برچسب سولار – شیشه دودی

برچسب سولار 206

برچسب سولار 206

برچسب سولار 206 /نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

برچسب سولار 206 چیست؟

برچسب سولار 206

شیشه های رنگی بیشتر در وسایل نقلیه برای جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل کابین استفاده می شود. در روزهای گرم تابستان، نشستن در داخل خودرو، حتی زمانی که توسط سیستم تهویه هوا تهویه می‌شود، گرمای تابستان هنوز برای بسیاری آزاردهنده است. برای فرار از نور مستقیم خورشید، برخی از افراد استفاده از شیشه های رنگی را برای شیشه های اتومبیل انتخاب می کنند. با این حال، در هند، اکثر مدل‌های خودرو از ابتدا با شیشه‌های رنگی عرضه نمی‌شوند. در عوض، کاربران خودرو معمولاً فیلم خورشیدی را به عنوان لوازم جانبی اضافی برای محدود کردن انتقال نور خورشید دریافت می کنند. علاوه بر هدف اصلی کاهش دمای داخلی، شیشه های رنگی نیز نقش مهمی در جلوگیری از فرسودگی داخلی در برابر قرار گرفتن در معرض نور خورشید دارند. علاوه بر این، یکی از مزایای شیشه های رنگی حفظ حریم خصوصی برای سرنشینان خودرو است.

چه مقدار رنگ روی شیشه ماشین مجاز است

برچسب سولار 206

اساساً استفاده از شیشه های رنگی کاملاً توسط دولت منع نشده است. به عبارت دیگر، دولت محدودیت هایی را برای انواع خاصی از فیلم های آفتابی که می توانید برای شیشه اتومبیل خود اعمال کنید، اعمال می کند. اگر شیشه جلوی شما با دستورالعمل دولت مطابقت داشته باشد، همچنان قابل قبول است، به این معنی که باید حداقل 70 و 50 درصد VLT برای شیشه جلو/عقب و شیشه جانبی باشد.

باید در نظر داشت که لایه پنجره نباید تیره باشد تا اشعه UV و نور خورشید را مسدود کند. چند محصول با رنگ روشن وجود دارند که می توانند دید خوب را تضمین کنند و در عین حال مزایای اساسی را ارائه دهند.

لازم به ذکر است که قبل از استفاده از فیلم های پنجره، باید بررسی کنید که آیا محصولات از برند معتبری هستند و استاندارد پیشنهادی دولت را دارند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *