستند و همچنین حسگرهایی را برای تشخیص استفاده از کمربند ایمنی در خود جای داده‌اند.

بسیاری از مشاغل در صنعت نفت و گاز گزارش داده اند که نظارت بر خودرو همراه با برنامه مربیگری راننده بر اساس داده های IVMS منجر به کاهش قابل توجهی در میزان تصادفات یا حوادث شده است.

یک مطالعه گسترده با 625 راننده شرکت‌کننده که در طی دو سال انجام شد، تأثیر IVMS و بازآموزی راننده را به صورت ترکیبی بررسی کرد. این تحقیق طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های خطرناک راننده را در نظر گرفت – از حواس‌پرتی (از جمله خوردن و آشامیدن یا خواندن مدارک)، تا سرعت زیاد، توقف ناایمن، خستگی، استفاده از دستگاه تلفن همراه، و رویدادهای دیگر.

نتایج مطالعه به اندازه کافی چشمگیر بود تا محققین پس از نظارت، ارزیابی و برنامه مربیگری راننده، “کاهش قابل توجهی بیشتر در احتمال رفتارهای خطرناک رانندگی” را گزارش کنند.

مسائل IVMS
رانندگانی که به اجرای فناوری IVMS اعتراض دارند، در مورد حریم خصوصی خود ابراز نگرانی می کنند. برخی همچنین این سوال را مطرح کرده اند که آیا این دستگاه ها در تولید داده های دقیق و مداوم قابل اعتماد هستند یا خیر.

هیچ فناوری ضد خطا نیست، اما IVMS خود را به عنوان یک ابزار مفید برای کمک به رانندگان در توسعه و حفظ مهارت های رانندگی خوب معرفی کرده است. اگر دستگاه‌ها فقط در ساعات کاری فعال باشند، می‌توان از حریم خصوصی راننده محافظت کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های ایمنی راننده اینجا را کلیک کنید.

پیشنهاد می شود >>>> کیلس ام وی ام 530

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *