Uncategorized, ایران خودرو

نصب مانیتور پرشیا

نصب مانیتور پرشیا

نصب مانیتور پرشیا و نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

مانتیور ماشین و معایب و محاسن

همانطور که روند هوش خودرو بیشتر و شدیدتر می شود، انتظارات مصرف کنندگان از خودروها بیشتر و بیشتر متنوع شده است. به‌عنوان پنجره اصلی تعامل انسان و رایانه، صفحه‌های نمایش روی برد نیز نیازمندی‌های کاربردی بیشتری دارند. در حالی که به دنبال رضایت عملکردی هستند، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار سفارشی سازی شخصی نمایشگرهای روی برد هستند، و شرکت های بزرگ خودرو و سازندگان مرتبط نیز انواع مختلفی از نوآوری ها و کاربردهای فناوری را ارائه کرده اند.

صفحه چرخان
هنگامی که بسیاری از مصرف کنندگان در مورد مناسب بودن صفحه نمایش خودرو برای صفحه نمایش افقی یا عمودی بحث می کنند، سازندگان صفحه نمایش ماشین قابل چرخش را تولید کرده اند. چه عمودی یا افقی باشد، به طور خودکار با HMI سازگار می شود تا به یکپارچگی کامل صفحه نمایش افقی و عمودی دست یابد.

نصب مانتور پرشیا

نمایشگر خودرو

مزایا و معایب چرخش صفحه نمایش:
شهودی ترین احساس صفحه نمایش چرخان راضی کردن افراد به دنبال تفاوت در صفحه نمایش افقی و عمودی است.

· در سطح هوش خودرو، عنصر بسیار خوبی برای ارتقای خودرو است

· پیش داوری با توجه به سناریوهای کاربردی و روش های تعامل نرم افزار، چرخش هوشمند و خودکار

· از آنجایی که صفحه نمایش در حال حاضر بزرگتر و بزرگتر می شود، فضای نمایش نیز تامین خواهد شد. چرخش فقط لازم نیست. در دراز مدت، صفحه نمایش چرخان تبدیل به جریان اصلی نخواهد شد.

مانیتور ماشین منحنی
صفحه نمایش چندشکل منحنی توسط بسیاری از تولیدکنندگان مورد استفاده قرار گرفته است زیرا می تواند بهتر در فضای داخلی ادغام شود. صفحه نمایش بزرگ کنترل مرکزی GAC New Energy Aion LX از ساختار صفحه منحنی استفاده می کند. محدوده تاشو به “حیرت انگیز” 168 درجه می رسد. طراحی آن به سمت رانندگی اصلی تعصب دارد، که برای راننده برای خواندن و کنترل اطلاعات روی صفحه راحت است. صفحه نمایش لمسی منحنی افقی بزرگ با حس علم و فناوری حس بصری فراگیر را به ارمغان می آورد.

مزایا و معایب صفحه نمایش خمیده:
· می توان آن را بهتر با فضای داخلی تطبیق داد تا یک صفحه نمایش شخصی سازی شود

· بر روی دید راننده تمرکز کنید و تجربه ای همه جانبه را به ارمغان بیاورید

· از آنجایی که خط دید راننده عمدتاً مغرضانه است، کمک خلبان ناخوشایند به نظر می رسد و با جهت کلی رانندگی خودکار مطابقت ندارد. در مقایسه با صفحه تخت، هزینه چندین برابر بیشتر است.

مانیتور ماشینشناور
مرسدس بنز از همان ابتدا از طراحی صفحه نمایش کنترل مرکزی معلق در بسیاری از مدل های خود استفاده کرد و به دنبال آن BMW و Audi. در مقایسه با صفحه نمایش های افقی تعبیه شده، در سال های اخیر از صفحه نمایش های افقی شناور بیشتر و بیشتر در خودروهای لوکس استفاده شده است. طراحی صفحه نمایش کنترل مرکزی شناور بزرگ حس زیبایی و فناوری را در نظر می گیرد و الهامات طراحی احساسی را در چارچوب تعاملی و شکل دهی بصری گنجانده است.

مانیتور ماشین

مزایا و معایب مانیتور ماشین شناور:
· احساس سه بعدی قوی، لمس صاف، موقعیت یابی دقیق

· حس قوی از علم و فناوری را برجسته کنید

· اشکال خاص را می توان با توجه به نیاز کاربر ساخت

· بزرگترین کاستی این است که ادغام با زیبایی و ارگونومی به طراحی مناسبی دست نیافته است. بسیاری از صفحه نمایش های شناور به مردم این احساس را می دهند که به طور کلی ناگهانی و ناهماهنگ هستند

ما در آپارات دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *