مانیتور پشت سری

مانیتور پشت سری توسان

مانیتور پشت سری توسان

مانیتور پشت سری توسان

مانیتور پشت سری اندروید توسان نصب مانیتور پشت سری بر روی خودرو توسان هیوندا/نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

ویژگی های در کانون توجه

مانیتور پشت سری توسان  شاسی بلند 5 سرنشین توسان بسیار جسور و جسور برای کسانی است که از تجملات آینده نگر، فناوری فردا و فراتر از حد معمول استقبال می کنند. این نشانه شروع یک روز جدید و نگرش جدیدی است که تقریباً برای هر چیزی باز است. در خارج، آن را به گونه ای طراحی کرده اند که هم برجسته باشد و هم امتداد سبک زندگی شما باشد. در داخل کابین، کابین دوگانه مینیمالیست زیبای آن به عنوان یک تجربه در سطح ممتاز عمل می کند که استانداردهای امروزی را برای وسایل نقلیه ای که در آینده می خواهیم تعیین می کند.

پیشنهاد می شود : مانیتور اندروید توسان

طراحی بیرونی پویا پارامتریک مانیتور پشت سری توسان

مانیتور پشت سری توسان  فرم فیزیکی متمایز توسان بیان خیره کننده ای از فلسفه طراحی هیوندای است. زوایای هندسی واضح، چین‌ها و لبه‌ها کنتراست قابل‌توجهی را با شبح براق و خطوط گوه‌ای قدرتمند ایجاد می‌کنند. این به عنوان نسل بعدی SUV برجسته است که به طور خاص برای رانندگان آینده دار ایجاد شده است که به طور کامل ادغام سبک زندگی و فناوری را می پذیرند.

اولین Tucson N Line و لوکس الهام گرفته از ورزش را که در هر رانندگی به ارمغان می آورد، تجربه کنید. بسته انتخابی N Line که در طیف وسیعی از توسان موجود است، با فرم بدن و ویژگی‌های N-line بهبود یافته، سرها را برمی‌گرداند. از راحتی ویژگی‌های عملکردی و فن‌آوری اضافی که در این SUV آینده‌محور گنجانده شده است، لذت ببرید، این کار قلب شما را به تپش می‌اندازد.

پدال گاز را فشار دهید و ضربان نبض شما افزایش می‌یابد زیرا توسان شما با قدرتی نرم و بی‌صدا که با فناوری موتور Smartstream هیوندای امکان‌پذیر شده است، پاسخ می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *