کیا

نصب پاور ویندوز اسپورتیج

پاور ویندوز اسپورتیج

نصب پاور ویندوز اسپورتیج و نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

تغییر دستی به اتوماتیک

پاسخ کوتاه این است: بله، می توانید. با این حال، نکاتی وجود دارد که باید قبل از تبدیل شیشه های دستی ماشین خود به شیشه برقی بدانید. افزودن شیشه‌های برقی و قفل‌ها به خودرو شامل سیم‌کشی خودرو، افزودن دستگاه‌های برق، مقاوم‌سازی درب و افزودن کلید می‌شود. همه چیز باید با برند و مدل ماشین شما مطابقت داشته باشد.

همچنین باید مطمئن شوید که می توانید دستگاه های برقی ساخته شده برای ماشین خود را تهیه کنید. فقط باید پاورویندوز ماشین خود را تهیه کنید..

قطعات تبدیل شده برای کمک به بالا و پایین بردن پنجره طراحی شده اند. آنها طوری طراحی نشده اند که به گونه ای استفاده شوند که گویی وسیله نقلیه را با سیستم شیشه برقی خریداری کرده اید. بنابراین، ممکن است عملکردی را که انتظار دارید از آنها دریافت نکنید. بنابراین، باید مطمئن شوید که قطعات با بالاترین کیفیت ممکن را خریداری کرده و آنها را به صورت حرفه ای نصب کرده اید تا بتوانید بیشترین بهره را از سیستم برقی خود ببرید.

نصب پاور ویندوز

نصب و راه اندازی پنجره برقی حرفه ای
وقتی ماشین خود را برای نصب شیشه برقی به مغازه ما می آورید، ماشین شما را بررسی می کنیم تا مشخص کنیم به کدام سیستم شیشه برقی نیاز دارید. ما در نصب موتورهای پنجره جدید و محرک های قفل برای وسیله نقلیه شما تخصص داریم. همچنین می‌توانیم قفل‌هایی با ورودی بدون کلید اضافه کنیم تا کل بسته را تکمیل کنیم.

ما اطمینان می‌دهیم که قطعات مناسبی را دارید که به‌طور خاص برای مدل و مدل وسیله نقلیه شما طراحی شده است. قطعات مناسب دوام بیشتری خواهند داشت و عملکرد استثنایی به شما می کار می کنیم

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *