برچسب سولار – شیشه دودی

نصب برچسب سولار جک

نصب برچس سولار جک

نصب برچسب سولار جک

نصب برچسب سولار جک توسط تهران تیونینگ
تهران تیونینگ با سابقه 15 سال فعالیت در حوزه تیونینگ خودرو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

اگرچه شیشه های رنگی کارخانه ای و رنگ های پس از فروش ممکن است از نظر ظاهری مشابه باشند، اما از نظر مواد، مراحل ساخت و فرآیندهای نصب بسیار متفاوت هستند. این تفاوت‌ها به فیلم رنگ‌دهی شیشه خودرو مزایای بیشتری می‌دهد که رنگ کارخانه ارائه نمی‌کند. بیایید بیشتر در مورد تفاوت ها صحبت کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای شما مناسب است یا می خواهید یک رنگ خودکار پس از فروش در بالای رنگ کارخانه خود داشته باشید.

مواد و فرآیندهای ساخت

این دو رنگ از مواد مختلف ساخته شده اند و فرآیند ساخت بسیار متفاوتی دارند.

شیشه رنگی کارخانه ای حاوی رنگ ها و رنگدانه هایی است که در حین ساخت با خود شیشه مخلوط می شوند. این افزودنی ها رنگ شیشه را تیره می کنند و از عبور مقداری نور مرئی از پنجره ها جلوگیری می کنند.نصب برچسب سولار جک یکی از خدمات تهران تیونینگ است.

رنگ پنجره افترمارکت محصولی است که بر روی پنجره ساخته شده از چندین لایه فیلم پلی استر اعمال می شود. این ساختار چند لایه شامل یک پوشش چسب، لایه‌های حاوی ذرات فلزی، رنگ‌ها و رنگدانه‌ها و یک لایه نهایی است که مقاومت در برابر خراش را ایجاد می‌کند. انواع و مقادیر مختلف فلزات و رنگ های اضافه شده به لایه های داخلی بر رنگ رنگ، انتقال نور و خواص بازتابی فیلم تأثیر می گذارد.

نصب برچسب سولار جک پس از فروش

از آنجایی که رنگ ها و رنگدانه ها داخل شیشه با رنگ کارخانه ای هستند، پس از تولید و نصب شیشه در خودرو، هیچ روش نصبی وجود ندارد. در مقابل، پس از تولید و فروش خودرو، فیلم رنگی پس از فروش روی سطح داخلی شیشه‌های خودرو اعمال می‌شود.

نصب برچسب سولار جک یکی از خدمات تهران تیونینگ است.ابتدا، یک حرفه ای فیلم خودرو رنگ را به گونه ای برش می دهد که با ابعاد دهانه پنجره خودرو مطابقت داشته باشد. قسمت داخلی شیشه تمیز می شود تا اطمینان حاصل شود که فیلم هیچ گونه کثیفی یا ذرات گرد و غبار را در زیر آن به دام نمی اندازد و سپس نصاب حلال ها را روی شیشه اسپری می کند. این حلال‌ها با پوشش چسب روی فیلم واکنش نشان می‌دهند و به نصاب اجازه می‌دهند فیلم را قبل از خشک شدن چسب در جای خود جابجا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *