پاور ویندوز - پاور آینه - پاور سانروف

آیینه بغل تاشو برلیانس

آیینه بغل

آیینه بغل تاشو برلیانس نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

تنظیم مجدد آیینه بغل تاشو

بنابراین، بسته به وسیله نقلیه ای که دارید، ممکن است مجبور شوید کارهای مختلفی را انجام دهید تا آینه های تاشو برقی را تنظیم مجدد کنید. آسان‌ترین راه که می‌توانید به تنهایی بازنشانی کنید، برخی از وسایل نقلیه ممکن است به ابزار خاصی برای تنظیم مجدد نیاز داشته باشید که به معنای رفتن به یک مغازه یا فروشنده است. قبل از پرداخت پول برای تنظیم مجدد آینه های تاشو برقی خود، باید سعی کنید خودتان آنها را تنظیم مجدد کنید.

برای برخی از آینه های برقی تاشو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از دکمه های خودروی خود استفاده کنید و آینه ها را تا انتها به داخل تا کنید و سپس به عقب برگردید. کنترل‌هایی که نیاز دارید یک دکمه کوچک است که آن را به چپ یا راست فشار می‌دهید تا آینه را انتخاب کنید و سپس یک دکمه پیکانی که آینه را به داخل یا خارج می‌برد. ابتدا باید آینه را تا انتها به داخل و سپس به بیرون ببرید. ممکن است صدای ترکیدن رخ دهد، به خصوص اگر آینه ها را به دلیل اینکه به صورت دستی جمع شده اند، تنظیم مجدد کنید. برای ساده ترین مشکلات، این کار آینه ها را به موقعیت صحیح باز می گرداند. این روش ساده تنظیم مجدد همیشه کار نمی کند.

اگر این روش کار نمی کند، یا اگر وسیله نقلیه شما این کنترل ها را ندارد، ممکن است مجبور شوید آینه ها را با یک ابزار اسکن تنظیم مجدد کنید. برخی از خودروها دارای عملکرد کامپیوتری برای تنظیم مجدد آینه ها هستند. بسته به کدگذاری سیستم، ممکن است بتوانید از ابزار اسکنی استفاده کنید که بسته به کیفیت آن در اختیار دارید، اما برای سایرین، به یک ابزار اسکن ویژه از سازنده نیاز دارید که به معنای رفتن به یک فروشگاه است. با ابزار اسکن، آن را به پورت OBD2 متصل می‌کنید و با دکمه‌ها به گزینه تنظیم مجدد آینه بروید. وب سایت AutoGuysLand.com همچنین 5 اسکنر برتر obd2 را توصیه می کند، شما باید اسکنر مناسب را پیدا کنید. هنگامی که آنها را فشار دهید و اگر با وسیله نقلیه شما کار کند، آینه ها را به موقعیت مناسب حرکت می دهد. با این حال، اگر کار نکرد، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود برای تنظیم مجدد به نمایندگی مراجعه کنید.

اگر این دو روش برای تنظیم مجدد آینه های برقی کار نکنند، چه؟ اگر هنوز یکی گیر کرده باشد یا یکی باشد که تا نشود چه؟ خب، پس مشکل شما ممکن است چیز دیگری باشد که با تنظیم مجدد قابل رفع نباشد. دو مورد اصلی که ممکن است اشتباه باشد این است که موتور آینه برقی خراب شده یا دنده داخل مکانیزم خراب شده است. در بسیاری از وسایل نقلیه، موتوری که استفاده می کنند ارزان است و دنده ها پلاستیکی هستند. این بدان معناست که اگر از گزینه آینه تاشو استفاده می کنید، ممکن است مقدار زیادی از وسیله نقلیه شما فرسوده و خراب شده باشد. برای اینکه بفهمید آیا وجود دارد، باید مونتاژ را جدا کنید.

آیینه بغل تاشو برلیانس
wing mirror

هنگامی که مجموعه را برای آینه های تاشو برقی خود جدا می کنید، اگر یک چرخ دنده شکسته شود، کاملاً واضح خواهد بود. قطعات پلاستیکی را خواهید دید که در اطراف پراکنده شده اند. اگر هیچ دنده شکسته ای پیدا نکردید، باید موتور را تست کنید. برای تست موتور کافی است آن را جدا کرده و سپس سیم ها را به باتری 9 ولت وصل کنید. اگر موتور کار می کند باید سعی کند کار کند. همچنین، اگر مشکلی در خود مجموعه پیدا نکردید، فیوز موتور را بررسی کنید. اگر این چیزها کار می کنند، پس باید آن را دوباره کنار هم قرار دهید و باید از شخص دیگری بخواهید که به آن نگاه کند. با این حال، اگر موتور کار نمی کند یا چرخ دنده های آن خراب است، می توانید آنها را تعویض کنید. اگر در حال تعویض دنده ها هستید، بهتر است جایگزین های فلزی بخرید، بنابراین نگران شکستن دوباره آنها نباشید و آینه های تاشو برقی شما دوباره کار نکنند.

برای مشاهده محصولات آیینه تاشو کلیک کنید

ما را در آپارات دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *