سایپا, مانیتور - مولتی مدیا

نصب مانیتور کوییک

نصب مانیتور کوییک

نصب مانیتور کوییک

 مانیتور اندروید کوییک مولتی مدیا خودرو کوییک نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

مانیتور ماشین

نصب مانیتور کوییک مانیتورهای LCD برای خودروها در انواع مختلفی موجود هستند و همگی یک مشکل اتصال خاص را پر می کنند.
مانیتورهای سقفی
مانیتورهای سقفی – مانیتور سقفی که منبع ویدیویی داخلی ندارد. این مانیتورها برای اتصال به یک منبع خارجی مانند تلفن هوشمند یا پخش کننده DVD طراحی شده اند.
پخش کننده دی وی دی بالای سر – مانیتور نصب شده روی سقف با پخش کننده دی وی دی داخلی. این واحدها به طور کامل موجود هستند و نیازی به منبع خارجی ندارند.

نصب مانیتور کوییک و مانیتورهای پشت سری


مانیتورهای پشت سری – مانیتورهایی که برای نصب یا اتصال به پشت سری وسیله نقلیه شما طراحی شده اند. این مانیتورها برای اتصال به یک منبع خارجی مانند تلفن هوشمند یا پخش کننده DVD طراحی شده اند. مانیتورهای پشت سر در انواع برش و انواع جایگزین موجود هستند.
پخش کننده دی وی دی پشتی سر – مانیتورهایی که برای نصب یا اتصال به پشتی سر وسیله نقلیه شما با پخش کننده دی وی دی داخلی طراحی شده اند. این واحدها به طور کامل موجود هستند و نیازی به منبع خارجی ندارند. دی وی دی پلیرهای پشت سر به صورت جایگزین جهانی یا مخصوص وسیله نقلیه موجود هستند که برای مطابقت با فضای داخلی موجود شما طراحی شده اند.

مانیتورهای جهانی – مانیتورهای جهانی را می توان تقریباً برای هر برنامه ای که در آن به نمایشگر نیاز است استفاده کرد. این نمایشگرها را می توان به دوربین ها، پخش کننده های DVD و هر منبع دیگری متصل کرد. مانیتورهای یونیورسال با ولتاژ 12 ولت کار می کنند و نمایشگرهای عالی برای قایق ها، اتومبیل ها و مصارف قابل حمل هستند نصب مانیتور کوییک

مانیتورهای نصب پنل – مانیتورهای مانت پانل شبیه به مانیتورهای جهانی هستند، با این حال، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در یک صفحه صاف مانند یک دیوار، قفسه تجهیزات یا هر کاربرد دیگری که در آن شاسی مانیتور مورد نظر نیست، نصب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *