برچسب سولار – شیشه دودی

برچسب سولار 207

نصب برچسب سولار 207

برچسب سولار 207

برچسب سولار 207  نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد https://tehrantuning.com

مزایای دودی کردن پنجره ها

اشعه ماوراء بنفش – اگر در طول روز در ماشین گیر کرده باشید، این اشعه های مضر UV می توانند قاتل باشند. مقداری رنگ پنجره اشعه های مضر UV را مسدود می کند و شما را در هنگام رانندگی ایمن تر نگه می دارد. در حالت ایده‌آل، تمام وسایل نقلیه کار باید دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش باشند
حریم خصوصی – شیشه جلوی خودرو از نظر قانونی نمی تواند رنگ تیره داشته باشد، اما قسمت عقب خودرو می تواند. این مقداری حریم خصوصی را فراهم می کند و ممکن است آن دزدان شرور را هنگامی که نمی توانند آنچه در داخل است را ببینند بازدارد برچسب سولار 207  تابش خیره کننده – تابش خیره کننده در شب و روز را می توان کاهش داد
کولر – با ورود کمتر UV و نور خورشید به داخل وسیله نقلیه، رنگ می تواند ماشین را خنک نگه دارد.
ظاهر خوب – برخی از افراد رنگ آمیزی را به عنوان یک “نمای ضروری” برای ماشین خود می دانند. البته این کاملا ذهنی است، اما، برای آنها، ماشین بدون لباس به نظر می رسد مگر اینکه دارای آن لعاب رنگی باشد.

انواع  برچسب سولار 207

سایه ها و انواع مختلفی از رنگ ها در بازار وجود دارد و هر کدام را باید بر اساس نیاز خود در نظر بگیرید. قوانین و مقرراتی برای رنگ آمیزی اعمال می شود – به ویژه در مورد دید – بنابراین ایده خوبی است که تکالیفی را انجام دهید که برای شما مفید باشد.
برچسب سولار 207 فیلم رنگ شده – پرمصرف ترین نوع آن است زیرا بادوام است و مقرون به صرفه ترین گزینه است. این ظاهر رنگی، دید مناسب را فراهم می کند و درصدی از نور خورشید را از خودرو مسدود می کند. با این حال، بهترین محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش یا مقاومت در برابر حرارت را ارائه نمی دهد، و این به مرور زمان منجر به تغییر رنگ می شود.
کریستالی – برخی از مزایای رنگ را دارد – اشعه ماوراء بنفش و گرما را مسدود می کند – اما ظاهر تیره تری ندارد.
فیلم متالیز شده – ذرات فلزی درون فیلم نور را تغییر می دهند و به محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش کمک می کنند. این نوع رنگ که می تواند ظاهری براق داشته باشد، در برابر محو شدن مقاوم است، بادوام است و به استحکام پنجره کمک می کند. توجه داشته باشید که این رنگ ممکن است با سیگنال های تلفن و رادیو تداخل ایجاد کند.
فیلم هیبریدی – در انعکاس گرما و اشعه ماوراء بنفش عالی است، مقاومت کمتری در برابر محو شدن دارد، بادوام است و با سیگنال های تجهیزات تداخلی ندارد.
فیلم کربن – اگر می خواهید خوب به نظر برسید، ممکن است این رنگ برای شما مناسب باشد. با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، ظاهری براق و کاهش عالی در گرمای خورشیدی. آیا این میتواند بهتر شود؟
فیلم سرامیکی – بله می تواند بهتر شود. این زانوهای زنبور عسل از رنگ پنجره است که محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، کاهش تابش خیره کننده، کاهش شدید گرمای خورشیدی و دید خوب را ارائه می دهد. البته قیمتی هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *