کیلس استارت

کیلس استارت اسپورتیج

کیلس استارت اسپورتیج

کیلس استارت اسپورتیج

کیلس استارت اسپورتیج  نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد https://tehrantuning.com

وقتی استارت هنگام رانندگی خاموش می شود چه اتفاقی می افتد؟

کیلس استارت اسپورتیج

صداهای سنگ زنی اغلب زمانی ایجاد می شود که چرخ دنده استارتر فرسوده شود یا به درستی درگیر نشود. این شبیه صداهایی است که هنگام روشن شدن موتور می شنوید و به طور تصادفی دوباره آن را روشن می کنید. علاوه بر علامت سنگ زنی، در صورت نادیده گرفتن آن، چرخ فلایویل موتور نیز ممکن است آسیب ببیند.

آیا  کیلس استارت اسپورتیج میتواند  موتور را بکشد؟

کیلس استارت اسپورتیج

در دنده محرک استارت، یک چرخ آزاد وجود دارد که موتور شما را از غلبه بر موتور استارت و حرکت آن مانند یک ژنراتور جلوگیری می کند. ممکن است مدتی طول بکشد تا مشکل حل شود، اما شروع بد در نهایت باعث از بین رفتن مشکل جدید نیز می شود.

علائم استارت بد در ماشین شما چیست؟

هنگامی که موتور شما روشن نمی شود، این نشانه ای از وجود مشکل در استارت است.
استارت درگیر می شود، اما موتور را نمی چرخاند.
هنگام راه اندازی موتور، صدای سنگ زنی شنیده می شود.
ممکن است هنگام راه اندازی موتور دود تشخیص داده شود.

کیلس استارت اسپورتیج

فیوزها و مدارهای کوتاه در استارت سیستم الکتریکی خودروی شما. ممکن است استارت ماشین شما بیش از حد گرم شود و باعث مشکلات الکتریکی و افزایش دود شود.

چیزی در این مورد وجود دارد. اگر استارت شما کار نمی کند، ممکن است هنگام فشار دادن دکمه استارت یا چرخاندن کلید، صداهای کلیک بشنوید. با این حال، شروع کننده ها می توانند بدون هیچ صدایی بمیرند، یا ممکن است مرگ قریب الوقوع خود را با صدای چرخیدن و خراش دادن اعلام کنند.

پمپ‌های سوختی که خراب می‌شوند احتمالاً علت ناتوانی شما در استارت زدن خودرو هستند، اگر صدای آن را نشنیدید. اگر نیاز دارید ماشین خود را چک کنید، باید آن را به یک کارگاه نزدیک ببرید. هنگام رانندگی، باتری، دینام و پمپ بنزین خودروی شما تنها مقصر نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *