مجله آموزشی

شیشه دودی و بهترین مارک های آن (لومر آمریکایی)

شیشه دودی

شیشه دودی چیست؟

شیشه دودی یک نوع برچسب رنگی که از داخل بر روی شیشه های خودرو نصب میشود و درصد عبور نور از آن ها متفاوت است این برچسب ها باعث میشوند تا ویژگی های متنوعی از نظر زیبایی و کاربرد به خودرو اضافه شود.در اکثر این برچسب ها علامت تجاری تولید کننده بر روی آن هک شده است به همین دلیل نوع آنها با هم متفاوت است

تیم تولید محتوای تهران تیونیگ در این مقاله قصد دارد تا در مورد بهترین مارک و برند شیشه دودی برای شما عزیزان مطالبی را بیان کند امیدوام این مطالب برای شما مفید باشد.برای مشاوره به صورت کاملا رایگان میتوانید ازطریق این لینک با مشاوران زبده ما در ارتباط باشید.

چرا باید شیشه را دودی کنیم؟

اکثر افراد به دلیل ویژگی هایی که به ظاهر خودرو اضافه میکند دست به این کار میزنند و از مزایا و ویژگی هایی که شیشه دودی برای آنها فراهم میکند بیخبر هستند.

با هم به چند نمونه از این ویژگی ها میپردازیم.

  1. بهتر شدن رانندگی افراد
  2. به وجود آمدن حریم خصوصی
  3. محافظت از داخل کابین
  4. جلوگیری از شکستی 
  5. خنک کردن داخل خودرو
  6. سالم ماندن پوست

حال با هم به بررسی این موارد میپردازیم

بهتر شدن رانندگی افراد 

استفاده از شیشه دودی باعث جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید میشود.همانطور که میدانید هنگامی که نور خورشید به صورت مستقیم به چشم افراد اصابت کند باعث مختل شدن دید میشود و احتمال بروز تصادف بسیار زیاد میشود اما به کمک این برچسب ها میتوان رانندگی بهتری کرد.

به وجود آمدن حریم خصوصی به کمک شیشه دودی

یکی از امکانات بسیار خوبی که شیشه دودی در اختیار افراد قرار میدهد ایجاد حریم خصوصی است شاید برایتان خیلی پیش آمده باشد که نخواهید داخل خودرو مشخص باشد این برچسب ها میتواند کمک بسیاری به شما کند البته باید این نکته را مدنظر داشته باشید که اگر از یه درصدی بیشتر این برچسب هارا استفاده کنید تخلف محسوب میشود و از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه خواهید شد و شما میتوانید تا حد 35 درصد حداکثر شیشه دودی کنید

محافظت از داخل کابین با استفاده از شیشه دودی

همانطور که میدانید نور و اشعه خورشید علاوه بر آسیبی که بر چشم ها دارد و میتواند باعث بروز تصادف شود میتواند لوازم داخل خودرو را از بین ببرد و آسیب مالی زیادی به افراد برساند.زمانی که از شیشه دودی استفاده میکنید جلوی اشعه خورشید را میگیرد و از بروز آسیب به لوازم داخل کابین جلوگیری میکند.

جلوگیری از شکسگی شیشه با استفاده از شیشه دودی

زمانی که از شیشه دودی استفاده میکنید دیگر نیاز نیست نگران شکسته شدن شیشه های خودروی خود باشید زیرا این برچسب ها از خورد شدن و پخش شدن شیشه خودرو جلوگیری میکند و این امر موجب میشود تا در هنگام تصادف افراد آسیب کمتری از اصابت شیشه ببینند.

خنک کردن داخل خودرو با استفاده از شیشه دودی

زمانی که شیشه دودی میشود باعث میشود که نور و گرما تا حتی 68 درصد کمتر داخل خودرو بیاید و دمای داخل خودرو بسیار خنک تر شود پس یکی از دلایلی که باید از این بزچسب ها استفاده کنید خنک کردن دمای داخل خودرو میباشد.

تیم تهران تیونینگ با 15 سال سابقه فعالیت در حوزه تیونینگ خودرو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.در صورت داشتن هر نوع سوال برای استفاده از برچسب های دودی میتوانید از طریق این لینک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سالم ماندن پوست با استفاده از شیشه دودی

همانطور که میدانید تابش مستقیم نور خورشید باعث میشود پوست به شدت آسیب ببیند زیرا نور خورشید دارای اشعه های مضر بسیاری است که اگر به صورت مداوم به پوست اصابت کند میتواند به پوست آسیب جدی وارد کند و حتی در صورت اصابت بیش از حد موجب به وجود آمدن سرطان های پوستی شود

به همین دلیل استفاده از شیشه دودی مناسب باعث جلوگیری از این موارد میشود.

گفته شد که اکثر افراد فقط جهت زیبا تر شدن ظاهر خودرو خود اقدام به این کار میکنند و این موارد را اصلا نمیدانند همین دلایل که بیان شد الزام استفاده از این برچسب ها را چندین برابر میکند.

تیم تهران تیونینگ با 15 سال سابقه فعالیت در حوزه تیونینگ خودرو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.در صورت داشتن هر نوع سوال برای استفاده از برچسب های دودی میتوانید از طریق این لینک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین مارک شیشه دودی چیست؟

میدانیم که کارخانه های زیادی در این حوزه فعالیت میکنند و این برچسب ها رابا برند های مختلف خودشان روانه بازار میکنند.هر کدام کیفیت خاص خود را دارد و نمیتوان گفت تمام این موارد گفته شده را تمامیه برند ها برای ما ایجاد میکنند.

برای مثال برچسب های باکیفیت پایین بعد از نصب عمر بسیار کوتاهی دارن و داخل آنها حباب می افتد و…

اما یک برندی که بسیار پرطرفدار است و کیفیت بسیار بالایی دارد برند لومر آمریکا است که در درصد های متفاوتی روانه بزار شده است

پیشنهاد تهران تیونینگ به شما این است که اگر قصد دودی کردن شیشه خود را دارید حتما از برندی استفاده کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و تمامی این امکاناتی که گفته شد را در اختیار شما قرار دهد.

درصد مجاز استفاده از این برچسب ها

نکته ای که وجود دارد شما نمیتوانید شیشه های خود را به میزان دلخواه دودی کنید و در کشور ما برای این کار یکسری قوانین وضع کردند و ما مجبور به پیروی از این قوانین هستیم در غیر این صورتمشمول جریمه خواهیم شد.

درصد محاز استفاده از برچسب های دودی در کشور 35 درصد است و بیشتر از آن غیر مجاز تلقی خواهد شد.

کلام آخر

در این مقاله قصد داشتیم مواردی را در مورد دودی کردن شیشه خودرو برای شما عزیزان بیان کنیم همانطور که گفته شد این کار میتواند فواید بسیار زیادی را در کناز زیباتر شدن ظاهر خودرو در اختیار ما قرار دهد برای دودی کردن شیشه خودرو خود میتوانید به تهران تیونینگ مراجعه فرمایید.

تیم تهران تیونینگ با داشتن 15 سال سبقه فعالیت در حوزه تیونینگ خودرو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا خواستن راهنمایی در مورد تیونینگ خودرو  میتوانید با کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید و با آنها مشاوره داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *