Uncategorized

کیلس استارت هاوال

کیلس استارت هاوال

کیلس استارت هاوال

کیلس استارت هاوال / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد 

ورود بدون کلید از راه دور در مقابل ورودی بدون کلید: تفاوت چیست؟

کیلس استارت هاوال

گاهی اوقات سوار شدن به ماشین شما دردسرساز می شود، زمانی که برای پیدا کردن کلید خود مجبورید جیب یا کیف خود را زیر و رو کنید. علاوه بر این، اگر ریموت ندارید، باید کلید را وارد سوراخ کلید کنید و غیره.

با این حال، اتومبیل‌های مدرن‌تری با سیستم‌های کلیدی پیشرفته‌تر عرضه می‌شوند که امکان ورود بدون کلید را فراهم می‌کنند. ناگهان دیگر نیازی نیست حتی کلید را از جیب خود بیرون بیاورید. با این حال، تنها مسئله این است که اصطلاحات اصطلاحاتی وجود دارد که اغلب در مواد تبلیغاتی و بازاریابی که شبیه به نظر می‌آیند، اما در واقع کاملاً متفاوت هستند، استفاده می‌شود. دو مورد از این اصطلاحات ورودی بدون کلید از راه دور و ورود بدون کلید هستند. بنابراین اگر به دنبال یک ماشین کاملاً جدید هستید یا به دنبال ارتقاء ماشین فعلی خود هستید. شما باید در مورد تفاوت بین ورودی بدون کلید و ورودی بدون کلید از راه دور بدانید. و همچنین ممکن است در مورد ورود بدون کلید غیرفعال نیز بیاموزید.

کیلس استارت هاوال در تهران تیونینگ

کیلس استارت هاوال

سیستم‌های کیت خودروی ورودی بدون کلید نسخه ساده‌تری از این دو نوع هستند. با سیستم ورود بدون کلید، برای ورود به ماشین خود نیازی به بیرون کشیدن کلید ندارید. در عوض، شما یک روش امنیتی دیگر را مستقیماً روی درب ماشین خود خواهید داشت. این می تواند به شکل صفحه کلید، کارت، صفحه کلید خوان، صفحه لمسی یا اسکنر اثر انگشت باشد. در حالی که این روزها برخی از این موارد در خودروها بسیار نادر هستند، صفحه کلید برای چندین دهه گزینه ای برای بسیاری از وسایل نقلیه بوده است. به عنوان یک اقدام احتیاطی، تقریباً همیشه یک سوراخ کلید پشتیبان برای کلید معمولی شما در صورت خرابی الکتریکی یا در صورت از بین رفتن باتری شما وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *