ردیاب

نصب ردیاب کوییک

نصب ردیاب کوییک

خرید ردیاب خودرو کوییک /نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

 

نصب ردیاب کوییک

ردیابی خودرو چیست؟
همانطور که نام آن واضح است، سیستم های ردیابی خودرو به شما این امکان را می دهد که وسایل نقلیه را در زمان واقعی به عنوان یکی از اساسی ترین عملکردها ردیابی کنید. عملکردهای دیگر شامل تجزیه و تحلیل رفتار راننده، یادآوری تعمیر و نگهداری خودرو و تاریخچه سفر، همراه با تسهیل مدیریت سوخت و ارسال است. این سیستم برای جلوگیری از سرقت اعلان ها و هشدارها را ارسال می کند و همچنین گزارش هایی با تجزیه و تحلیل دقیق ارائه می دهد. چندین عملکرد دیگر نیز بسته به راه حل مدیریت ناوگان امکان پذیر است.

تفاوت بین ردیابی غیرفعال و فعال چیست؟
از نظر تاریخی، سیستم های ردیابی خودرو را می توان به دو دسته طبقه بندی کرد. یعنی فعال و منفعل. سیستم‌های فعال اطلاعات را در زمان واقعی جمع‌آوری و ارسال می‌کنند، در حالی که سیستم‌های غیرفعال تمام داده‌ها را جمع‌آوری و ذخیره می‌کنند که برای بازیابی بعداً در دسترس قرار خواهند گرفت. با این وجود، برخی از سیستم های ردیابی ممکن است ردیابی فعال و غیر فعال داشته باشند.

اگر به دنبال یک ردیاب ماشین حرفه ای هستید، تهیه و نصب آن تقریباً 2 دو میلیون و بالاتر برای شما هزینه دارد. هزینه های اشتراک به طور قابل توجهی متفاوت است.

هنگامی که سیگنال تلفن همراه در دسترس نباشد، اطلاعات در دستگاه ذخیره می شود و پس از امکان ارسال می شود. سیستم‌های ردیابی غیرفعال یک گزینه ارزان‌تر هستند در حالی که برای برخی شرکت‌ها کاملاً کافی هستند.

مدیریت ناوگان یک بازی کودکانه نیست. این وظیفه ای است با مسئولیت بسیار فراتر از نظارت بر ناوگان خودروها یا کامیون ها. شما باید مکان واقعی، سرعت وسیله نقلیه، زمان و مکان توقف و مدت زمان و بسیاری موارد دیگر را بدانید. به لطف پیشرفت‌های تکنولوژیکی، سیستم‌های ردیابی خودرو می‌توانند به راحتی در انجام وظایف محوله به مدیران ناوگان کمک کنند.

 

مزایای استفاده از نصب ردیاب


بسیاری از مردم از ما می پرسند که پیاده سازی یک سیستم ردیابی خودرو چگونه می تواند برای مدیریت ناوگان مفید باشد. چرا باید از آن استفاده کرد و چه مزایایی دارد؟

برای پاسخ به اینکه: فواید زیادی دارد! از صرفه جویی در هزینه و تخفیف بیمه گرفته تا بهبود ایمنی کارکنان و ناوگان و خدمات مشتریان، مزایای بسیاری وجود دارد که سیستم ردیابی خودرو به ارمغان می آورد.

تعمیر و نگهداری خودرو:
وجود سیستم ردیابی خودرو هر زمان که خودرو نیاز به تعمیر داشته باشد به شما هشدار می دهد. این تضمین می کند که تمام نیازهای سرویس خودرو به روز هستند و هزینه ها و تعمیرات پیش بینی نشده را به حداقل می رساند.

ردیابی کارکنان:
یک سیستم ردیابی وسیله نقلیه نه تنها وسیله نقلیه بلکه راننده را نیز کنترل می کند. این سیستم یک نقشه زنده ارائه می دهد که تقریباً بلافاصله به روز می شود. با نرم‌افزار ردیابی مدرن، شما همچنین می‌توانید برای هر بار که کارمند یا راننده خود مرتکب هر گونه رفتار غیرمنطقی مانند ترمز ناگهانی، سرعت زیاد، انحراف و غیره می‌شود، هشدار دریافت کنید. با چنین داده‌های دقیقی، می‌توانید به راحتی هر راننده را بررسی کنید آنها از رویه های شرکت و قوانین جاده پیروی می کنند.

کاهش زمان توقف:
این سیستم به شما کمک می کند تا مسیرهای کارآمدی را پیدا کنید که با کاهش زمان توقف، بهره وری را افزایش می دهد. با شرکت های تحویل، کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام تحویل ها به موقع انجام می شود و در عین حال هزینه سوخت کاهش می یابد. از این رو، شهرت شما نیز همراه با هزینه های سربار بهبود می یابد.

ایمنی بهبود یافته:
اگر مکان واقعی خودروی شرکت خود را می‌دانید، می‌توانید بررسی کنید که آیا در مکانی امن است یا خیر. برخی از سیستم های ردیابی GPS دارای یک دکمه SOS هستند که اگر در جایی گیر کرده باشند و نیاز به کمک داشته باشند، راننده می تواند آن را فشار دهد. این دکمه فوراً هشداری را برای مدیر ناوگان ارسال می کند و سپس می تواند در اسرع وقت کمک ارسال کند. اگر مدیر مکان واقعی خودرو را بداند، همچنین می‌داند که کدام وسیله نقلیه را به اورژانس بفرستد.

پیگیری دارایی:
هنگامی که به مکان واقعی هر وسیله نقلیه دسترسی دارید، می توانید به راحتی تمام دارایی های خود را ردیابی کنید. اگر گم یا دزدیده شوند، می توان فورا آنها را بازیابی کرد. علاوه بر این، جنبه هایی مانند دمای خودرو، روغن موتور، سطح سوخت و غیره را نیز می توان با برخی از سیستم ها کنترل کرد.

هشدارهای فوری:
Geofencing یک ویژگی در سیستم‌های ردیابی خودرو است که با آن می‌توان منطقه‌ای را راه‌اندازی کرد که شما آن را برای کارمندان ایمن می‌دانید یا حتی به عنوان یک منطقه تجاری راه‌اندازی کرد. به محض اینکه وسیله نقلیه شما از منطقه از پیش تعیین شده خارج می شود، هشدار دریافت خواهید کرد و از سرگردانی رانندگان به مکان های غیر کاری یا ورود به مناطق ناامن جلوگیری می کند. به همین ترتیب با دکمه SOS فوق الذکر در مواقع اضطراری هشدارهای فوری دریافت خواهید کرد.

زمان صرف شده در جاده را کاهش می دهد:
سیستم ردیابی همچنین به لطف نظارت دائمی در زمان واقعی، از خاموش شدن غیر ضروری موتور توسط کارمندان جلوگیری می کند. در کنار آن، مدیر ناوگان می‌تواند به دنبال مسیرهای بهتری از نظر ترافیک کمتر یا مسیری بدون تأخیر به دلیل عملیات جاده‌ای یا موارد دیگر باشد. این باعث می شود زمان بیکاری کمتر در جاده، افزایش تعداد سفرها در روز و افزایش بهره وری با کاهش مصرف سوخت تضمین شود.

کاغذبازی کمتر:
در حالی که همه چیز دیجیتالی می شود، مدارک کمتری برای شما وجود دارد که بتوانید آن را مدیریت کنید، زیرا فقط به یک برنامه واحد برای تمام نیازهای داده مربوط به ناوگان خود نیاز دارید. مکان را می توان به راحتی از برنامه یا وب سایت بدون نیاز به ضبط دستی چیزی بررسی کرد. این از خطاهایی که هنگام انجام کارها به صورت دستی رخ می دهد جلوگیری می کند.

بهبود رضایت مشتری:
تمام مزایای ذکر شده در بالا در نهایت منجر به رضایت بیشتر مشتری می شود. افزایش بهره وری و مسیرهای کارآمد به معنای خدمات بهتر برای مشاغل تحویل است.

صرفه جویی در هزینه:
با مدیریت بهتر سوخت، حذف رفتار غیرمسئولانه رانندگان و مدیریت بهتر زمان، در نهایت هزینه های ناوگان خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید.

تخفیفات بیمه:
بسیاری از شرکت های بیمه برای شرکت هایی که از سیستم های ردیابی خودرو استفاده می کنند به عنوان بخشی از مدیریت ناوگان خود تخفیف هایی ارائه می دهند. از این رو، این تخفیف ها به معنای صرفه جویی بیشتر در هزینه است.

ایمنی خودرو و راننده:
به لطف این سیستم‌های ردیابی می‌توان از تصادفات جاده‌ای جلوگیری کرد و مشکلات جاده‌ای مانند راه‌ها، ترافیک و غیره را کاهش داد.

 

ما را در آپارات دنبال کنید

برای مشاهده محصولات بیشتر ردیاب کلیک کنید

شاید برایتان مفید باشد : ردیاب کوییک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *