کروز کنترل - کلید فرمان

نصب کروز کنترل خودرو

نصب کروز کنترل خودرو

نصب کروز کنترل خودرو برای ماشین های داخلی و خارجی توسط تیم تهران تیونینگ با بیش از پنجاه سال سابقه/با هم مزیت های کروز کنترل را بررسی میکنیم.

مزایای اضافه کردن کروز کنترل به وسیله نقلیه شما


کروز کنترل قابلیتی است که امروزه تقریباً در هر خودرویی استاندارد است. اما همیشه اینطور نبوده است. بسیاری از خودروها، کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای قدیمی‌تر به این اندازه مجهز نیستند، و اگر شما صاحب یکی از آن‌ها هستید، می‌توانیم یک سیستم کروز کنترل را در خودرو به روز کنیم.

کروز کنترل یک سروومکانیسمی است که کنترل دریچه گاز را به دست می گیرد تا سرعت ثابتی را که توسط راننده تنظیم شده است حفظ کند. در رانندگی های طولانی ضروری است، خستگی راننده را کاهش می دهد و راحتی اپراتور را بهبود می بخشد. چنین سیستمی همچنین می تواند افراد را از تخطی ناخواسته محدودیت های سرعت باز دارد. گاهی اوقات، افزایش سرعت تقریباً ناخودآگاه اتفاق می‌افتد – شاید در حین گوش دادن به موسیقی یا صحبت با سایر سرنشینان در ماشین. با تنظیم سرعت شما بر روی حد مجاز جاده ای که در آن هستید، در آن سرعت باقی خواهید ماند، مگر اینکه ترمزهای شما اعمال شود یا عمداً تصمیم به شتاب گیری داشته باشید. با حفظ سرعت ثابت، مسافت پیموده شده بنزین شما نیز بهبود می یابد. شتاب پراکنده تمایل به مصرف سوخت بیشتری دارد و هنگامی که بدون کروز کنترل رانندگی می کنید، طبیعتاً همیشه تنظیمات کوچکی در سرعت خود ایجاد می کنید.

با این حال، شرایط خاصی وجود دارد که در آن کروز کنترل نباید استفاده شود. اینها شامل ادامه دادن با سرعت معین در اطراف منحنی‌هایی است که معمولاً از آن‌ها سرعت می‌گیرید، زمین‌های ناهموار یا سست مانند شن یا مناطق با چاله‌های سنگین، هوای بارانی یا مرطوب و شرایط برف یا یخبندان. هم مزایا و هم محدودیت ها برای همه وسایل نقلیه، از جمله انواع تجاری یا تفریحی اعمال می شود.

خدمات نصب موبایل تخصص نصب یک سیستم کروز کنترل را دارد تا طوری عمل کند که انگار قبلاً از سازنده ارائه شده است. تناسب، پایان و عملکرد یکپارچه هستند و مزایای آن چیزی است که می توانید در هر بار رانندگی از آن استفاده کنید، هر سفری را راحت تر می کند و در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند!

نصب کروز کنترل خودرو

– هرگز از کروز کنترل یا محدود کننده سرعت خود در مناطق مسکونی یا جاده های کوچک استفاده نکنید.

- هنگام نزدیک شدن به باجه عوارض یا هر دلیلی برای کاهش سرعت، کنترل را به دست بگیرید.

– پس از فعال شدن دستگاه، به خواب نروید! همیشه هوشیار باشید و خودروی خود را کنترل کنید.

– کروز کنترل شما قفل شده است. چه کاری باید انجام دهید این یک وضعیت استثنایی است. معمولاً برای غیرفعال کردن سیستم کروز کنترل تنها با فشردن سریع پدال گاز کافی است. وحشت نکنید؛ دنده را در حالت خنثی قرار دهید و ترمز را فشار دهید. به عنوان آخرین راه حل، به تدریج ترمز دستی را فشار دهید تا خودرو در مسیر باقی بماند.

– چگونه متوجه می شوید که محدود کننده سرعت شما به درستی فعال شده است؟ به داشبورد خود نگاه کنید: نماد محدود کننده سرعت باید نمایش داده شود. پدال گاز را فشار دهید تا آن را غیرفعال کنید: نماد ناپدید می شود.

خوب است بدانید: شما فقط می توانید از این سیستم در سفرهای طولانی و بدون مانع استفاده کنید. برای رانندگی به مقصد تعطیلات شما عالی است، اما در مراکز شهر که علائم ترافیکی به خصوص متراکم هستند، موثر نیست.

برای دیدن محصولات بیشتر کروز کنترل کلیک کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال و..با مشاورین ما در تهران تیونینگ ارتباط برقرار کنید

ما را در آپارات دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *