دوربین ۳۶۰ درجه

دوربین 360 درجه سورنتو

دوربین 360 درجه سورنتو

دوربین 360 درجه سورنتو

دوربین 360 درجه سورنتو/ نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

تهران تیونینگ

دوربین 360 درجه سورنتو

دوربین 360 درجه خودرو یک وسیله نقلیه گاهی اوقات به عنوان دوربین همه جهته نیز شناخته می شود. این دوربین دارای دید 360 درجه است تا بتواند عملاً از هر چیزی که در اطراف کره است عکس بگیرد. هنگامی که یک وسیله نقلیه باید میدان های بصری عظیمی را پوشش دهد به این دوربین نیاز دارد.

بنابراین، یک راننده می‌تواند دیدی بی‌درنگ از مکانی که ماشینش را احاطه کرده است، دریافت کند. فناوری این دوربین 360 درجه، دیدگاه های بسیاری از دوربین های فیلمبرداری را در یک تصویر واحد ترکیب می کند. اینها در اطراف خودرو قرار می گیرند و معمولاً نمای از بالا به پایین هستند.

ویژگی های فناوری کیا، مانند ویژگی دوربین 360 درجه، تحسین زیادی در دنیا وجود دارد. در این پست قصد داریم شما را با مهم ترین ویژگی های خودروهای کیا با دوربین 360 درجه آشنا کنیم. بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید کارها را پیش ببریم!

کیا سلتوس 2021 یک SUV است که یک موتور پایه 2.0 لیتری چهار سیلندر ارائه می دهد و یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ اختیاری با قیمت بالاتر در تمام تریم های آن موجود است. مصرف سوخت بسیار خوبی را ارائه می دهد و 34 MPG را در بزرگراه ها برای پیکربندی دیفرانسیل جلو ارائه می دهد. فضای داخلی جادار و پیچیده است و سیستم اطلاعات سرگرمی شامل Android Auto و Apple CarPlay است. کمک راننده و ویژگی های ایمنی مانند دوربین 360 درجه کیا، کمک حفظ بین خطوط، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک متقابل عقب و ترمز اضطراری خودکار نیز در دسترس هستند.

امروز می توانید در نمایندگی کیا آوبرن ما در AL یک درایو آزمایشی از این خودرو داشته باشید.

کیا K5 2021

کیا K5 2021 یک سدان خانوادگی است که دارای یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 180 اسب بخار است. تریم GT یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری قدرتمندتر با قدرت 290 اسب بخار ارائه می دهد. پیکربندی دیفرانسیل جلو کیا K5 2021 حداکثر 29 MPG را در محدوده شهر و 38 MPG را در بزرگراه ها انجام می دهد. فضای داخلی فوق‌العاده درجه یک است و سیستم اطلاعات سرگرمی آن همه ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که در یک سدان خانوادگی مدرن انتظار دارید. برخی از ویژگی های کمک راننده و ایمنی موجود عبارتند از هشدار ترافیک عقب، نظارت بر نقاط کور، دوربین 360 درجه کیا، کمک حفظ خطوط، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری خودکار.

ما درایوهای آزمایشی کیا K5 2021 را برای مشتریان ساکن در تاسکگی، مونتگومری و کلمبوس ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *