آینه برقی

آیینه تاشو 207

آیینه تاشو 207

آیینه تاشو 207

آیینه تاشو 207 نصب آیینه تاشو و برقی روی خودرو 207 / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی
خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

آیینه های تاشو 207 چه فایده ای دارند؟

برای جلوگیری از آسیب‌های تصادفی، آیینه‌های تاشو 207  به‌طور خودکار هنگام پارک کردن به داخل تا می‌شوند.

برای بازنشانی ویژگی تاشو برقی، از کنترل آینه تاشو برقی برای تا و باز کردن آینه ها استفاده کنید. هنگام تنظیم مجدد آینه های تاشو برقی، ممکن است صدای بلندی بشنوید. این صدا طبیعیه هر بار که آینه ها به صورت دستی تا می شوند این روند را در صورت نیاز تکرار کنید.

چرا آینه های بغل خودرو تا می شوند؟

آیینه تاشو 207

معمولاً در خودروهایی که از دهه 2000 تولید می‌شوند، آینه‌های جانبی ممکن است به صورت دستی یا الکتریکی جمع شوند تا از آنها در هنگام پارک کردن یا شستشو در کارواش خودکار محافظت شود. اتومبیل های عبوری می توانند به راحتی آینه های جانبی بیرون زده را ببندند. قابلیت تاشو به محافظت از آنها در برابر آسیب کمک می کند.

آیا هیوندای پالیسید 2021 آینه تاشو برقی دارد؟ نه، درست مانند هیوندای پالیزید 2020، آینه ها به طور خودکار مانند کیا تلوراید جمع نمی شوند. آینه ها همچنان می توانند به صورت الکتریکی کنترل شوند و در هنگام ورود به عقب، به سمت پایین کشیده می شوند، اما تاشو برقی نیستند

آیینه‌های عقب تاشو برقی، درب برقی بالابر و چراغ‌های ترکیبی LED عقب از دیگر ویژگی‌های برجسته بیرونی هستند که ظاهری متمایز به تلوراید می‌دهند. درب اتوماتیک و آینه های جانبی تاشو برقی از دیگر امکانات استاندارد تلوراید هستند.

از آنچه می توانیم بگوییم، کلمه کلیدی در موفقیت Telluride “ارزش” است. در حالی که این خودروساز کره ای به این دلیل شناخته شده است که می تواند ویژگی های زیادی را در خودروهای خود قرار دهد و قیمت آنها را بسیار پایین تر از رقبای ژاپنی خود قرار دهد، تلوراید اساساً فرزند پوستر ارائه چنین ارزش بالایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *