Uncategorized, مجله آموزشی

تاریخچه پایونیر و چگونگی عملکرد آن

پایونیر

تاریخچه پایونیر و چگونگی عملکرد آن

پایونیر


Nozomu Matsumoto پایونیر را به عنوان تولید کننده محصولات صوتی در سال 1938 تاسیس کرد و در گاراژ خود بلندگو می ساخت.

امروزه پایونیر پیشرو در زمینه محصولات الکترونیکی برای خودرو ، خانه و مشاغل است و بنقش به سزایی در معرفی نوآوری هایی مانند دیسک لیزری مصرف کننده (1979) ، دستگاه پخش سی دی خودرو (1984) ، GPS ناوبری خودرو (1990) ، DVD– دارد.

بعضی از محصولات پایونیر:پخش کننده ویدئو (1996) ، صفحه نمایش پلاسما با وضوح بالا (1997) و صفحه نمایش الکترولومینسنت ارگانیک (OEL) (1997).

تا به امروز ، پایونیر هنوز محصولات سرگرمی و الکترونیکی ابتکاری و با تکنولوژی بالا را توسعه داده و تولید می کند.

با پیشروی در قرن 21 ، محیط صنعت الکترونیک به سرعت در حال تغییر است. در بحبوحه چنین تغییراتی ، به آینده نگری و انعطاف پذیری بیشتری نیاز است ، به ویژه در تحقیق و توسعه. تحقیق و توسعه برای رشد ، خلاقیت و رهبری پایونیر بسیار مهم بوده است. با هفت درصد از درآمد سرمایه گذاری شده در تحقیق و توسعه ، ما به تولید محصولات تخیلی ادامه می دهیم که با سبک زندگی قرن جدید بیشترین تناسب را دارد.

این شرکت می گوید:

این که آیا یک تلویزیون پلاسما PureVision با تصاویر با وضوح عالی به شما حس خوبی می دهد و یا یک سیستم صوتی برای ماشین شما که به شما امکان می دهد همه نواخته های آن را بشنوید با هم متفاوت است اما ما تلاش مکینیم  ویژگی های مهمی  را اضافه کنیم که باعث می شود موسیقی و فیلم ها واقعاً روح شما را لمس کنند. شعار شرکت ما از جهات مختلف گویای همه چیز است – sound.vision.soul.

صدا” نه تنها منشاء پایونیر – زمینه صوتی – را نشان می دهد ، بلکه به هدف ما برای استقبال از مشتریان نیز اشاره می کند.

“چشم انداز” به تجارت ویدئویی اشاره می کند که در آن پایونیر با فناوری Blu-ray Disc و نمایشگرهای پلاسمای نسل بعدی، موقعیت رهبری را حفظ می کند. همچنین نشان می دهد که شرکت تعهد واضحی نسبت به آینده و نوآوری دارد.

“روح” بر عزم پایونیر برای بالا بردن سرگرمی به سطح احساسات تأکید می کند. پایونیر واقعاً به قدرت صدا و بینایی برای “حرکت قلب و لمس روح” معتقد است.

همه روح دارند اما چالش بی پایان این است که راههای بهتری برای ایجاد احساس در اعماق وجود پیدا کنید. در پایونیر ، شعار “قلب را حرکت دهید و روح را لمس کنید” بیش از آنکه کلمات بتوانند بیان کنند ، معنی می کند. این مأموریت ماست که تا آنجا که می توانیم حواس و حساسیت ها را از طریق شگفتی های صدا و بینایی جاودان برانگیزیم.

Nozomu Matsumoto که بود؟

لوازم الکترونیکی پیشگام در ژاپن توسط آقای Nozomu Matsumoto در سال 1937 شروع به کار کرد. او فردی بسیار پرشور بود که عاشق موسیقی بود و عاشق فناوری بود. او ساخت یک بلندگو ساخته شده در ژاپن را بر عهده گرفت که کیفیت و عملکرد یکسانی از محصولاتی را که از خارج خریداری می کرد ، تولید می کرد. اولین تجارت Nozomu Matsumoto یک تعمیرگاه رادیو بود که در آن تعمیر و تعمیر محصولات ساخته شده توسط دیگران بود. در همان مغازه ، او شروع به ایجاد بلندگوهای پایونیر کرد.

آقای نوزومو ماتسوموتو این بلندگوها را ساخت زیرا می خواست همان اشتیاق و هیجان شدید را که هنگام گوش دادن به بلندگوهای وارداتی با مردم تجربه کرده بود با مردم به اشتراک بگذارد. “ماموریت اصلی  این بود که تجربه گوش دادن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارند.

Nozomu Matsumoto: در طول تاریخ پایونیر ، ما بر روح اصلی کمپانی آقای نوزومو ماتسوموتوس که بازتولید موسیقی بود تمرکز کرده ایم. ما همیشه آن را پذیرفته ایم. ما الهام گرفته ایم تا کیفیت صدای طبیعی را نه تنها در بلندگوها بلکه در تمام تجهیزات خود تولید کنیم تا بهترین را در ارزشمندترین قیمت ارائه دهیم.

هدف این است که بتوانیم فلسفه بنیانگذار خود را عملاً به هر شنونده ای با هر قیمتی ارائه دهیم. با استفاده از تکنولوژی و تجربه توسعه یافته برای TAD و دیگر بلندگوهای پیشرو ، حتی کم هزینه ترین بلندگوهای ما به رسالت ما می رسند. – آقای نائوتو تاکاشیما (کارگردان ، پیشگام توهوکو).

پایونیر همچنان به توسعه فناوری بلندگوها می پردازد و از تجهیزات تخصصی و امکانات آزمایشی برای توسعه مطمئن ترین و دقیق ترین بلندگوها استفاده می کند. پایونیر در طول تاریخ روی ابزارهای مختلفی سرمایه گذاری کرده است مانند اتاقک بی صدا ، اتاقی که به طور خاص برای حذف همه بازتاب ها طراحی شده است. به طوری که وقتی در حال آزمایش و اندازه گیری بلندگو در این محیط هستیم فقط صدایی را می شنویم که توسط بلندگو بازتولید می شود. این یک روش بسیار دقیق برای نظارت دقیق تغییرات ایجاد شده هنگام مهندسی بلندگو است. ما آزمایشگاههای تخصصی برای آزمایش قابلیت اطمینان و آزمایش مواد داریم. آزمایش قابلیت اطمینان برای مواردی مانند دما ، رطوبت ، ارتعاشات و تست افت انجام می شود. بسیاری از آن تکنیک های مختلف که ما استفاده می کنیم برای بررسی نحوه عملکرد یک بلندگو در دنیای واقعی انجام شده است. ما همه این تجهیزات آزمایش و حتی اتاق تخصصی را در یک مرکز جمع آوری کرده ایم.

در طول تاریخ پایونیر ، ما در حال تکامل فناوری بلندگوهایی هستیم که استفاده می شود ، چه برای مصارف خانگی ، چه برای مصارف حرفه ای و چه برای مهمانی ها. با تغییر همه محیط ها ، ما بسته بندی ، مواد و نحوه تولید بلندگوها را برای آن محیط ها تغییر می دهیم.

به این ترتیب ، پایونیر سرمایه گذاری خود را در زمینه منابع انسانی ، مهندسان ، تجهیزات ، تاسیسات ، ساختمانهایی که بیشترین تأسیسات آنها در مرکز توهوکو است ادامه داده است. نمونه ای از این فناوری HVT (Horizontal Vertical Transforming) است. هیرویوکی کوبایاشی (مدیر کل ، مهندس بخش بلندگوی خودرو پس از فروش) می گوید HVT منحصر به فرد است زیرا ساختار مکانیکی آن ارتعاشات مخرب بلندگو را لغو می کند.

ممنون از زمانی که برای حواندن این مقاله صرف کردید.در نهایت تهران تیونینگ برای رساندن محصولات پایونیر به شما همه تلاش خود را میکنیم تا با کیفیت ترین ها را با کمترین قیمت در اختیارتان قرار دهیم.

تهران تیونینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *