Uncategorized

کروز کنترل z300

کروز کنترل z300

کروز کنترل z300 / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد 

کروز کنترل سیستمی در خودروها است که به صورت خودکار سرعت خودرو را کنترل می کند. راننده سرعت مورد نظر خود را تنظیم می کند و سیستم کروز کنترل بدون نیاز به انجام کاری راننده این سرعت را حفظ می کند. کروز کنترل تطبیقی ​​نسخه بهبود یافته کروز کنترل است که به طور خودکار سرعت خودرو را کاهش داده و سرعت آن را افزایش می دهد تا با خودروی جلویی همگام شود.

تصور کنید برای رفتن به یک سفر جاده ای طولانی که همیشه آرزو داشتید با بهترین دوستان خود داشته باشید، هیجان زیادی دارید. سپس…. متوجه می شوید که تنها شما هستید که می توانید رانندگی کنید. سفری طولانی و 1000 کیلومتری پیش روی شماست. جاده صدها کیلومتر به معنای واقعی کلمه مستقیم است و فکر رانندگی 4 تا 5 ساعته مستقیم قبل از اینکه پشت فرمان بنشینید شما را خسته می کند. خوشبختانه، آن زمان است که کروز کنترل به کمک می آید.

کروز کنترل در تهران تیونینگ

کروز کنترل z300

کروز کنترل یک ویژگی ارزشمند در خودروهای مدرن است. بدون آن، سفرهای جاده ای طولانی، حداقل برای راننده، بسیار خسته کننده تر خواهد بود. یافتن کروز کنترل در خودروهای آمریکایی بسیار رایج‌تر از خودروهای اروپایی یا آسیایی است، زیرا جاده‌های آمریکا به طور کلی بزرگ‌تر و مستقیم‌تر هستند و مقاصد بسیار دورتر از هم هستند.

هدف از سیستم کروز کنترل، حفظ دقیق سرعت تعیین شده توسط راننده بدون هیچ گونه مداخله خارجی با کنترل اتصال پدال گاز و گاز است.

قدیمی‌ترین انواع کروز کنترل حتی قبل از ایجاد خودروها نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت. مخترع و مهندس مکانیک جیمز وات نسخه ای را در اوایل قرن هفدهم توسعه داد که به موتورهای بخار اجازه می داد سرعت ثابتی در شیب بالا و پایین داشته باشند. کروز کنترل همانطور که امروزه می شناسیم در اواخر دهه 1940 اختراع شد، زمانی که ایده استفاده از دستگاهی با کنترل الکتریکی که می توانست سرعت جاده را دستکاری کند و بر اساس آن دریچه گاز را تنظیم کند، مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *